2.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-01-30
Redigerades 2020-02-05
g
gallsbojonas(4 omdömen)
Köpte en cykel där. En skada på framgaffeln (emballaget var helt), det kan hända vilken butik som helst. Mailade med dem för en vecka sedan om det och fick ett svar, efter det har jag mailat dem flera gånger utan svar. Har ringt dem och efter några gånger svarade de. De kunde inte hjälpa mig då, men de skulle ringa upp. Vilket de ej gjort... Uppdatering: nu har de ringt upp och hjälpt mig. Men kommunikationen från deras håll håller inte så hög klass. Tydligen har de skickat grejorna för över en vecka sedan, utan att ge mig ett sändningsnummer, så jag höll på att missa att hämta ut det. Har inte heller fått någon påminnelse från leverantören.
2019-07-21
A
AiR(29 omdömen)
Alltid hjälpsam och ärlig service från medarbetare som verkligen gillar cyklar. Enbart erfarenhet av deras fysiska butiker.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-08-18
g
glaffen(4 omdömen)
Den absolut sämsta kundservice jag någonsin upplevt. VARNING HANDLA INTE HÄR! Jag har försökt ringa till alla deras tre telefonnummer, två gånger till varje, alla samtal bryts efter 10 minuter och 15 sekunder utan förklaring (totalt 60 minuter i telefon utan svar). Jag försökte skriva till dem, men deras kontaktformulär är trasigt då deras captcha är utdaterad och måste uppdateras för att funka igen (det står please tell site owner to upgrade istället för koden). Och jag hade bara en enkel fråga som tar 10 sekunder att svara på, men kan inte ställa den.