Det är ett företag som är helt oseriöst. Den 3 februari beställde jag en bakmaskin.Jag betalade 1499kr.Än i denna dag har jag inte fått den. Skickar man ett mall. Får man bara till svar att det är högt tryck och ska återkomma inom 48 timmar. Sven-Evert Hägglund 0739359836