• Brandos

    (160)

  • se
A
Avundsjukan

15 omdömen

Dålig
ett år sedan

Uppgifterna stämmer ej. Hade inte storlekarna, hade bara en storlek helt utanför sökt.

A
Apoky

74 omdömen

Usel
2 år sedan

priset stämmer inte

a
akiross

46 omdömen

Usel
2 år sedan

Det som syns i prisjakt syns inte alls på brandos.se. Kan vara fel pris, lagersaldo, eller hittas inte. Ta bort brandos från prisjakt???

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan

Fantastisk service, förmånliga priser, bra produkter.

E
Elisa

1 omdöme

Utmärkt
2 år sedan

Supersnabb leverans, så bra priser!

Usel
2 år sedan

För dåligt tyvärr.

B
BadCash81

49 omdömen

Usel
4 år sedan

Kommer inte handla här mer!

h
hjärter kung

39 omdömen

Usel
9 år sedan

Beställde ett par skor till ungefär halva butikspriset. Leveransen var hyfsat snabb. När jag packar upp skorna upptäcker jag att det saknas innersulor i dem. Jag kontaktar kundtjänst och de svarar inom ett dygn. De säger att eftersom det var sista paret i min storlek kan de inte byta ut dem så jag får välja mellan att skicka tillbaka dem och få pengarna tillbaka eller så får jag 150:- till att själv fixa ett par sulor. Så här långt tycker jag att de skött sig som man kan förvänta sig, förutom missen med de saknade sulorna. Ett par nya sulor hittar man lätt för under hundringen så 150:- tycker jag är en rimlig summa som ersättning för att jag själv måste fixa nya sulor. Jag mejlar tillbaka och meddelar att jag kan fixa ett par egna sulor. Då får jag till svar "Kom ihåg att mejla in kopia på kvittot till [email protected] så vi vet hur mycket du lagt ut för sulorna". Men kom igen, Brandos! Ska jag behöva lägga ut min egen tid på att åka på stan för att köpa sulor och sedan skicka in kvitton för att få tillbaka några ynka kronor? Jag tycker att detta visar att deras kundservice inte är mycket värd. Pengarna i sig spelar mindre roll för mig men principen att de vill komma så billigt undan som möjligt gör att jag har beställt för sista gången från Brandos. Vad hade hänt om jag skickat tillbaka skorna? Hade de sålt dem till någon annan och hoppats på att den kunden inte orkar bry sig om de saknade sulorna? Eller det kanske var jag som var den andra kunden..

Betyg köpupplevelse

2.3OK
1 omdöme

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Footway Aktiebolag

Organisationsnr: 556844-9051