Jag ville verkligen tycka om dessa högtalare. Små, snygga och bra ljud. Men... Första paret hade ett missljud från dag ett, var defekta från fabrik och fick bytas mot nya. Det andra paret har fungerat hyffsat under ett år, den har tappat airplay-kopplingen till och från, men skulle lika gärna kunna skyllas på apple? Plötsligt så tappade högtalarna all kontakt och var obrukbara. Nocs egna support är i princip obefintlig, jag har sökt kontakt via mail, facebook, twitter och instagram. Lyckades få kontakt efter 2 veckors försök och svaret var att jag troligen installerat fel firmware, vilket jag bevisligen inte hade (firmware gick att avläsa via ip-anslutning till högtalaren). Jag hade inte heller rört högtalaren i samband med att de slutade fungera. Inga vidare svar från Nocs. Webbhallen blev hjälten i dramat, de konfimerade felet på några timmar och gav mig pengarna tillbaka -20% vilket känns fair. Min rekommendation är att hålla sig till ett företag som har en support, som kan hjälpa dig om det skulle behövas.