Parfym.se
  • +800 000 kunder
  • Snabb leverans 1-2 dagar
  • 9,4 av 10 på TrustPilot
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
7 dagar sedan

Jag är mycket glad 😀

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Bra priser, gick snabbt att få leverans. Var fel på en vara men kundtjänst hanterade det utmärkt.

Usel
3 månader sedan

Beställer två deospray från parfym.se. Dom drar pengarna från mitt kort/konto. Leverans skulle ha hänt 21/3 enligt appen. Inget kom. Väntade tills 22/3 fortfarande inget. Idag 23/3 fortfarande inget. Kontaktar kundtjänst som skriver att ingen återbetalning kan göras förens dom fått svar från PostNord. Jag kopierar in vad som står enligt lagar och regler gällande leverans. ”Hej igen, ​ Vi har Postens leveransbekräftelse som bevis att ditt paket har levererats dvs att vi behöver inte alls ersätta dig för ett paket som har enligt dem levererats till dig. Vi är bara schysta och vill tror på dig som våran kund men i dessa fall ersätter vi kunder med ett nytt utskick och annullering av order kan endast ske om Posten godkänner våran reklamation.” Okej experten Jelena, varför tror du dig ha koll på vad jag har fått och inte fått, för att appen säger det? Varför skulle jag annars be er reklamera till PostNord. Inte första gången ni strular ser jag. Pinsamt värre. Kommer inte handla av parfym.se efter Jelenas ”professionella” expertutlåtande gällande leveransen.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Äkta dofter. Fantastiskt kundservice. Grymt bra priser 😍😍😍 så värt! Har beställt nu flera gånger från dem. Snabb leverans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Har beställt fem produkter och endast fått tre. Jag får ingen orderbekräftelse/plocksedel och pengarna har dragits. De hävdar att jag måste ta bild på förpackningen men denna var helt oskadd och allt väl förpackat. Inget fel på leveransen utan de har helt enkelt inte skickat alla varor som jag betalt för. Nu hävdar de att de inte kan driva ärendet vidare. Stöld! Fruktansvärt besviken och helt maktlös. Handla inte på parfym.se.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 månader sedan

Tycker det finns en hel del att välja på här, och till ett rimligt pris. Enligt mig. Än så länge har jag aldrig fått hem något som är dåligt eller som jag inte tycker passar mig. Leveransen är superbra så jag hittar.inget att klaga på iaf 🥰

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Halloj, beställt 5 st Biotherm red algea och fått felaktiga varor, nu annonserar ni och lurar andra igen om detta? Var försiktigt när ni vill beställa från butiken!

n
n_e_s_h

29 omdömen

Usel
5 månader sedan

Beställde 3 deostick. Fick faktura från QLIRO och betalat den direkt. En månad senare märker jag att två av tre deosticks fungerar inte och efter kontakt med kundtjänsten returnerade jag dom. De har "fixat" dom och skickat tillbaka dom till mig. Tillsammans med faktura på 2 nya! Den betalda fakturan på 3 deosticks har de raderat och hävdar att den var aldrig betald. 22 mail senare, ligger fakturan kvar och QLIRO hänvisar till Parfym.se

Betyg köpupplevelse

2.8OK
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(5)
(1)
(0)
(0)
(6)

Om butiken

Parfym.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.parfym.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Parfym Sverige AB

Organisationsnr: 556705-2799

Information hos allabolag.se