Prisjakt
Annons
  • TrainInn

    (13)

  • es
1.4Dålig
3 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

S
Stal
32 omdömen
Usel13 dagar sedan

Jag fick ett tomt paket. Leverantören bikeinn, samma som alla inn-butiker, hörde av sig när jag meddelade det och skulle göra efterforskningar. Sen när deras deadline för att hitta vad som hänt så slutade de svara. Jag har ännu inte fått varan men betalat 600 kr samt 70 kr/månad i ränta innan jag fick bort de från Qliro.

P
Peter
1 omdöme
Uselen månad sedan

I bought and paid for two tires for my motorcycle in April, which I really needed at the end of May. I thought I had bought in good time and of course I thought that these would arrive at my place in good time before my event five weeks later. After a little over a week I get a text message asking me to choose where and how to pick up these tires. According to the tracking information, they are on their way to me in Umea. I waited a few days to receive a message that I can pick up the tires at the chosen location, but no information that I can pick them up comes. I then check the tracking link and can see, to my surprise, that the tires arrived in my hometown, Umea, on the evening of May 5th and then are at the parcel terminal one day, May 6th, just to be returned the same day, in the evening. I contact TradeInn/MotardInn, which is not entirely simple, and I wonder what is happening, of course I don't get any answer, TradeInn/MotardInn can only deliver AI generated rubbish like: "Thank you for contacting us. Please note that we inform you that your package will be returned to us, as soon as we receive it we will refund you." As well as the information that the return may take three to four weeks... Taking my money in April, then screwing up the delivery and then delaying until June (according to an email from TradeInn/MotardInn on May 13th) to pay back the money is almost criminal. I have asked repeatedly via email to customer service what is happening, but I get no explanation at all, only the AI ​​generated rubbish in response. Unfortunately, it will be completely impossible for me to get other tires for my event at the end of May, so I will probably have to cancel this. It was something I never imagined could happen, but "thanks" to TradeInn/MotardInn it will happen, I can not go to the event I have planned for since March 2025. Don't buy from TradeInn/MotardInn, they take your money and then you can't trust them to deliver. So after giving a one star review at another review site, MotardInn want to investigate the order, by asking for reference number. Why did you not do that after I have sent eight! emails regarding this matter to your customer support? I have asked specific questions in those emails what is/has happened to this order during the delivery after it became obvious that the parcel would not be delivered. But TradeInn/MotardInn did not care at all answering those questions. But after a one star review they seem very interested all the sudden! Reference number to my order: 58176701

m
mimmi
1 omdöme
Uselett år sedan

Köpte ett innebandymål från Tradeinn. Skulle vara som julklapp till julen -22. Döm om min förvåning- fick ett nät med inte själva ställningen till detta. Har försökt få kontakt med Tradeinn och även bett Klarna att se vad som blev fel. Inget har hänt. Så jag fick lov att köpa ett nytt innebandymål och har ett oanvänt nät hemma. REKOMMENDERAR INTE DETTA FÖRETAG. Bluff och båg

A
Axl Andersson
2 omdömen
Usel4 år sedan

Took 12 days of untrackable delivery for the package to arrive. Shoes were too small, and I realize Traininn doesn't offer free returns. The cost to return it from Sweden was 13,75€. This is all in the fine print, but was never hinted in the ordering process. Terrible shop for anyone outside of their country of origin. AVOID.

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Katastrof! Aldrig mer ett köp från detta företaget. Rena hånet. Behöva vänta i 5v på en träningströja till sonen. Undvik detta företag!

Gästanvändare
Usel5 år sedan

Urusel leverans. Om min vara nu kommer fram alls.

Gästanvändare
Usel5 år sedan

Fruktansvärt dålig service. Har väntat på mitt köp i över två månader nu. De är dåliga på att svara, säger ingenting när de svarar och det leder inte till något. Hur gör man för att få pengarna tillbaka?

Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

Produkten jag beställde var bara ett tillbehör trots att bilden och huvuddelen av texten handlade om kärnprodukten. Det missförståndet hade jag kunnat leva med om företaget accepterat returen och återbetalt hela kostnaden inklusive frakt. Istället hamnar jag i en jobbig argumentation. Suck. Aldrig mer.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 år sedan

Jag betalar hellre mer för en vara någon annanstans, än att behöva vänta i nästan tre veckor på leverans. Tradeinn svarade inte förrän efter över en vecka, när jag hade kontaktat dem.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 år sedan

De här skitföretaget förtjänar inte ens 1 stjärna. Det står att varor finns i lager men när man beställer så får man ett mejl 1 vecka senare där det står att varan kommer in om en vecka och att den skickas då, sen när varan skickas tar det ca 2 veckor att få den. Jag har aldrig varit med om så lång leveranstid på ett paket ifrån Europa! Fyfan för denna skiten, vill ni inte har paketet förrän om ett år så beställ ej här, betalar hellre dubbla priset en att beställa härifrån!

Om butiken

Butiken finns i Spanien. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: TRADEINN RETAIL SERVICES, S.L.

Organisationsnr: 502064-7201