Prisjakt

Omdömen(34)

Sorterat efter datum
maximm
maximm

233 omdömen

Utmärkt
15 dagar sedan
Enkel butik men snabb o fin frakt. Riktigt bra priser. Lite skum säljare men det höjer bara charmen.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Otroligt dålig upplevelse att handla online från JAM. Websidan är från nittiotalet känns det som, krypterar inte anslutningen när man skapar konto osv. Kass helt enkelt. Leverans av produkt som de sa de kunde få in på några dagar tog fyra veckor, och ingen kommunikation från dem utan behövde kontinuerligt maila för att få information om beställningen. Ville beställa från en svensk affär för att stödja lokala näringslivet, men kommer aldrig någonsin köpa från JAM igen.
r
roefen

11 omdömen

OK
ett år sedan
Jam Syntotek Butiken får 10/10 , e-handeln lämnar dock en del att önska. Verkar inte vara realtid lagersaldo, fått mail flera gånger när jag beställt att varan är slut eller att dom ska beställa in den. Tyvärr har jag då valt andra butiker numera.
r
rainy42

2 omdömen

Utmärkt
ett år sedan
Till skillnad från flera äldre omdömen här på prisjakt så har jag bara positiva erfarenheter av Jam - alltid snabba (mycket snabba) leveranser och smidig dialog via mail om man har frågor. Har köpt många synthar och tillbehör från dem, och aldrig några problem.
StigoLulea
StigoLulea

26 omdömen

Usel
2 år sedan
Beställde en mikrofon Shure sh55II. Fickmen fråga via mail om dom skulle beställa den, svarade på en gång,,, sen hör jag inget mer från dom. Beställer från en annan butik istället
vurt
vurt

82 omdömen

Bra
12 år sedan*
Bra!
*Redigerades 3 år sedan
SimonSwartling
SimonSwartling

30 omdömen

Bra
7 år sedan*
Jag har köpt en liten keyboard och en Moog-synt det senaste halvåret via webben, betalat via faktura. Mycket smidigt och den kostnadsfria leveransen har kommit när den skulle. Har genom åren köpt ett och annat i butikerna med och personalen är trevlig och testmöjligheterna har verkligen varit toppen, mängder av instrument i butiken!
*Redigerades 7 år sedan
e
erkanperk

1 omdöme

Usel
8 år sedan*
Beställde en produkt som jag valde att betala i förskott, fick en bekräftelse på att jag beställt varan men ingen betalningsinformation. Efter några dagar så hade betalningsinformationen fortfarande inte dykt upp så jag bestämde mig för att maila och fråga dom, varav jag fick svar några timmar senare som sa att produkten jag hade beställt hade gått ut. Om man inte har produkter så kan man ju inte sälja dom, och hur länge hade jag fått vänta på att få reda på detta om jag inte hade mailat.
*Redigerades 8 år sedan
m
matsiponken

4 omdömen

Dålig
8 år sedan*
La en beställning av en vara som enligt webshoppen fanns på lager. En vecka senare så hade de inte postat varan ännu. Avråder från att handla här om ni har bråttom. De svarar dock i telefon när man ringer och är trevliga i sitt bemötande.
*Redigerades 8 år sedan
G
Gurrzoony

10 omdömen

Usel
8 år sedan*
Väntade tre veckor, tillslut kom mina varor fram. Tycker inte om att lagersaldot inte visas på hemsidan vilket säkert kan fördröja leveransen några veckor om dom måste beställa in sakerna först, det borde om inte annat framgå tydligt innan man skickar ordern att det kan ta upp till tre veckor eller liknande.. + Bra att ni skickade mail att leveransen var försenad. + Fin hemsida i övrigt om man bortser från lagersaldot. - Lång väntetid - Lagersaldo - Fick nästan betala fakturan innan jag fått mina varor vilket jag tycker är fel..
*Redigerades 8 år sedan
l
lynx1

2 omdömen

Usel
8 år sedan*
Snart 3 veckor sedan jag beställde, Inga varor levererade och Ingen kontakt, Betala inte i förskott till denna webbutik :-(
*Redigerades 8 år sedan
e
emanuelen5

10 omdömen

Bra
8 år sedan*
Jam Gitarrer Stockholm har skön personal och en mysig affär. Jag älskar verkligen känslan när man går in där. De är både kunniga och trevliga! Dock är utbudet så flummigt, saker som finns på nätet kanske inte ens finns i affären... Efter ett tag blir det jobbigt att dubbelkolla att sakerna verkligen finns.
*Redigerades 8 år sedan
Masquerade
Masquerade

21 omdömen

Usel
9 år sedan*
Butiken Jam (Göteborg) är trots det smala utbudet riktigt bra och bjuder framförallt på riktigt trevlig personal. Problemet de delar med sin hemska onlinebutik är dock lagret; I 9 fall av 10 kan man vara helt säker på att varan inte finns i lager, när den kommer in är dessutom högst oklart. Utbudet på Jam.se fungerar bäst som en katalog över vad man kan beställa på annat håll, någonstans där man får ett klart besked om lagerstatus. Jam.se verkar nämligen bara ha ett fåtal av de listade produkterna inne och varor som skall finnas i lager "nästa vecka" tar över månaden att få, detta helt utan uppdateringar om vad som händer. Kundservicen, om än trevlig, ligger dessutom på en låg nivå. Jag beställde en gitarr för femsiffrigt belopp som visade sig vara defekt (någonting jag kontrollerade noggrant). Jag skickade tillbaks gitarren (leveranstid på en vecka) och fick sedan själv maila Jam om vad som händer efter två veckor av tystnad. Det visade sig att Jam spenderat två veckor på att inte göra någonting och istället skickat tillbaks gitarren - Samtidigt skriver de en dumförklaring om att jag inte skulle ha koll på gitarrens funktioner. Jag väntar nu - efter 3 veckor - på att få tillbaks en gitarr jag vet är defekt och med all säkerhet kommer att behöva skicka tillbaks igen, vilket resulterar i ett simpelt reklamationsärende som lär ta över 6 veckor. Trots trevlig kundservice och personal så vänder jag mig i framtiden till andra butiker. Det känns alldeles för mycket som ett lotteri att handla på Jam. Uppdatering: Mycket riktigt så behövde jag än en gång skicka tillbaks gitarren. Jam gjorde ett försök att reparera den men vägrade erkänna felet. Efter nästan två månader slutade det med att jag fick bila Göteborg-Stockholm för att själv demonstrera felet, varpå Jam efter många om och men beställde in en ny åt mig.
*Redigerades 9 år sedan
TheTriumpH
TheTriumpH

14 omdömen

Usel
9 år sedan*
Säljer begagnade saker som nya, flera gånger fått använda produkter efter att betalat fullt pris. Otrevlig personal, dålig butik och ännu sämre webbutik. Varför finns de ens kvar? Bojkott
*Redigerades 9 år sedan
d
danniee

27 omdömen

Usel
9 år sedan*
Har inte varor på lager, vilket är en besvikelse. Lämnade in en gitarr en gång för att byta mick. Då jag fick tillbaka den lossnade skruvar då det var fel passform. Lämnade in den igen och när jag skulle hämta den var jag skyldig 150:-. Undrade varför, om de hade bytt strängar, nä det hade de inte. De tog helt enkelt betalt för att de själva gjort fel från början. Skäms på er JAM. Tack, men nej tack.
*Redigerades 9 år sedan
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.8OK
2 omdömen