Prisjakt

Mac

Medlem sen 2025-11-24
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Proshop
Utmärkt
(500+)
M
Mac
1 omdöme
Usel5 timmar sedan

Jag har haft den absolut värsta upplevelsen med Proshop och deras kundtjänst. Först och främst vill jag säga att produkten jag köpte var defekt, och när jag kontaktade kundtjänst för att returnera den blev jag bemött med en fullständig ignorans. Jag skickade tillbaka produkten enligt deras returpolicy, men istället för att hantera ärendet professionellt påstod de att produkten var "sönder" på ett sätt som inte stämde. De påstod att felet jag uppgav inte var orsaken till problemet och hävdade att returen var trasig vid ankomsten, utan att ens ha undersökt eller kontrollerat det ordentligt. När jag bad om bevis eller förklaring, fick jag bara vaga svar och oprofessionella ursäkter. Det kändes som om de helt enkelt inte ville ta ansvar och försökte skylla på mig för att slippa hantera returen. Jag fick inte ens möjlighet att diskutera eller förklara situationen ordentligt. Det var tydligt att de inte brydde sig om att ge en rättvis eller transparent lösning. Kundtjänsten var oengagerad, otrevlig och till synes helt ointresserad av att hjälpa till att lösa problemet. Där kände jag att jag aldrig som kund hade rätt, oavsett vad jag sa eller bevisade. För mig är det här inte bara en engångshändelse. Det verkar som om Proshop har en inställning där kunderna inte tas på allvar och där man hellre skyller på kunden än att ge en rättvis och professionell service. Jag kommer aldrig att handla där igen och jag rekommenderar verkligen inte någon att göra det heller. Det finns många andra företag med bättre kundtjänst och ett genuint intresse av att lösa problem – Proshop är definitivt inte ett av dem.