Kategorier
Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Nästan omöjligt att få personlig service via telefon! (lättare att komma i kontakt med skatteverket!) Långa väntetider på reparationer,blivit lovad 1-2 veckors väntetid( på en tvätt som var på rep, för ca 12 månader sedan) har väntat över 4 veckor, ännu ej klart.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
3 månader sedan
Liljekvist support-sida via en telefonröst är så jävla störande att man önskar man handlat av en seriös firma som iaf kan svara i telefon. här måste man fylla i varenda liten uppgift som pinkod, område och annat för minsta lilla fel, och när kommer ni och avhjälper felet, det har man ingen aning om... För ni svarar efter behag. Nej SERVICE-nivån finns inte alls könns det som. Less som fan på att bli behandlad som nåt slgs drygt virus när man inte ens kan få ett svar på En enkel fråga, då har vi ändå handlat en robotklippare för nästan 50000:- av dem. Hur gör en äldre person som inte klarar av det tekniska, får han ingen hjälp då eller? I butiken är de trevliga och bra att ha att göra med, men vi kan inte köra 4mil för att ställa en fråga... Gubbsur kund som saknar en röst att prata med
Liljekvists svarar:2021-04-22
Hej! Väldigt tråkigt att höra om din upplevelse av vår telefoni. Vi har jobbat med just detta väldigt mycket för att kunna hjälpa den stora volym av kundsamtal som kommer in till oss dagligen. Vi har även lagt mycket fokus på vår kundservice på vår hemsida för att hjälpa och underlätta för våra kunder att få snabbt svar i vår hjälpguide. Service är det vi brinner för och vi jobbar ständigt för att kunna hjälpa alla som försöker nå oss. Här kan du få hjälp med de vanligaste problemen med Automowers samt boka tider för felsökning, installation m.m. https://www.liljekvists.com/kundservice/' ifall du skulle stöta på något problem i framtiden. Vi har även i telefonin att man kan lämna ett meddelande och bli uppringd om man inte kommer fram. Jag hoppas att de äldre väljer det alternativet för hjälp. Är det något annat du vill ha hjälp med får du gärna maila mig på [email protected] så ska jag försöka hjälpa dig med det. Vill även tacka dig för din åsikt, utan den kan vi inte bli bättre. Önskar dig en fin kväll! Vänliga hälsningar Julia
E
Eriksgatan

4 omdömen

Utmärkt
4 år sedan
Lätt att söka upp rätt vara. Fri frakt för köpbeloppet (899:-) Många olika betalningsalternativ. Klarna-utcheckningen föredömligt enkel. Bra kommunikation. Reklamkarameller i paketet.
Pinnacle
Pinnacle

247 omdömen

Dålig
2 år sedan
Missvisande lagersaldo och dålig uppföljning från butiken. Saker jag beställde fanns tydligen inte i lager, dock så visar lagerstatus fortfarande en grön bock vilken i min värld betyder att sakerna finns i lager. Det gick en vecka efter att jag hade lagt min order utan att orderstatus uppdaterades, förvisso beställde jag fredag kväll efter nationaldagen men när jag väl kontaktade butiken via ett formulär på hemsidan (alltså en vecka senare) så fick jag svar efter 4-5 timmar att sakerna jag beställt hade sålt slut och att min order skulle annuleras. Två stjärnor tack vare relativt snabb återkoppling när jag som kund väl tog kontakt. Dock dåligt av Liljekvists att inte omgående meddela mig som kund att varorna var slut och ännu sämre att lagerstatus på de sakerna jag beställde fortfarande har en grön bock och en leveranstid på mellan 1-4 dagar. Nä, här handlar jag troligtvis aldrig mer och kan på grund av ovanstående heller inte rekommendera butiken...
h
hypercello

2 omdömen

Bra
2 år sedan
Lång leveranstid och seg support men bra pris och bemötande!
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Vi tycker verkligen att det är tråkigt att höra att du upplever Liljekvists som ett oseriöst företag. Självklart vill vi ändra din uppfattning om oss. Jag kan tyvärr inte svara på varför du inte fått något svar av oss då jag inte vet vad det gäller eller vad som skett. Du får mer än gärna höra av dig till oss igen så ska vi på bästa sätt försöka lösa situationen. Skicka ett mail till [email protected] så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Beställt vara på webshop... Pengar dras direkt. Ingen vara skickas. Inget svar på Mail.
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Vi använder oss av Klarna Checkout i vår webshop, vi drar aldrig några pengar från ditt konto innan varan skickas från oss. Dock reserverar Klarna ett belopp när man väljer betalningsalternativet direktbetalning. Jag vet inte vad som skett i just detta fallet men jag gissar att det är därför det ser ut som att pengar dragits från ditt konto. Att du inte har fått svar av oss är självklart inte okej. Jag kan tyvärr inte säga vad som har hänt då jag inte vet vad detta handlar om. Jag ser mer än gärna att du kontaktar mig på [email protected] så ska jag göra vad jag kan för att hjälpa dig och förhoppningsvis göra din upplevelse hos oss mer positiv. Vi arbetar hela tiden för att förbättra vår kundtjänst och vi jätte tacksamma om du vill kontakta oss igen så vi får en möjlighet att se vad det är som gått fel. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
fregus
fregus

46 omdömen

Usel
2 år sedan
Varning! Beställt. Utebliven leverans. Kontaktar kundtjänst, flera gånger. Inget svar på mina frågor. Efter en längre tid ett allmänt info mail ang felaktig kampanj. Fakturan med reserverat belopp ligger dock kvar hos KLARNA. Tack och godnatt...
Liljekvists svarar:2019-05-08
Hej! Jag beklagar verkligen att du inte fått svar på dina frågor. Vi arbetar ständigt med att förbättra vår kundtjänst och vårt mål är att alla våra kunder ska få den bästa möjliga upplevelsen hos oss. Jag förstår att vi misslyckats i detta fall. Vi ser gärna att du kontaktar oss igen så vi kan få en bättre bild av det som inträffat. Du kan skicka ett mail till [email protected] så hjälper jag dig mer än gärna. Med vänliga hälsningar, Hanna Liljekvists
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Bra varor och bra hemsida
Betyg köpupplevelse
2.6OK
3 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

MasterCardVisaSwishKlarna
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.liljekvists.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Liljekvists Motor Aktiebolag

Organisationsnr: 556331-8293

Information hos allabolag.se