Handlat här många gånger. Bra företag, väldigt bra kundsupport.
I likhet med många andra nyligen hade jag förbokat ett spel. Det blev mer än en vecka försenat. Speditören (Bring) hävdade sig ha fått iväg spelet till mig samma dag de fått spelet - dvs de hävdar att det var Spelbutiken som var försenade med att lämna över spelet. Spelbutikens support var kass. Fick kryptiska svar i stil med "Vi har slutfört det sista steget i vår process" när jag frågade om spelet rent konkret blivit överlämnat. Inga raka svar. Efter att ha försökt få svar ett tag satte de in motsvarande 100 kr rabatt som plåster på såren - för det första kanske jag inte är jättesugen på att spendera MER pengar hos dem så det är ju inte särskilt lockande att dra nytta av, men därtill så löper deras poäng ut efter ett halvår. Lägger hellre någon tiokrona eller mer på att köpa från konkurrenter som får iväg saker i tid och sköter supportärenden med respekt gentemot kund när saker strular. Väldigt konstigt att jag ser dem skylla på speditörerna om och om igen när andra företag lyckas få fram varor i tid med samma speditörer.