3.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2009-08-13
Redigerades 2019-03-03
vurt(77 omdömen)
Bra!
2014-08-29
SimonSwartling(29 omdömen)
Jag har köpt en liten keyboard och en Moog-synt det senaste halvåret via webben, betalat via faktura. Mycket smidigt och den kostnadsfria leveransen har kommit när den skulle. Har genom åren köpt ett och annat i butikerna med och personalen är trevlig och testmöjligheterna har verkligen varit toppen, mängder av instrument i butiken!
2014-03-15
e
erkanperk(1 omdöme)
Beställde en produkt som jag valde att betala i förskott, fick en bekräftelse på att jag beställt varan men ingen betalningsinformation. Efter några dagar så hade betalningsinformationen fortfarande inte dykt upp så jag bestämde mig för att maila och fråga dom, varav jag fick svar några timmar senare som sa att produkten jag hade beställt hade gått ut. Om man inte har produkter så kan man ju inte sälja dom, och hur länge hade jag fått vänta på att få reda på detta om jag inte hade mailat.
2014-03-08
m
matsiponken(4 omdömen)
La en beställning av en vara som enligt webshoppen fanns på lager. En vecka senare så hade de inte postat varan ännu. Avråder från att handla här om ni har bråttom. De svarar dock i telefon när man ringer och är trevliga i sitt bemötande.
2014-01-31
G
Gurrzoony(10 omdömen)
Väntade tre veckor, tillslut kom mina varor fram. Tycker inte om att lagersaldot inte visas på hemsidan vilket säkert kan fördröja leveransen några veckor om dom måste beställa in sakerna först, det borde om inte annat framgå tydligt innan man skickar ordern att det kan ta upp till tre veckor eller liknande.. + Bra att ni skickade mail att leveransen var försenad. + Fin hemsida i övrigt om man bortser från lagersaldot. - Lång väntetid - Lagersaldo - Fick nästan betala fakturan innan jag fått mina varor vilket jag tycker är fel..
2013-12-11
l
lynx1(2 omdömen)
Snart 3 veckor sedan jag beställde, Inga varor levererade och Ingen kontakt, Betala inte i förskott till denna webbutik :-(
2013-08-06
e
emanuelen5(10 omdömen)
Jam Gitarrer Stockholm har skön personal och en mysig affär. Jag älskar verkligen känslan när man går in där. De är både kunniga och trevliga! Dock är utbudet så flummigt, saker som finns på nätet kanske inte ens finns i affären... Efter ett tag blir det jobbigt att dubbelkolla att sakerna verkligen finns.
2012-07-26
Redigerades 2013-02-28
Masquerade(21 omdömen)
Butiken Jam (Göteborg) är trots det smala utbudet riktigt bra och bjuder framförallt på riktigt trevlig personal. Problemet de delar med sin hemska onlinebutik är dock lagret; I 9 fall av 10 kan man vara helt säker på att varan inte finns i lager, när den kommer in är dessutom högst oklart. Utbudet på Jam.se fungerar bäst som en katalog över vad man kan beställa på annat håll, någonstans där man får ett klart besked om lagerstatus. Jam.se verkar nämligen bara ha ett fåtal av de listade produkterna inne och varor som skall finnas i lager "nästa vecka" tar över månaden att få, detta helt utan uppdateringar om vad som händer. Kundservicen, om än trevlig, ligger dessutom på en låg nivå. Jag beställde en gitarr för femsiffrigt belopp som visade sig vara defekt (någonting jag kontrollerade noggrant). Jag skickade tillbaks gitarren (leveranstid på en vecka) och fick sedan själv maila Jam om vad som händer efter två veckor av tystnad. Det visade sig att Jam spenderat två veckor på att inte göra någonting och istället skickat tillbaks gitarren - Samtidigt skriver de en dumförklaring om att jag inte skulle ha koll på gitarrens funktioner. Jag väntar nu - efter 3 veckor - på att få tillbaks en gitarr jag vet är defekt och med all säkerhet kommer att behöva skicka tillbaks igen, vilket resulterar i ett simpelt reklamationsärende som lär ta över 6 veckor. Trots trevlig kundservice och personal så vänder jag mig i framtiden till andra butiker. Det känns alldeles för mycket som ett lotteri att handla på Jam. Uppdatering: Mycket riktigt så behövde jag än en gång skicka tillbaks gitarren. Jam gjorde ett försök att reparera den men vägrade erkänna felet. Efter nästan två månader slutade det med att jag fick bila Göteborg-Stockholm för att själv demonstrera felet, varpå Jam efter många om och men beställde in en ny åt mig.
2012-11-26
TheTriumpH(14 omdömen)
Säljer begagnade saker som nya, flera gånger fått använda produkter efter att betalat fullt pris. Otrevlig personal, dålig butik och ännu sämre webbutik. Varför finns de ens kvar? Bojkott
2012-11-12
d
danniee(17 omdömen)
Har inte varor på lager, vilket är en besvikelse. Lämnade in en gitarr en gång för att byta mick. Då jag fick tillbaka den lossnade skruvar då det var fel passform. Lämnade in den igen och när jag skulle hämta den var jag skyldig 150:-. Undrade varför, om de hade bytt strängar, nä det hade de inte. De tog helt enkelt betalt för att de själva gjort fel från början. Skäms på er JAM. Tack, men nej tack.
2012-07-03
Redigerades 2012-07-04
M
Marre82(10 omdömen)
Malmö butiken har sämst kundservice! Vart intresserad av en Pearl eliminator dubbelpedal med kedjedrift så jag gick in och beställde denna. En vecka senare så ringer dom och säger att den kommit. Tar mig in till butiken, men väl i butiken upptäcker jag att dom beställt fel pedal till mig. Blir småirriterad över detta och ber dom beställa in rätt pedal till mig. Har fortfarande inte hört ett ljud från dom och detta är ett halvår sen... Aldrig mer JAM
2011-11-05
s
supernauto(3 omdömen)
Handlade en fender via webbutiken. Gick väldigt bra, smidigt och enkelt. Vill man vara säker om varan finns i lager innan beställning är det bara att maila om lagerstatus.
2011-10-08
w
weedberg(7 omdömen)
Otroligt bra service i Göteborgsbutiken. Har fått all tänkbar hjälp varje gång jag är där. Lite konstig hemsida. Man kan inte välja butik och se lagerstatus. Är det ett erbjudande på t.ex en gitarr kan man inte heller se var det gäller. Stort urval av produkter, mest gitarrer. Hel ärligt min favoritbutik!
2010-09-19
E
Elrod(55 omdömen)
Något svårnavigerad webb-butik. Saknar möjlighet att betala med kort, utan man är hänvisad till förskottsbetalning via BG alternativt faktura. Långsamma svar på mejl, tar ofta 1 dygn innan svar. Trevligt bemötande i både mejl och vid kontakt per telefon.
2010-04-12
E
Eott(29 omdömen)
Dåligt bemötande alla gånger jag besökt butiken. (sthlm)
Sida 1