Prisjakt
  • Skalhuset

    (500+)

  • se
3.7Bra
25 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Missnöjd
1 omdöme
UselRedigerades 2 månader sedan

Jag köpte ett iPad-skal till min dotter. Efter tre månader hade både lim och plast torkat så att omslaget ramlat av och plasten spruckit så att iPaden inte satt kvar längre. Vi hade alltså inte tappat den eller liknande. Skalhuset menar att man får räkna med att sånt händer vid användning och vägrade undersöka den. Poängen med garanti är dock att produkten är tänkt att klara vanlig användning utan att gå sönder. Dålig produkt, dålig kundtjänst och inga fler köp på Skalhuset.

Skalhuset svarar:2024-01-23
Hej! Jag beklagar att du är missnöjd med vår kundtjänst men tyvärr kunde vi inte godkänna din reklamation denna gång. Vi försöker alltid att ge den absolut bästa kundservicen men om produkten har skadats pga. slitage är det inget vi kan godkänna reklamation på
X
Xj0461
8 omdömen
DåligRedigerades 2 månader sedan

Lita inte på produktrecensioner på deras hemsida då de aktivt väljer att inte publicera kritiska sådana. Ger ett dåligt intryck och är verkligen inte professionellt gjort.

Skalhuset svarar:2024-01-15
Hej! Självklart så publicerar vi alla recensioner. Här kan du läsa dem: https://www.trustindex.io/reviews/skalhuset.se
P
Peter
2 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Snabbast leverans kan man inte få, sonen älska varan

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 4 månader sedan

Lätt att hitta tillbehör till mobilen, bra service.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Snabba leveranser och bra priser! Kundtjänst är snabba med att hjälpa!

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Vid retur med ångerrätt så tar sig företaget friheten att dra av 53% av återbetalning för ett mobilskal, med motiveringen att förpackningen är skadad. Ska tilläggas att förpackningen var lite skadad redan när den levererades. Oskälig värdeminskning enligt både mig och hallå konsument, de lagar som finns samt vägledande ärenden hos ARN. Skalhuset vägrar lyssna på att konsumenten har rätt att kontrollera varan även om förpackningen skadas. Efter mycket skrivandes med deras kundtjänst har de tillslut inget mer motargument och gör som strutsen och stoppar huvudet i sanden. Otrevlig kundtjänst som inte förstår att de åligger företaget att bevisa att förpackningen var hel när den skickades. Lägger allt på sina kunder. Jag gjorde misstaget att betala med Swish hade jag betalt med faktura hade jag kunnat bestrida den. Anmälan till Konsumentverket är upprättad. Varnar och avråder starkt från att handla från Skalhuset. Jag avböjer vänligen men bestämt att skalhuset kommenterar här. Har de nåt att säga mig så kan de maila.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Sjukt bra utbud på tillbehör och fantastisk service! Kan rekommendera starkt👍🏼

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Riktigt bra och trevligt bemötande från kundtjänst. Fick svar på alla frågor och skalet kom extremt fort (efter en dag!). Rekommenderar starkt :)

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 månader sedan

Utmärkt service från kundtjänst. Fick hjälp att hitta rätt och ett trevligt bemötande.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Så nöjd med mitt köp från skalhuset! Fick hem det jag beställt supersnabbt! Och jättenöjd med mina nya skal. Köpte två för att kunna variera lite och de passar min telefon utmärkt och skyddar bra tycker jag. Råkat tappa min en gång hittills och fick inte ett enda märke

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lowwi AB

Organisationsnr: 5568819238