Köpte laddbox från Skårebo då man själv ansökte om bidrag hos Naturvårdsverket i efterhand. Allt fungerade bra med leverans, fick dock maila och fråga om kvittot som jag inte fick vid betalning utan det kom senare.
+ Bra utbud och bra priser - Mycket långsam leverans som kanske har med transportbolaget att göra, men då rekommenderar jag att byta.
Har handlat några gånger på m och det är aldrig något strul, varorna finns på lager som angivet och extremt snabba leveranstider. Väldigt hjälpsamma också om man behöver det. De är som butik ska vara helt enkelt!
Dessa lampor är de bästa som finns på marknaden i denna kategori. Bästa ljus/färgåtergivning överlag och den i särklass bästa användarvänlighet med en app som funkar klockrent fristående likväl som tillsammans med annan hård- och mjukvara. Jag har testat en hel del ljuskällor under årens lopp och Hue slår alla med hästlängder inkl. LIFX som inte är i närheten av den kvalitet som Hue har. Jag stämmer dock in på föregående omdömen om att grön färg inte återges korrekt/bra just när det gäller Hue Gu10. Men det gäller just Gu10 och inte lampor med E-sockel, så om du kan bortse från detta så är detta det tveklöst bästa valet.
Har kontaktat Hornbach ang. en felaktig produkt via med deras webbformulär och inte hört ett pip från dem på snart 3 veckor.
Bra produkt som är förhållandevis lätt att installera. Fick dock problem (som en hel del andra som det verkar när man läser på nätet) med den lilla låsskruven till fallet på låskistan som jag var tvungen att vända på eftersom jag har vänsterhängd dörr. Den medföljande insexnyckel gick bara runt i insexsspåret när jag skulle lossa den och spåret i skruvskallen blev förstört. Kontaktade supporten (Assa) via telefon och hamnade efter en lååång väntetid i Norge ! :| varpå en kille där sa (på Norska då naturligtvis...) att det jag råkat ut för ska inte kunna hända och att jag skulle kontakta återförsäljaren. Summa summarum: Bra produkt bortsett från den lilla låsskruven men helt värdelös support!
Gjorde en beställning av dessa för en dryg vecka sedan. Går ej att se någon lagerstatus i deras webshop (som i övrigt lämnar en del att önska)vilket jag tycker är dåligt. Jag betalade med kort och pengarna har dragits från mitt konto, så på något sätt så förväntar jag mig att få varorna skickade..? Jag har mailat till dem för att få status på min order, men har fortfarande inte hört något efter ca. 1 dag. Så mitt omdömme får bero tills jag vet hur Elbutik.se löser detta... Uppdatering 2010-10-07: Fortfarande inte fått svar på min fråga som jag mailade till Elbutik.se! De har haft drygt 2 hela arbetsdagar på sig att svara. Helt jä*la oacceptabelt! Bedriver man e-handel så svarar man på mail punkt slut! Jag kräver inte att få höra att de har skickat min beställning, utan bara att få höra statusen på den! Jag vill betona att min kritik i första hand berör deras förmåga (oförmåga) att svara på frågor, inte något annat! Uppdatering 2010-10-14: Fortfarande inget svar från Elbutik.se detta är skämt. Imorgon ska jag ringa dit, och då ska grejorna skickas annars makulerar jag ordern.