Prisjakt

jonasbengtsson

Medlem sen 2016-04-14
2
Bidrag
2
Hjälpsamröster
Jollyroom
OK
(500+)
j
jonasbengtsson
2 omdömen
Usel2 månader sedan

Vi köpte en Bestwaypool från Jollyroom som visade sig ha trasig liner. Efter flera mejl och telefonsamtal får jag meddelande om att tillverkaren ska skicka en ny liner. Efter ytterligare ett par veckor med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway snart ska få dessa i lager. Under hela tiden har lagerstatus på Bestways hemsida varit "available". Efter ytterligare någon vecka med påtryckningar får jag meddelande om att Bestway skickat linern. Jag frågar efter spårningsnummer men får inte svar. Hör av mig igen och frågar, får till svar att Bestways portal ligger nere. Misstänker därför att Jollyroom ljuger om både sändning och portal. Känns oerhört oseriöst och snart har en hel sommarmånad gått. Ordern 17756965

Lenovo.se
j
jonasbengtsson
2 omdömen
Usel2 år sedan

Katastrof. Får mail om att varan är försenad utan uppskattning på ny leveranstid. Mail besvaras inte, telefon på engelska utan svar (stått i kö två gånger), chatten gällande dessa ärenden har varit stängd i dagar. Skärpning!