undvik webhallen. de straffar kunden ifall de säljer dig en defekt produkt oavsett om det sker inom återköpsperioden eller inte. hittar de inte samma problem som du så får du både en straffavgift och leveransavgift och du får vänta veckor till över en månad, sen skickar dom tillbaka sliten och då först får du göra ett återköp. detta har hänt 2 av 2 gånger som jag fått en defekt produkt. rekommenderar Inet istället, dom fixade igen pengarna direkt dom fick tillbaka den defekta produkten, utan avgifter.
poppande / kracklande ljud via vissa appar oavsett inställningar och oavsett om det går via Bluetooth eller HDMI. väldigt dålig uppskalning från 1080p till 4k med spökbild / dubbelbild om man kollar noga. En rak linje i bild kan visa 2 extra linjer på vardera sida om den riktiga som inte ska vara där. Går dock fixa om man ställer om enheten till 1080p, men då måste man ändra till 4k när man vill använda det osv då det inte sker automatiskt. Testad med 2 HDMI kablar på 2 olika Tv utan lösning. Kanske fick ett måndags exemplar dock och mindre insatta skulle nog inte ens märka dessa problem. Till sist, undvik webhallen, för de straffar kunden om de har sålt dig en defekt vara genom att ta väldigt lång tid på sig och hittar de inte samma problem som du så får du betala en straffavgift plus extra leveransavgift sen skickar de tillbaka varan till dig, och då först kan du påbörja ett återköp efter veckor till över en månad senare. Inet är betydligt mer kundvänliga.