Prisjakt
Annons
boozt.com
  • Gratis leverans och retur
  • Snabb leverans 1-2 vardagar
  • Betala senare med BooztPay
Vinnare 2024 - Skor, kläder & accessoarer
4.3Utmärkt
33 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

n
nimda80
21 omdömen
Usel4 månader sedan

Gjorde ett köp för första gången den 4/1 från detta företag. Sakerna har inte dykt upp än. Första och sista gången jag handlar från Boozt

boozt.com svarar:2025-01-15
Kära kund, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi tillsammans med våra distributörer strävar ständigt mot att leverera inom avtalad leveranstid, men tekniska eller mänskliga misstag kan inträffa, och vi beklagar om så är fallet med din beställning. Det är givetvis inte vår avsikt och vi förstår den frustration detta kan orsaka. Eftersom du inte har angett ett ordernummer i ditt omdöme har jag svårt att kontakta dig. Du är varmt välkommen att kontakta vår fantastiska kundtjänst som kan hjälpa dig vidare i ditt ärende. Du hittar vår kontaktinformation här: https://www.boozt.com/se/sv/customer-service/new/om-booztcom/kundtjanst-oppettider-och-kontaktinformation Önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Jonas, ditt Boozt.com team.
O
Olof
1 omdöme
UselRedigerades 4 månader sedan

Priset på den ryggsäck jag tänkt köpa gick upp under de (max) 5 minuter som den låg i varukorgen. Bedrägligt! Kundtjänst svarar att de höjde priset just då. När man lagt en vara i varukorgen så måste ju priset gälla!

boozt.com svarar:2025-01-07
Hejsan Olof, Tack för din recension.
 Vi har ofta olika kampanjer och erbjudanden, vilket innebär att priserna kan variera beroende på vilken kampanj som är aktiv. Eftersom kampanjerna ofta är tidsbegränsade kan priserna också förändras från dag till dag. Om du inte hinner köpa en produkt under en pågående kampanj rekommenderar vi att du håller utkik efter framtida erbjudanden.
 Om du har frågor eller något känns oklart är du alltid välkommen att kontakta vår fantastiska kundtjänst. Du når oss på telefon +46 10 138 89 88 eller via mejl på [email protected] på vardagar mellan kl. 08.00 och 20.00. Önskar dig en riktigt fin dag! Med vänliga hälsningar, Jonas, ditt Boozt.com-team
E
Elin
2 omdömen
Usel7 månader sedan

Så fruktansvärt besviken på detta företag med falsk marknadsföring. Jag har blivit avstängd av oklar anledning, trots att jag beställt för tiotusentals tusen kronor. Är det så man tackar sina kunder!?

boozt.com svarar:2024-10-11
Hej Elin, Tack för din recension och din feedback till oss. På Boozt.com strävar vi varje dag efter att ge våra kunder den bästa möjliga shoppingupplevelsen. Denna ambition omfattar en mängd olika saker, bland annat utökade och enkla returer, bra erbjudanden, miljövänlig hantering och enastående kundservice. Vår Fair Use-policy är ett sätt för oss att uppnå vårt mål med att erbjuda en unik shoppingupplevelse genom att begränsa beteenden som utnyttjar vår tjänst på bekostnad av andra kunder, vår verksamhet och miljön. Detta innebär att vårt system registrerar profiler med överdrivet eller exploaterande shoppingbeteende och tillfälligt pausar dem, även andra profiler som är kopplade till dem. Det kan vara beteende så som, att exakt samma produkt köps och returneras flera gånger, att rabattkuponger missbrukas, att en gåva som medföljer vid köp inte returneras när varan den tillhör returneras eller annat systematiskt beteende, som utnyttjar våra Försäljnings- och leveransvillkor. Du kan läsa mer om vår Fair Use-policy här: https://www.boozt.com/se/sv/customer-service/order/min-bestallning-har-blivit-anullerad-med-anledning-av-er-fair-use-policy-vad-betyder-det Vi önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Julia, ditt Boozt.com team.
I
Usel8 månader sedan

