4.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-08
Redigerades 2019-04-23
Hade fel bild på varan. Har full förståelse för att det kan hända men kundservice saknas helt. För att få göra retur försökte de först få mig att betala för utskriften av returlapp samt fick det att låta som att det var mitt fel att de hade fel bild. Istället för att skicka rätt vara tillsammans med en returlapp så skickar de nu endast en returlapp. Det innebär att jag måste betala för en ny frakt hos dem eller annan leverantör för att få rätt produkt. Dessutom måste jag packa och gå till postombud helt utan någon kompensation. Mycket tråkig upplevelse.
Bagaren och kocken svarar:2019-04-10
Hej, Beklagar att vi haft fel bild på varan du beställde. Om du har betalat frakt och fått fel vara ska du också få tillbaka fraktkostnaden som du betalat, så detta täcker i sådana fall den nya fraktkostnaden om du önskar att beställa något annat. Returlappen skickar vi ut till dig via post om du inte har tillgång till en skrivare. Vi kan givetvis erbjuda dig kompensation för ditt extra besvär. Om du har några frågor eller funderingar kring din beställning eller något annat är du välkommen att kontakta mig på: tolda.bloom@bagarenochkocken.se så hjälper jag dig mer än gärna med detta ärende. /Tolda, Bagaren och kocken
2019-04-17
Fick aldrig min order. Sanslöst dålig kundservice! Beställde en Landmann grill som finns överallt, valde B&K pga utlovad kort leveranstid (2-3d). 3 veckor utan återkoppling, när jag tillslut fick tag på kundtjänst kunde man inte tala om när grillen skulle kunna levereras!! Dom skulle återkomma men efter 1 dag utan återkoppling var tvungen att själv ringa igen och få reda på att ingen information kunde ges!!! Jag avbeställde min order, det gick snabbt!
2019-04-16
Grymt utbud!
2019-04-11
Bra priser och stort utbud men leveranstiden brukar vara minst en vecka även om varan finns i lager och då borde ligga på 2-3 dagar enligt deras hemsida.
2019-04-09
A
SNÄLLA GOTT FOLK! LURAS INTE AV DERAS PRISER! USEL KUNDSERVICE, RINGT I 3 DAGAR NU UNDER 10-16 (telefontid), "Hej, telefonslussen är stängd, vänligen ring imorgon"...!?!?!?! Min vara är fortfarande inte skickad efter 10 arbetsdagar!? 2 veckor alltså... En vara som finns på lager dessutom.. Snälla lägg den extra 100 kr på en butik som bryr sig om sina kunder..
Bagaren och kocken svarar:2019-04-10
Hej Albert, Beklagar verkligen att din order blivit försenad. Jag gissar att vi kan ha haft ett saldofel på produkten. Det låter även märkligt att du inte kommit i kontakt med oss. Vi hade stängt vår telefonväxel 1 timme i måndags samt 2 timmar i tisdags på grund av personalutbildning, i övrigt har vi haft öppet som vanligt. Om du återkommer med ditt ordernummer till: tolda.bloom@bagarenochkocken.se så ska jag kolla upp statusen på din order och hjälpa dig vidare med ditt ärende. /Tolda, Bagaren och kocken
2019-03-26
Redigerades 2019-04-04
Långsam leverans. Leverans samma dag eller dagen efter beställning står det på deras hemsida. Gäller inte. Gått 2 dagar och fortfarande inte något som skickats. Ibland går det 4-5 dagar utan de ens skuckat varorna.
Bagaren och kocken svarar:2019-04-05
Hej, Vi lovar inte leverans samma dag eller dagen efter beställning. Här är texten från vår hemsida: "Oftast levererar vi från vårt centrallager i Göteborg samma dag eller dagen efter att vi har fått din beställning och du har då varan inom 2-3 dagar." Så inom 2-3 arbetsdagar bör du ha din order. Om din order dröjt längre än så beklagar vi verkligen leveransförseningen, om du har frågor om din order eller annat är du välkommen att skicka ett mejl till: kundservice@bagarenochkocken.se så hjälper vi dig gärna med ev. funderingar som du har. /Tolda, Bagaren och kocken
2019-04-03
Magiskt utbud och otroligt härlig personal!
2019-04-02
Som alltid bra. Postnord strula, men B&K löste det fint. Kommer fortsätta handla här.
2019-03-27
Redigerades 2019-03-28
Ingen frakt, snabb leverans. Mycket nöjd!
2019-03-11
Redigerades 2019-03-26
Enkel lättläst information
2019-03-23
Nöjd med utbud och kvalitet på artikeln men leveransupplevelsen lämnar en del att önska. Köpte en artikel med måtten 25x23x5, ej ömtålig. Fick den levererad i en kartong på 30x30x24 utfylld med mängder av extra emballage. Inte särskilt utrymmeseffektivt, slöseri med emballage från er som ni kunnat använda i ett paket där det behövdes, tar onödigt utrymme i lastbilen som transporterar mitt paket och riskerar att hamna hos en kund som inte sopsorterar. Var är miljötänket? Har personalen inga kartongknivar? Flera storlekar på kartonger? Om ni erbjöd möjlighet att välja utlämningsställe istället för att ta det närmsta enligt postnummer minskar risken att kund tar bilen för att hämta ut paketet.
Bagaren och kocken svarar:2019-04-11
Hej, Tack för din kritik, vi tar åt oss av detta och jobbar kontinuerligt på att förbättra oss. Återkom gärna om du har några funderingar. /Bagaren och kocken
2019-03-22
Alltid snabb service. Numera verkar företaget ha bra koll på prisläget på nätet och anpassar sig bättre och snabbare än förr. Har även handlat i den fysiska butiken ett flertal ggr och kan inte annat än ge toppbetyg även för detta.
2019-03-19
10051 tesil Hund fattades i försändelsen men är med på räkningen.Därför dåligt betyg.
Bagaren och kocken svarar:2019-04-11
Hej, Beklagar att en artikel fattades i din leverans. Om du återkommer med ditt ordernummer så löser vi givetvis så att du får den skickad till dig omgående, alternativt återbetalar dig för den. Du kan höra av dig till: tolda.bloom@bagarenochkocken.se så hjälper jag dig mer än gärna med detta. /Tolda, Bagaren och kocken
2019-03-16
Beställde varorna 4/2 idag 16/3 ingen leverans, ingen info mer än ordergodkännandet
Bagaren och kocken svarar:2019-04-11
Hej, Beklagar att din order blivit försenad. Återkom med ditt ordernummer så hjälper vi dig mer än gärna med att kolla upp statusen på din order. /Tolda, Bagaren och kocken
2019-03-16
Snabb leverans!
Sida 1