Skalhuset
  • Fri frakt över 300kr
  • Öppet köp i 90 dagar
  • Support via telefon
D
David Mörck

1 omdöme

Utmärkt
8 dagar sedan

Köpte ett skal på en söndag, fick det på måndagen. Bra pris och snabb leverans, kan inte klaga på något.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 månader sedan

Beställde ett skal som kom några dagar efter utsatt tid. Det kan jag leva med. Får påminnelse för en faktura som jag inte fått. Jag har kollat skräppost och spam, men har inte fått faktura. Beställ endast av dessa efter att de fixat välkända betalkanaler.

Skalhuset svarar:2022-07-15
Hej! Jag beklagar att du är missnöjd med vår betalpartner Walley. Hör gärna av dig till dem med din feedback så att de kan få hjälp med att förbättra sin tjänst
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
3 månader sedan

Har köpt skal, har inte fått faktura och påminelsebrev. hamnat direkt i kronofogden. Aldrig mer beställning från den sidan.

Skalhuset svarar:2022-07-11
Hej! Jag beklagar att detta har skett men det är inte vi som skickar ut fakturan och påminnelser, utan det är vår betalpartner Walley som är ansvarig för det. Kontakta gärna dem så kan de säkert hjälpa dig med detta
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Nöjd med produkterna och leveransen. Beställde en onsdag eftermiddag, leverans torsdag morgon.

Utmärkt
4 månader sedan

La ordern 15.15 på måndagen, levereras 10.45 av Postnord på tisdagen. Går inte att få det bättre, grymt jobbat av Skalhuset helt enkelt :D

Dålig
4 månader sedan

Beställde ett skärmskydd till en Samsung , får hem ett till en Iphone . dem vägrar stå för returfrakt ,menar på att jag gjort en felbeställning och där med ska betala deras retursedel +porto . Värdelösa jävlar är min åsikt ..

Skalhuset svarar:2022-05-31
Hej Carlos, Som du kan se på din orderbekräftelse, samt på följesedeln så har du beställt Copter iPhone 12/iPhone 12 Pro Skärmskydd Original Film, vilket är produkten vi även skickat till dig. Det är alltså du som beställt följande produkt, och vi har inte ändrat din order eller liknande, vilket du försöker påstå. Har du beställt fel produkt, är det du som står för returfrakten. Med vänliga hälsningar, SkalHuset.se
C
Carl Magnus

7 omdömen

Utmärkt
5 månader sedan

Det är när en vara skall reklameras som man märker om företaget håller måttet. Jag är jättenöjd med supporten. Produkten pajade, det var varken mitt eller skalhusets fel. Jag mailade ordernummer, en vettig felbeskrivning plus några tydliga bilder och fick snabbt besked om att ett nytt mobilskal skickas ut. Som det skall vara. Jag tvekar inte en sekund på beställa från dem igen.

Dålig
5 månader sedan

Hej, läs gärna hela, så inte du råkar ut för samma. Beställde hem ett skärmskydd till min Apple Watch series 7 45mm. När jag sätter på det så täcker de svarta kanterna på skärmskyddet lite på båda sidor av skärmen. Ser förjävligt ut om jag ska vara helt ärlig. Så jag tar en bild, bekräftar att det syns tydligt på bilden med några i närheten och tar sedan bort skärmskyddet och slänger det. Skickar därefter bilden och förklarar kort läget för skalhuset.se. Varpå jag får svaret ”du har alltså slängt skärmskyddet?” Av en kille som heter Adrian. Jag svarar ”ja det kunde jag ju inte behålla, du ser ju hur det ser ut”. Då jag får svaret ”vi kan inte reklamera detta skyddet då vi inte kan se att det är något fel på skyddet, men om du kan skicka fler bilder så kanske vi kan hjälpa dig”. Detta svaret fick jag av en annan kille, Albin. Därefter är det inte så intressant. Det slutar kort sagt med att de vägrar reklamera för att jag inte kan skicka fler bilder. Men jag menar, varför skulle jag slängt det från första början om det var felfritt. Köpte ett skärmskydd på en väletablerad firma istället för något halv-skum online sidan och nu är jag nöjd.

Skalhuset svarar:2022-05-31
Hej, Har du inget underlag för reklamationen, blir det väldigt svårt för oss att bedöma om det är fel på produkten, samt vi har inget underlag att ta detta vidare till vår leverantör. Därför är det helt omöjligt för oss att genomföra en reklamation om du har valt att kasta produkten innan du kontaktar oss. Med vänliga hälsningar, SkalHuset.se

Betyg köpupplevelse

2.9OK
24 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(10)
(1)
(1)
(2)
(10)

Om butiken

Skalhuset

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

skalhuset.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lowwi AB

Organisationsnr: 556881-9238

Information hos allabolag.se