(69)
Riktigt dålig kundservice som inte kan hjälpa oavsett vad man behöver hjälp med, svaret är alltid att ”det ligger hos en annan avdelning”, hjälper de att kontakta den andra avdelningen? Såklart inte.
Totalt värdelösa varje gång. Medicin ska komma om 1-3 dagar. Har nu gått 7 dagar men inget än. Det värsta är att det är lika varje gång. Så är det på landet
Otroligt dålig kundhantering! Beställde och betalade varor online och fick hem en TOM kartong. När jag mailar "kundservice " får jag bara massa Kafka liknande svar där de ber mig legitimera mig via telefon. Bevisa att kartongen var tom etc. Uselt företag, usel "service " Aldrig mer!
Jag handlar mycket på Apoteket och det har alltid funkat bra att beställa från dem. De har återkommande medlemsrabatter på 20% då man kan passa på att storhandla.
Handla Visiblin till en bekant som inte ville ha denna sorten! Och jag bor 6mil från Åsa apotek !Jag måste hämta ut i mitt namn receptfritt jag har ingen användning utan måste betala.
20% välkomstrabatt för nya medlemmar är schysst, men kundtjänst verkar vara ett skämt, och betalningsalternativen känns som forna Sovjetunionen.
Apoteket kör med fejkad fri frakt! Det står fri frakt och apoteket hamnar högst upp på listan Men fri frakt gäller bara om du själv hämtar på ett apotek Uselt!
Totalt värdelösa på alla sätt och vis, står 1-3 dagars leveranstid, efter ca 3dagar är inte min beställning skickad.jag ringer till deras kundtjänst och får stå i kö över 1timme och får prata med en sur otrevlig medarbetare. Nej jag kommer aldrig mer att beställa från apoteket jag håller mig till apotea dem är proffs.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.apoteket.seFullständigt firmanamn: Apoteket AB/OmnicomMediagroup
Organisationsnr: 556138-6532
Information hos allabolag.se