4.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-16
Snabb och enkel beställnings- och betalningssida.
2019-04-12
Snabbt och smidigt. Ingen frakt- eller fakturaavgift.
2019-04-01
Helt ok leveranstider och jag är nöjd med att frakt är inräknad i priset, faktura inte kostar extra och leverans går till utlämningsställe. Men jag tycker att hela den här koncernens (golvshop + alla syskonshopar) prispresentationer är löjliga med ständiga påståenden om rabatter och kampanjer, när sakerna egentligen säljs till samma pris som alltid. Att jämföra med leverantörens rekommenderade pris är ingen rabatt. Inte lika lätt att följa leveransstatus som andra e-butiker men bra nog.
2019-03-31
Lätta att hitta och bra sökmotor.
2019-03-29
Det är smidigt och lätt!
2019-03-26
Bra produkter, bra service, enkelt med betalningen.
2019-03-25
Mycket nöjd med allt !
2019-03-21
Well well Joel. Just beställt so I dont know the outcome yet. But den som lives will se
2019-02-14
Bra pris inga överraskningar när man kom till kassan
2019-01-31
Redigerades 2019-02-10
Ingen extra avgift för frakt eller expeditionsavgift
2019-02-07
Sparade 30% på Prisjakt
2019-01-22
Redigerades 2019-02-06
Enkelt, billigt och snabbt.
2019-02-05
bra erbjudande, bra pris och verkar att det är bra kvalitet också, vad mer kan man begära
2019-01-13
Redigerades 2019-01-23
Bra produkter, bra priser och en lättanvänd och tydlig webbshop.
2019-01-12
s
Ok. Dags att göra en granskning här. Det är helt uppenbart att denna butik fuskar med sina recensioner på Prisjakt. Recensionerna här är nämligen diametralt motsatta mot motsvarande på Trustpilot: https://se.trustpilot.com/review/www.badshop.se 1 av 5 stjärnor på 56 omdömen hos Trustpilot. Här på Prisjakt 8.93 av 10 stjärnor. Det är en fullständigt orimlig skillnad. Rensar man omdömena från "Kund i nätbutik" här på Prisjakt så blir omdömena som kommer från riktiga kunder usla även här. Testa själv. En snabb titt på t.ex. www.badshop.se, www.golvshop.se och www.byggshop.se visar att webbsidorna är identiska sånär som på färger och logotyper. Och omdömena hos Trustpilot är liknande: https://se.trustpilot.com/review/www.byggshop.se https://se.trustpilot.com/review/www.golvshop.se Hos Trustpilot klagar kunderna över en kundtjänst som inte svarar eller slutar svarar vid problem. Helt oacceptabelt. Detta gäller www.badshop.se, www.golvshop.se och www.byggshop.se gemensamt och de har uppenbarligen gemensam kundtjänst. www.bygghemma.se står bakom samtliga dessa domäner och man kan undra varför man ska ha olika domännamn för identiska nätbutiker med samma produkter och kundtjänst. Enda anledningen är att vilseleda kunder till att köpa från någon av nätbutikerna i samma koncern i tron att man har gjort ett aktivt val. Källa: https://www.bygghemma.se/om-bygghemma/foretaget/ Domännamn som ägs av Bygghemma-koncernen enligt ovanstående länk: bygghjemme.no byghjemme.dk taloon.com chilli.se trademax.se netrauta.fi talotarvike.com/ frishop.dk Furniturebox.se Badshop.se WeGot.se Golvshop.se Byggshop.se Undvik företag som inte kör med schyssta villkor (fuskar med recensioner och äger massor med domännamn med identiska webbsidor och samma produkter) och går in för att vilseleda kunderna. Jag kommer från och med nu undvika www.bygghemma.se också eftersom de är ansvariga för detta. Dessutom kan man få ett paket från www.bygghemma.se om man har beställt från t.ex. www.badshop.se så uppenbarligen är alla dessa butiker i grunden samma butik. Otroligt vilseledande för oss konsumenter. Ni på Prisjakt borde slänga ut alla dessa butiker från ert system. Ni behöver verkligen ta sådana här typer av problem på mycket större allvar om ni vill behålla er trovärdighet. Jag hoppas verkligen att denna recension får vara kvar av er på Prisjakt när Bygghemma-koncernen börjar anmäla den. Ni måste ha oss konsumenter i fokus så vänligen ta inte bort denna recension. Snälla prisjakt; ni måste börja presentera hashade IP-nummer så man kan se att inte en nätbutik sitter och fyller i sina egna betyg. Sedan borde ni helt sluta med "omdömen lämnat i nätbutiken". När en kund lämnar omdöme i nätbutiken vid beställningen har ju kunden inte hunnit få en uppfattning om hur köpet faktiskt har gått "end-to-end" och nätbutiken kan fritt fuska med betyg då det inte går att kolla IP-nummer eller annat (kan vara fiktiva kunder). Ni borde åtminstone lägga till en funktion så man enkelt kan filtrera bort "Kund i nätbutik" som vi konsumenter lätt hittar och förstår. Jag skulle ha det filtret på hela tiden så det bästa vore att ta bort recensioner direkt i butik över huvud taget.
Sida 1