• Nymobil.se

    (13)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

8-12 dagar i leveranstid!? Nu tog det 7 dagar och hade jag vetat det så hade jag beställt från någon annan. Jag beställde skal till mobilen och hann faktist spräcka skärmen på min nya mobil innan jag fick det jag beställde, hade inte hänt med en normal leveranstid på 2-3 dagar.

Nymobil.se svarar:2022-06-05
Hej Tack för din recension 🙏 I vårt FAQ samt i köpvillkoren står det att leveranstiden på vissa produkter är ca 8-12 dagar. Anledningen är att vi erbjuder tusentals produkter i vår webshop. Vissa av dessa produkter har vi endast i vårt centrallager. Det var synd att du missade detta, vi ska försöka göra det tydligare. Vår affärside går ut på att erbjuda märkesprodukter till bra priser, för att kunna göra det så kan vi tyvärr inte lagerhålla alla tiotusentals produkter vi har. Ha en trevlig helg 🌤 Välkommen åter 👋 / Daniel - Nymobil.se
Dålig
3 månader sedan

Ett svårbedömt företag. Dem skriver visserligen 8-12 dagars leveranstid i sin faq vilket ingen såklart läser innan det är för sent. Dem lömnade in varan efter 12 dagar till ett ombud för sent för att paketet ska komma fram i tid så det blev 15dagar. En vara som varit i lager enligt deras hemsida hela tiden. Jag fick ett mycket kort svar på mail som kändes opersonligt och irriterat men inte ovänligt. Jag kan absolut inte rekommendera dem men inte heller dömma dem annat än att dem inte håller vad dem lovar och dessutom har längst leveranstid jag någonsin råkat ut för på lagervaror så en gång och aldrig mer för mig.

Nymobil.se svarar:2022-06-05
Hej Christoffer Tack för din recension 🙏 Vi tar åt oss av kritiken och gör allt i vår makt för att bli bättre! I vårt FAQ samt i köpvillkoren står det att leveranstiden på vissa produkter är ca 8-12 dagar. Anledningen är att vi erbjuder tusentals produkter i vår webshop. Vissa av dessa produkter har vi endast i vårt centrallager. Anledningen till varför vi inte har de i vårt lager fysiskt är att vi vill erbjuda våra kunder låga priser, detta har vi lyckats med väldigt bra. Produkterna som du t.ex har köpt hos oss kostar hos oss 378kr medans de kostar hos t.ex Netonnet 798kr. Jag hoppas att du är nöjd med produkterna och besparingen på nästan 500kr 😃 Nästa gång du handlar ska vi försöka skicka med en liten present som plåster på såren. Ha en trevlig söndag 🌤 Välkommen åter 👋 / Daniel - Nymobil.se
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Jag hade många funderingar innan jag köpte min mobiltelefon, fick kanon bemötande och hjälp från Nymobil.se. Har även kontaktat flera andra operatörer, ingen tog sig tiden att guida mig genom djungeln som Nymobil gjorde. Att de sen är en oberoende återförsäljare som inte försöker pracka på en deras abonnemang utan låter mig själv välja gör det bara ännu bättre. Ni har en trogen kund långt framöver.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Nymobil.se hjälpte mig att sänka familjens abonnemangskostnad med över 500 riksdaler i månaden. Sen så fick vi även en Playstation 5 på köpet då vi köpte deras familjepaket med 2 mobilabonnemang. Min son har väntat på att få sin Playstation 5 i snart 6 månader, men det har inte gått att få tag på den då den varit slut överallt. Men ack den som ger sig! Stort tack till Anders på kundtjänsten som stod ut med alla mina frågor och min velighet!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 månader sedan

Detta är min andra mobil jag handlar från Nymobil.se. Kan bara säga gott om de, svarar snabbt på email och deras priser slår deras konkurrenter med hästlängder. Sparar nu mer än 2000:- om året efter att jag började handla från Nymobil.se

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Beställde ifrån deras hemsida. Fick inget inget svar när man försöker nå dom. Rekomenderar verkligen inte dom!

W
Whyzcek

3 omdömen

Usel
9 år sedan

Min erfarenhet av detta företag är mycket negativ. För vissa verkar det ha gått bra så jag antar att det är ett hit-or-miss-företag. Jag beställde varor via en kampanj och då stod det vid beställning att leverans skulle ta upp till 12 dagar (medan det på faq stod att det kan ta upp mot 15 dagar, varför två olika?). När varorna var två veckor försenade så skickade jag ett mail där jag stilla undrade om var mina varor var. Efter en dag fick jag tillbaks ett mail med endast signatur från supporten och att de hade skrivit ett lathetens "asdf" i mottagarfältet. Inte ett seriöst mottagande! Skickade ett till mail och fick tillbaks att det kan dröja två veckor till av någon anledning (de höll på och gjorde om hemsidan men det ska väl inte hindra min beställning då den redan var bekräftad?). Jag väntade dessa två veckor och ytterligare två. Så efter nästan två månader och flera mail gav jag upp och avbröt beställningen. De verkar inte alls bry sig om kunden.

Usel
10 år sedan

Bra sortiment och oftast hyffsade priser men obefintlig kundservice. De svarar inte på mejl, inte ens om man lagt en order.

Betyg köpupplevelse

3.4Bra
5 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(3)
(0)
(0)
(1)
(1)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Electrohouse Sweden AB

Organisationsnr: 556946-1139