4.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-17
Pinnacle(232 omdömen)
Missvisande lagersaldo och dålig uppföljning från butiken. Saker jag beställde fanns tydligen inte i lager, dock så visar lagerstatus fortfarande en grön bock vilken i min värld betyder att sakerna finns i lager. Det gick en vecka efter att jag hade lagt min order utan att orderstatus uppdaterades, förvisso beställde jag fredag kväll efter nationaldagen men när jag väl kontaktade butiken via ett formulär på hemsidan (alltså en vecka senare) så fick jag svar efter 4-5 timmar att sakerna jag beställt hade sålt slut och att min order skulle annuleras. Två stjärnor tack vare relativt snabb återkoppling när jag som kund väl tog kontakt. Dock dåligt av Liljekvists att inte omgående meddela mig som kund att varorna var slut och ännu sämre att lagerstatus på de sakerna jag beställde fortfarande har en grön bock och en leveranstid på mellan 1-4 dagar. Nä, här handlar jag troligtvis aldrig mer och kan på grund av ovanstående heller inte rekommendera butiken...
2019-04-17
Redigerades 2019-05-10
h
hypercello(2 omdömen)
Lång leveranstid och seg support men bra pris och bemötande!
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Vi tycker verkligen att det är tråkigt att höra att du upplever Liljekvists som ett oseriöst företag. Självklart vill vi ändra din uppfattning om oss. Jag kan tyvärr inte svara på varför du inte fått något svar av oss då jag inte vet vad det gäller eller vad som skett. Du får mer än gärna höra av dig till oss igen så ska vi på bästa sätt försöka lösa situationen. Skicka ett mail till hanna@liljekvists.com så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
2019-05-03
P
Parafon(1 omdöme)
Beställt vara på webshop... Pengar dras direkt. Ingen vara skickas. Inget svar på Mail.
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Vi använder oss av Klarna Checkout i vår webshop, vi drar aldrig några pengar från ditt konto innan varan skickas från oss. Dock reserverar Klarna ett belopp när man väljer betalningsalternativet direktbetalning. Jag vet inte vad som skett i just detta fallet men jag gissar att det är därför det ser ut som att pengar dragits från ditt konto. Att du inte har fått svar av oss är självklart inte okej. Jag kan tyvärr inte säga vad som har hänt då jag inte vet vad detta handlar om. Jag ser mer än gärna att du kontaktar mig på hanna@liljekvists.com så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig och förhoppningsvis göra din upplevelse hos oss mer positiv. Vi arbetar hela tiden för att förbättra vår kundtjänst och vi jätte tacksamma om du vill kontakta oss igen så vi får en möjlighet att se vad det är som gått fel. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
2019-04-29
fregus(35 omdömen)
Varning! Beställt. Utebliven leverans. Kontaktar kundtjänst, flera gånger. Inget svar på mina frågor. Efter en längre tid ett allmänt info mail ang felaktig kampanj. Fakturan med reserverat belopp ligger dock kvar hos KLARNA. Tack och godnatt...
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Jag beklagar verkligen att du inte fått svar på dina frågor. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår kundtjänst och vårt mål är att alla våra kunder ska få den bästa möjliga upplevelsen hos oss. Jag förstår att vi misslyckats i detta fall. Vi ser gärna att du kontaktar oss igen så vi kan få en bättre bild av det som inträffat. Du kan skicka ett mail till hanna@liljekvists.com så hjälper jag dig mer än gärna. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
2018-11-25
Redigerades 2019-01-26
Bra varor och bra hemsida
2019-01-14
F
Fredrixon(33 omdömen)
Jag beställde en snöslunga till bra pris. De visade att de hade orderingång men gick inte att beställa via hemsidan, men körde man vi länkad sida gick det. De upptäckte ju givetvis att det hade beställts en snöslunga trots att lagret inte hade någon. Men på något magisk sett trollade de fram en åt mig. Och den kom snabbt. Är överlycklig, slipper köra min gamla stiga och kan nu briljera med en elegant och kompetent husqvarna till bra pris.
2018-11-29
Enkelt billigt
2018-11-23
Redigerades 2018-11-28
Allt fungerade smidigt. Men jag har inte hämtat ut den ännu så jag kan därför inte lämna full pott på stjärnorna
2018-11-25
Bra kvalité o priser! Och snabb leverans!
2018-11-25
Bra priser. Hittar man inte på webben är dom alltid lika trevliga o service medvetna när man ringer.
2018-11-24
Fri frakt, snabb leverans, många betalningsalternativ . +++
2018-11-23
Lätt att beställa, fri frakt på min vara och smidig betallösning med Klarna.
2018-11-23
Snabbt, enkel e-mail beställning. Juste betalningsvillkor.
2018-11-23
Bra och snabb återkoppling från kundsupport på Liljekvists och en lättmanövrerad websida!
2018-11-11
Redigerades 2018-11-21
Bra priser
Sida 1