
Blir strul om du vill ha paketet skickat till annan adress än den som finns hos netonnet. Du får möjligheten att välja annan adress men sen när du går till betalning så står det ändå fel adress som leveransadress. Annars är jag nöjd.
Håller med föregående talare. Svår att leva utan.
Jag tycker den är mycket prisvärd, går ofta att hitta under 1000kr. Använder den nästan till allt och är mycket nöjd. Kommer köpa en till. Läste vad JohanAR skrev och håller med om att det nog är smart att diska för hand. Diskade min första airfryer, annat märke, i diskmaskin och det är därför jag behöver köpa en ny nu. Timer efter halva tiden där brukar jag använda klockan, hej Siri du vet :-). Pommes som inte blir bra där tror jag att man får skaka med jämna mellanrum. Tror nog det är lika med alla. Vill också rekommendera alla att köp en större än du tror du behöver.