Omdömen(27)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 månader sedan

Displayen på min träningscykel gick sönder, Fick kontakt med Christoffer. Han bemötte mig riktigt professionellt. Han ordnade på ett smidigt sätt så att jag fick en ny display, Han var även mån om att det hela fungerade, både leverans och inkoppling. Han höll kontakt med mig hela tiden. Det är så man vill att alla ska vara.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
6 månader sedan

Helt otroligt bra kundservice. De svarar snabbt och och krånglar inte till det. Jag hade stora problem med mitt batteri och de skickade ett nytt, utan mankemang.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
7 månader sedan

Oslagbart pris på varan jag köpte jämfört med alla andra ställen där den fanns att köpa. Beställde en måndag och varan levererades hem på fredagen.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
7 månader sedan

Jag tog kontakt med kundservice då jag hade problem med en vara och jag fick en otroligt bra service! Snabbt svar och dom hjälpte mig på alla möjliga sätt för att jag som kunde skulle vara nöjd. Rekommenderar varmt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

De påstår på nätet: "Vår standard leveranstid är 3-6 dagar." Jag beställde en träningscykel den 16:e januari. En träningscykel som skulle finnas i lager. Den 24:e hade den fortfarande inte kommit. Efter 28 minuters lyssnande till "Du har plats nr 3 i kön. Väntetiden är mindre än 2 minuter" försökte jag med chattfunktionen på hemsidan. Efter lite mejl fram och tillbaka och ett samtal som de ringde fick jag veta att varan hade inte ens lämnat lagret ("De håller på att 'plocka ihop' beställningen" -- som består av ett enda föremål), men kanske nästa vecka, d v s kanske närmare 20 dagar efter beställning. Alla jag hade att göra med var trevliga, men jag kan inte träningscykla på trevlighet. Jo, och när det gäller väntetiden i telefon fick jag höra att det inte fanns någon "i linjen" under mina 28 minuter, trots att det är kundservicenumret som visas på hemsidan och det var kl 10:00 på en vardagsmorgon. Jag avbeställde.

Usel
8 månader sedan

Hemsidan uppgav 3-6 dagars leveranstid. Efter 1 vecka hade jag inte hört något så jag kontaktar butiken - Får snabbt svar dagen efter (+ på det) att de ska undersöka vad som hänt och återkommer senare. Får svar senare att utleverans skulle ske samma dag eller dagen efter. När jag får sms om att leveransen är skickad så är det ytterligare 1 vecka innan den kommer anlända. Beställning : 9:e Januari Planerad leverans : 25 Januari Oklart hur supporten är i övrigt, men vill man ha snabb leverans rekommenderas annan butik.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
9 månader sedan

En fantastiskt fin kundupplevelse. Så trevlig, tillmötesgående kundservice. Supernöjd med våra elcyklar Rekommenderas varmt!

a
anordvall

4 omdömen

Utmärkt
10 månader sedan

Var lite orolig att det var en bluffirma först p.g.a. så få omdömen, men beror nog bara på att det är nystartat. Beställde ett FitNord Sprint 300 på Black Week lördag 20 nov och fick den levererad på onsdag 24 nov inkl. ett God Jul-kort. Tog en timme att montera löpbandet. Funkar kanon så jag är supernöjd hittills!

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
ett år sedan

Köpte en elcykel för ett billigt pris, mycket bra produkt för priset! - Lagersaldot är manuellt uppdaterat och kan vara utdaterat. - Saknas ett svenskt lager, så det skickas från Finland vilket ger något längre leveranstid + Trevlig kundtjänst + Bra produkter Allt som allt, så länge kundtjänsten är trevlig och snabb kan jag leva med lite längre leveranstid. Rekommenderas!

B
Broken Haiku

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan

Jag har blivit rätt bitter över företags förväntade support, men Sportproffsen gav mig hoppet tillbaka igen. Snabb och trevlig support och de gick långt över mina förväntningar i utbyte av defekt produkt. Jag kommer definitivt handla mer här.

s
sqrbt

24 omdömen

Utmärkt
ett år sedan

Köpte en elcykel till mycket bra pris, inklusive en del tillbehör osv, och är mycket nöjd. Tyvärr saknades några skruvar till pakethållaren jag köpte till, (misstänker att de kan ha slunkit ur den av PostMord behandlade lådan) men efter snabb kontakt med kundtjänst är nu ett paket skruv på väg till mig. Toppen!

Utmärkt
Redigerades 8 år sedan

Smidigt köp och snabb leverans. När det visade sig att ena varan var lite skadad så löste dom det snyggt och snabbt. Det enda negativa jag kan kommentera är att de inte var övertydliga i kommunikationen, bekräfta att en ny vara skickats osv. Var lite osäker på om jag var för snabb men fick ingen information om hur jag skulle betala först, verkar som butiken är ny(?) och det kan nog förklara det mesta. Men allt gick snabbt, gjorde beställning på en söndag, fick varorna på tisdag och mailade samma kväll om den trasiga produkten. Ersättningsvaran kom på måndagen veckan därpå.

Betyg köpupplevelse

3.5Bra
25 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(15)
(1)
(0)
(0)
(9)