Liljekvists
  • Stort sortiment
  • 3 fysiska butiker i Sverige.
  • 3 serviceverkstäder
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Alltid lika bra service och bemötande hos Liljeqvist. Rekommenderar starkt Krille

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
8 månader sedan

Jag köpte ett par Sievi-kängor på nätet, som levererades inom utsatt tid. Innan köpet mailade jag en fråga om kängorna, och fick svar inom någon timme. Hela köpet gick problemfritt.

o
ockermark

13 omdömen

Utmärkt
9 månader sedan

Handlat på black week, klart bäst priser av alla på det jag ville ha. De skickade varorna direkt och svarade mycket snabbt på mail. En vara blev fel och ny vara skickades omedelbart. Fick snabba mailsvar på mina frågor och blev uppringd redan efter nån timme när jag bad om det.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Nästan omöjligt att få personlig service via telefon! (lättare att komma i kontakt med skatteverket!) Långa väntetider på reparationer,blivit lovad 1-2 veckors väntetid( på en tvätt som var på rep, för ca 12 månader sedan) har väntat över 4 veckor, ännu ej klart.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

Liljekvist support-sida via en telefonröst är så jävla störande att man önskar man handlat av en seriös firma som iaf kan svara i telefon. här måste man fylla i varenda liten uppgift som pinkod, område och annat för minsta lilla fel, och när kommer ni och avhjälper felet, det har man ingen aning om... För ni svarar efter behag. Nej SERVICE-nivån finns inte alls könns det som. Less som fan på att bli behandlad som nåt slgs drygt virus när man inte ens kan få ett svar på En enkel fråga, då har vi ändå handlat en robotklippare för nästan 50000:- av dem. Hur gör en äldre person som inte klarar av det tekniska, får han ingen hjälp då eller? I butiken är de trevliga och bra att ha att göra med, men vi kan inte köra 4mil för att ställa en fråga... Gubbsur kund som saknar en röst att prata med

Liljekvists svarar:2021-04-22
Hej! Väldigt tråkigt att höra om din upplevelse av vår telefoni. Vi har jobbat med just detta väldigt mycket för att kunna hjälpa den stora volym av kundsamtal som kommer in till oss dagligen. Vi har även lagt mycket fokus på vår kundservice på vår hemsida för att hjälpa och underlätta för våra kunder att få snabbt svar i vår hjälpguide. Service är det vi brinner för och vi jobbar ständigt för att kunna hjälpa alla som försöker nå oss. Här kan du få hjälp med de vanligaste problemen med Automowers samt boka tider för felsökning, installation m.m. https://www.liljekvists.com/kundservice/' ifall du skulle stöta på något problem i framtiden. Vi har även i telefonin att man kan lämna ett meddelande och bli uppringd om man inte kommer fram. Jag hoppas att de äldre väljer det alternativet för hjälp. Är det något annat du vill ha hjälp med får du gärna maila mig på [email protected] så ska jag försöka hjälpa dig med det. Vill även tacka dig för din åsikt, utan den kan vi inte bli bättre. Önskar dig en fin kväll! Vänliga hälsningar Julia
E
Eriksgatan

3 omdömen

Utmärkt
5 år sedan

Lätt att söka upp rätt vara. Fri frakt för köpbeloppet (899:-) Många olika betalningsalternativ. Klarna-utcheckningen föredömligt enkel. Bra kommunikation. Reklamkarameller i paketet.

Pinnacle
Pinnacle

249 omdömen

Dålig
3 år sedan

Missvisande lagersaldo och dålig uppföljning från butiken. Saker jag beställde fanns tydligen inte i lager, dock så visar lagerstatus fortfarande en grön bock vilken i min värld betyder att sakerna finns i lager. Det gick en vecka efter att jag hade lagt min order utan att orderstatus uppdaterades, förvisso beställde jag fredag kväll efter nationaldagen men när jag väl kontaktade butiken via ett formulär på hemsidan (alltså en vecka senare) så fick jag svar efter 4-5 timmar att sakerna jag beställt hade sålt slut och att min order skulle annuleras. Två stjärnor tack vare relativt snabb återkoppling när jag som kund väl tog kontakt. Dock dåligt av Liljekvists att inte omgående meddela mig som kund att varorna var slut och ännu sämre att lagerstatus på de sakerna jag beställde fortfarande har en grön bock och en leveranstid på mellan 1-4 dagar. Nä, här handlar jag troligtvis aldrig mer och kan på grund av ovanstående heller inte rekommendera butiken...

h
hypercello

2 omdömen

Bra
3 år sedan

Lång leveranstid och seg support men bra pris och bemötande!

Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Vi tycker verkligen att det är tråkigt att höra att du upplever Liljekvists som ett oseriöst företag. Självklart vill vi ändra din uppfattning om oss. Jag kan tyvärr inte svara på varför du inte fått något svar av oss då jag inte vet vad det gäller eller vad som skett. Du får mer än gärna höra av dig till oss igen så ska vi på bästa sätt försöka lösa situationen. Skicka ett mail till [email protected] så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists

Betyg köpupplevelse

4.4Utmärkt
3 omdömen

Om butiken

Liljekvists

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.liljekvists.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Liljekvists Motor Aktiebolag

Organisationsnr: 556331-8293

Information hos allabolag.se