Inte ens en stjärna förtjänar Boozt. Är SÅ otroligt arg! Jag returnerade ett par byxor för drygt 900kr. Fick retur-besked samtidigt på mailen, på de två beställningarna jag hade returnerat. I de båda paketen så var inte alla varor registrerade, så jag, som jag behövt göra tidigare (det här har alltså hänt flertalet gånger innan) mailade Boozt och bad dom registrera alla varor. De återkom med att registrera ena varan, men påstod då att andra varan inte var med. SÅKLART har jag returnerat byxorna och bad dom lösa det. De sa att de har automatisk retur-hantering och att då inga fel kan ske. Så komiskt att det hänt mig flera gånger innan (men då har dom alltså registrerat returen i efterhand efter att jag har mailat dom). Jag har ringt bring och frågat om paketet var trasigt och ingen info fanns om det. Otroligt bra och förstående service fick jag från Bring som även höll med om att situationen är helt sjuk. Jag har nu både ringt och mailat Boozt flertalet gånger och de säger att byxorna inte finns och att ärendet är avslutat. HUR KAN JAG SOM KUND BEHÖVA STÅ FÖR MISSTAG SOM BOOZT GÖR? Uppenbarligen finns det brister i returhanteringen, om det nu är någon som snor varor (efter googling och att ha ställt frågan i ett annat forum har det visat sig att jag inte är ensam om det här) eller om eran "automatiska returhantering" inte är fullständig. Jag har VERKLIGEN tyckt om Boozt och varit en frekvent kund sedan tio år! Nästan handlat uteslutande från er och rekommenderat till nära och kära. Har TILL OCH MED köpt både aktier och fonder i bolaget för jag verkligen trott på Boozt. Det här gör mig SÅ frustrerad och uppgiven. Kommer absolut aldrig våga handla härifrån igen. HUR hade jag kunnat försäkra mig om att det här aldrig kommer hända igen? För det här är en helt ABSURD situation. Servicen har varit totalt usel. Kan fortfarande inte fatta att JAG skall behöva betala närmare 1000kr för något jag inte ens har i mina ägor. Ber er ALLA som läser den här kommentaren att bojkotta detta bolag. Det finns andra företag som förtjänar våra pengar. Det handlar om ens egna pengar som man känner sig rånad på. Kommer ALDRIG någonsin våga handla härifrån igen. Jag hoppas ni SKÄMS! (Även om jag tror ni bara skakar bort detta eftersom ni verkar ha satt detta i erat system.) (Kan även nämna att jag inte är en sån där "typiskt" arg kund när det kommer till service, utan vet att alla bara är människor i slutändan. Min första kommentar om ett företag ute i cybervärlden någonsin, och det var tråkigt det behövde ske av ren frutsration)

boozt.com svarar:2024-09-24
Hej Isabella, Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss, vi uppskattar din tid. Vårt mål är att alltid ge dig en femstjärnig upplevelse och vi är verkligen ledsna för att så inte var fallet denna gång. Eftersom du inte har angett ett ordernummer i ditt omdöme har jag svårt att nå dig direkt. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst, och du får gärna hänvisa till mig, Julia, så hjälper vi dig vidare. Du hittar vår kontaktinformation här: https://www.boozt.com/se/sv/kundtjanst. Jag önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Julia, ditt Boozt.com team
A
Anna
1 omdöme
Utmärkt9 månader sedan

Toppenbra, jättetrevligt bemötande och bra service

boozt.com svarar:2024-08-09
Hej Anna, Tack för ditt omdöme! Fantastiskt roligt att höra att du tycker om vår support. Du är alltid välkommen att återkomma till oss om du har några frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna! Önskar dig en underbar helg! Med vänliga hälsningar Nathalie, ditt Boozt.com team
H
Utmärktett år sedan

Snabba leveranser. Kundservice utöver det vanliga. Snabb respons och hjälp.

boozt.com svarar:2024-06-24
Hej Helén, Tack för ditt omdöme! Fantastiskt roligt att höra att du tycker om vår support. Du är alltid välkommen att återkomma till oss om du har några frågor eller funderingar, vi hjälper dig gärna! Önskar dig en underbar vecka! Med vänliga hälsningar Nathalie, ditt Boozt.com team
K
Utmärktett år sedan

Stort utbud, bra varumärken och en fenomenal kundservice!

boozt.com svarar:2024-06-24
Hej Karin, Vi är otroligt tacksamma att du delar med dig av så fina ord till oss ! Vi hoppas att se dig tillbaka snart igen för att fortsätta ge dig den bästa servicen vi kan. Hoppas du får en fin sommar!
 Med vänliga hälsningar, Nathalie, ditt Boozt.com team
Y
Yuliia
1 omdöme
Utmärktett år sedan

Jag hade den bästa upplevelsen med Boozt kundservice. Snabb respons och mycket trevligt samtal och då är mitt problem löst på bästa sätt. Tack! :)

boozt.com svarar:2024-06-24
Hej Yuliia, Vad härligt att höra att du fick en sådan fin hjälp och tack för den härliga feedbacken. Det gör oss väldigt glada att du ville dela med dig av din trevliga köpupplevelse hos oss. Jag önskar dig en trevlig dag och en härlig sommar! Med vänliga hälsningar, Nathalie, Boozt Fashion
F
Frupingvinen
1 omdöme
Braett år sedan

Fungerar bra, även vid retur och faktura.

boozt.com svarar:2024-06-24
Kära kund, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med oss, Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av din positiva upplevelse. Jag önskar dig en riktigt fin dag! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen! Med vänliga hälsningar, Nathalie, Boozt Fashion
S
Souad Bm
1 omdöme
Utmärktett år sedan

Jätte bra bemötande och bra service, bra pris på kläder ,enkelt prata med kundtjänst personal jätte trevligt samtal rekommenderar att handla hos boozt

boozt.com svarar:2024-06-24
Kära kund, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med vår kundservice, det gör oss otroligt glada och vi uppskattar verkligen att du delar med dig av din positiva upplevelse. Jag önskar dig en riktigt fin dag! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen! Med vänliga hälsningar, Nathalie, ditt Boozt.com team.

Om butiken

boozt.com

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.boozt.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Boozt Fashion AB

Organisationsnr: 556710-4699

Information hos allabolag.se