4.2 / 5
(736 omdömen)
5
(607)4
(80)3
(10)2
(12)1
(27)
Sorterat efter datum
2020-06-11
Redigerades 2020-07-06
Värdelöst, detta är nog första gången i mitt liv jag ger dåligt omdöme. Beställde ett skydd till min telefon som inte är avsedd till den. De godtog inte reklamationen då det skulle ha framgått att den inte passade. Handlar visserligen om skit pengar men jag kommer avråda alla jag känner från att handla från skalhuset! *Uppdaterad, att den inte gick hela vägen ut var inte problemet, det passade helt enkelt inte
Skalhuset svarar:2020-06-11
Hej Marcus! I beskrivningen på skärmskyddet du köpte kan du läsa detta: "Viktigt! Då telefonens skärm är något rundad på långsidorna gör det att detta skärmskydd inte når ända ut till kanten på skärmen. Därför kommer det att vara ett stort mellanrum mellan skärmskyddet och kanterna på mobilskärmen. Detta för att skärmskyddet ska sitta fast optimalt på din telefon samt att inget smuts ska kunna komma i mellan skärmskyddet och telefonens skärm." Då vi har informerat om att skärmskyddet lämnar ett stort mellanrum kan vi ej godkänna en reklamation.
2020-06-20
Jättebra. Gjorde en ganska stor beställning och en av varorna som kom hem var defekta. Sådant händer, det som spelar någon roll är hur företaget hanterar det och här fanns inget att klaga på. De skötte det perfekt. På lördagen skickade jag ett mejl med bilder på felet. På måndagen fick jag ett svar att de skulle titta på det och på onsdagen hade jag en ny hel produkt i handen. Kommer definitivt att handla här igen.
2020-05-28
Köpte ett skal till en Samsung mobil. Bra pris. Levererades i brevlådan på 22 timmar. Dessutom var skalet bättre än förväntat.
2020-05-23
Redigerades 2020-05-26
Jag gillar butiken som helhet. Därför är det så väldigt synd när man upptäcker att det handlar lite för mycket om att få in pengar, och lite för lite om att kunden ska vara nöjd. Exempel på detta fick jag, när jag till följd av (vad jag ansåg var) en felaktig produktbeskrivning blev sittandes med ett för litet skärmskydd. Jag hörde av mig några gånger, sakligt och utan att vara det minsta otrevlig, och fick till slut följande svar: "Jag har läst vad vi skrivit till dig, och jag har pratat med mina kollegor angående ditt samtal, och det enda problemet i denna fråga är du, inte produkten". Så tycker inte jag att man ska skriva till sina kunder, inte ens om man upplever dem som tjatiga.
2020-05-15
Jag beställde ett UAG Protective Case Metropolis för iPad Pro, Gen 2. Bra betalningsalternativ, Snabb leverans (Endast 1 dag i mitt fall), superbra förpackat och bra track & trace.
2020-05-07
Leverans på två arbetsdagar. Coolt skal. Samsung s9 plus med ett fodral skal som var genomskinligt på skärmen. Det var dock en repa när jag fick den vilket var tråkigt. Returen kostar så därför tycker jag det inte är värt men annars bra.
Skalhuset svarar:2020-05-08
Hej Mathilda! Skicka iväg ett mail till [email protected] så kan de kika på en reklamation av repan som fanns på produkten.
2020-04-10
Beställde 4 fodral, jättesnabb leverans, oturligt nog fel på tre av fodralen - returnerade dessa och det kostade mig inte ett öre extra. Snabba svar från deras kundtjänst och snabb hantering. Så ska det bra företag funka när det blir fel.
2020-04-04
Blixtsnabb leverans. Beställde mobilfodralet på kvällen , dagen efter kom den med posten. gedigen kvalitet på fodralet. tummen upp ! :-)
2020-03-20
Köpte earpads (Spigen RA220) via Skalhuset. Tyvärr höll de inte måttet. Satt inte på plats, bubblade sig, åkte av när man tog av podsen från örat. Väldigt tunt material och verkade för stora. Finns många dåliga recensioner på nätet (bl a via Amazon). Påpekade detta för Skalhuset som bara negligerade min uppfattning. De påstod att jag monterat earpadsen fel hur de nu kan göra det eftersom de inte befann sig hemma hos mig vid montering..Det enda de gjorde var att hänvisa till ARN vilket också är okunskap eftersom de inte behandlar småköp. Även lite märkligt att de riskerar badwill med tanke på produktens kostnad. Nu har jag betalt för en produkt som ligger på soptippen. Dock aldrig mer köp hos Skalhuset!
Skalhuset svarar:2020-03-20
Hej Henrik, Med tanke på de krav och hot om både det ena och det andra som du framför via mail är jag väldigt stolt över hur min personal bemött ditt problem samt ditt sätt att bemöta oss. Vi har nekat din reklamation, och då är det ARN du ska vända dig till, oavsett de hot som du framför. Henrik Sundholm CEO Lowwi AB
2020-03-14
Snabb leverans 👍
2020-03-06
Bara positiva erfarenheter från det köp jag gjorde av skal till iPhone 11 + fodral till AirPods. Bra kvalitet på grejerna (silikon), väldigt bra pris och oslagbar leveranstid - beställde vid lunch och fick grejerna i brevlådan nästa dag!
2020-03-01
Bra pris, snabb leverans och bra paketerat! + För godispåsen som kom med i paketet.
2020-02-27
- Snabb leverans - Visade sig att ena fodralet hade magnet som gick av, denna fungerade som stängning. -Gick via deras Kundportal på deras hemsida och fick svar efter 10min, efter några mail och bilder fick jag hemskickat ett nytt fodral. Det kallar jag service! 10 av 10!
Skalhuset svarar:2020-02-27
Hej! Tack för de fina orden. Kul att du är nöjd!
2020-02-08
Sen leverans. Mycket dåligt bemötande när man ringer till de. Fick fel vara men ändå skulle bekosta frakten själv. Rekommenderar ej denna företag.
Skalhuset svarar:2020-02-10
Hej! Självfallet står vi för returfrakten om vi har skickat fel produkt men när det är kunden som har beställt fel så står kunden själv för den.
2020-01-28
Beställt tillbehör härifrån lite då och då. Alltid snabb leverans och bra packat. Beställde ett case till min Xiaomi ( hatten av för ni är en av fåtal me tillbehör till detta mobilmärke) beställde den 27/1 och kom den 28/1. 5 av 5 earbuds
Sida 1