Prisjakt
boozt.com
  • Gratis leverans och retur
  • Snabb leverans 1-2 vardagar
  • Betala senare med BooztPay
magpe824
magpe824

53 omdömen

Bra
17 dagar sedan
Det ställe jag handlar mest av, när det gäller kläder. Stort utbud, lätt att navigera på sidan och att filtrera fram rätt produkter. Ofta bra priser. Att genomföra köp är enkelt och varorna skickas snabbt. Returhanteringen har alltid fungerat tillfredsställande. Det vi inte gillar är de bristfälliga produktbeskrivningarna. Ofta får man bara tvättråden och materialen. Är jackan för vinter eller höst? Vill man veta får man gå till nån annan handlare.
boozt.com svarar:2021-09-20
Kära Kund, Tack för din feedback, den är viktig för oss! Så härligt att du är nöjd med vår butik och gillar att handla hos oss! Vårt mål är att kunna leverera en fantastisk shoppingupplevelse och det är vi glada för att vi har lyckats med! Givetvis är det viktigt att produktbeskrivningen är fullständig och att du som kund får den information du behöver inför ditt köp. Därmed tar vi varmt vidare din feedback till berörd avdelning. Produktbeskrivningen uppdateras kontinuerligt men om det skulle saknas någon information för en produkt kan du alltid kontakta kundservice direkt så att vi kan hjälpa dig. Du hittar våra kontaktuppgifter här: https://www.boozt.com/r/customer-service Önskar dig en fin start på veckan! Med vänliga hälsningar, Kristina, ditt Boozt.com team.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en månad sedan
Det var betydligt bättre tidigare när Klarna var ett betalningsalternativ. Nu får man betala direkt eller deras egna faktura alternativ mot en extra kostnad. Det tar numera en otroligt lång tid att få tillbaka sina pengar efter en retur!
boozt.com svarar:2021-08-31
Kära kund, Tack för din feedback. Vi vill självklart att det ska vara enkelt och lätt att handla hos oss. Vi tar ut en avgift på 29 kronor när man väljer att betala med faktura, detta gjorde vi även tidigare när vi hade Klarna. Önskar du inte betala denna avgift har vi en rad andra avgiftsfria alternativ på hemsidan som du kan använda om du önskar. En returhantering kan ta upp emot 12 arbetsdagar, detta för att personalen på lagret behandlar alla returerna manuellt. Och det kan även bero lite på hur mycket returer det finns att gå igenom. Vi gör allt vi kan för att jobba på så snabbt vi kan så att vi kan så att du får din återbetalning. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Usel
en månad sedan
Usel kundsupport om det strular! Kan inte rekommendera någon att handla här! Väl Zalando eller någon med bra och trevlig kundsupport!
boozt.com svarar:2021-08-31
Hej Patrik, Tack för din feedback. Beklagar verkligen att du känner så! Vi vill att du ska känna dig nöjd som kund och vilja handla hos oss även i framtiden. Du får gärna återkomma till oss på kundtjänst om det finns något vi kan göra för dig, vi hjälper dig gärna! Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Dålig
en månad sedan
Får nyhetsbrev dagligen efter att ha handlat en gång. Annars bra.
boozt.com svarar:2021-08-23
Kära kund, Tack för din feedback. Vänligen kontakta oss via kundtjänst med din mejladress så kan vi självklart hjälpa dig att avregistrera din mejl om du önskar. Önskar dig en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Utmärkt
2 månader sedan
Super godt tilfreds. Har altid oplevet hurtig levering, samt god og effektiv service når jeg i sjældne tilfælde har brug for det
boozt.com svarar:2021-07-29
Kære Alexander Mange tak for din fine anmeldese af vores service! Det glæder os at du er fuld tilfreds med den service vi tilbyder. Din tilfredshed som kunde er meget vigtig for os. Vi byder dig varmt velkommen tilbage og ser frem til at kunne tilbyde dig en bedre shoppingoplevelse for hver gang du handler hos os! Jeg ønsker dig en rigtig god dag. Mange venlige hilsener, Joe, dit Boozt.com team.
d
doomus

5 omdömen

OK
2 månader sedan
Beställde, av allt att döma, ett tvåpack av en produkt men fick endast en vara. Kundtjänsten ignorerar de frågor jag ställde kring misstaget och ger mig istället en rabattkod på 10% som jag kan använda till mitt nästa köp. Allt tyder på att det är ett tvåpack. Produktinformation, färgval, pris och bilder visar på två kombinerade produkter. Om så inte är fallet borde de uppdaterat produktsidan efter min återkoppling. Det är bara småpengar, så det handlar enbart om princip ... Men det förändrar inte att deras webb är undermålig och att deras kundtjänst på ett närmast automatiserat sätt skickar ut rabattkoder istället för att lösa problem. "Vi beklagar verkligen det inträffade och som kompensation vill vi ge dig en rabattkod som du kan använda vid ditt nästa köp, den ger dig 10% rabatt." "Gäller även på reavaror, men inte på presentkort eller välgörenhetsmärken. Minimibelopp är 199 kr och maxbelopp är 10 000 kr. Koden kan ej kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden. Giltig till och med 2022-09-15" Uppdatering: De läste mitt tredje mejl och verifierade att produkten var felaktig och uppdaterade därefter deras webb. Tyvärr lider många kundtjänster av det här fenomenet. Alltså att de gör snabbade antaganden och skickar ut klipp-och-klistra-svar.
boozt.com svarar:2021-07-29
Kära kund, Tack för din feedback. Beklagar att du har haft den här upplevelsen hos oss. Då jag inte kan se vilken specifik order detta gäller, så får du mer än gärna höra av dig till vår kundtjänst så vill vi mer än gärna hjälpa dig vidare och se över det en gång till. Det ska självklart vara smidigt att handla hos oss, och vill gärna se över så att allting stämmer. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Dem har bannat mig från köpa på boozt. Om kläderna inte passar så passar dem ej
boozt.com svarar:2021-07-29
Kära kund, Tack för ditt meddelande. Du får gärna höra av dig till oss så att vi kan se över det här ytterligare till dig. Självklart kan det ibland vara svårt att veta vilken storlek man behöver, därför erbjuder vi alltid 30 dagars fri retur så att du som kund kan testa i lugn och ro hemma innan du väljer att returnera eller behålla varorna du beställt. Om vi kan hjälpa dig vidare så finner du våra kontaktuppgifter här: https://www.boozt.com/se/sv/kundtjanst Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
N
Ncolofsson

10 omdömen

Utmärkt
2 månader sedan
Beställde en axelväska en söndag 09.00, levererades måndag 14.00 dagen efter. Helt galet snabb leverans. Produkt bra skick och bra packat. Pris super bra 50%rabatt jämfört med vissa andra sidor.
boozt.com svarar:2021-07-29
Hej, Tack för att du har skrivit ett omdöme om oss. Så glada vi blir att göra att du är nöjd med vår leverans, det är en av våra högsta prioriteter att paketet ska komma fram till dig så snabbt som möjligt. Vi tar verkligen till oss din positiva upplevelse och feedback, och ser framemot att ha dig som kund hos oss många år framöver! Med vänlig hälsning, Elin, ditt Boozt.com team.
Betyg köpupplevelse
2.4OK
33 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(8)
(3)
(2)
(3)
(17)

Om butiken

boozt.com

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.boozt.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Boozt Fashion AB

Organisationsnr: 556710-4699

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare