Tre år senare: fortfarande totalt värdelöst och ni har inte lärt er att ge realistiska leveranstider. Varför inte undrar jag? . Apotea informerar om en leveranstid med både datum och tid och väljer då Apotea då de har snabbast leverans. Samtliga varor i min beställning finns i lager. Ni utlovar leverans imorgon men era farmaceuter har ännu inte kontrollerat varorna. Det är ju receptbelagd medicin ni erbjuder så varför ljuger ni ständigt om leveranstid? Andra nätapotek har ofta längre leveranstider men de är ytterst sällan eller aldrig försenade.
Fruktansvärt ställe! Beställer 22 burkar av Carnilove våtfoder. Får istället burkar med RoyalCanin Satiety weight management. Går in på sajten och skickar ett e-postmeddelande med min order bifogad, samt bilder på leveransen så att AniCura shop kan se vad som är fel. Jag hör ingenting. Ringer efter några dagar till kundtjänst (svenskt nummer) men får prata med någon som bara kan danska. Efter värdelös kommunikation får jag prata med någon som kan norska. Ok, det är enklare. Jag berättar att jag har skickat ett mail, men supporten påstår att jag inte har gjort det. Jag läser upp e-postadressen som står på AniCura shops webbsida och då säger supporten att det är fel adress (!). Jag vidarebefordrar mitt e-postmeddelanden och säger att de kommer ha detta inom 5 sekunder, men supporten vill inte vänta och se så att mailet kommer fram så nu vet jag inte om AniCura har fått det eller ej. En bra sak med detta är att jag samtidigt som den här erfarenheten bestämde mig för att lämna AniCura-kliniken och istället gå till en lokal veterinär.
Bra bemötande, snabb leverans och dessutom åtgärdade en miss i skickade kablar på ett utomordentligt sätt. Väldigt nöjd!
Tyvärr totalt värdelös. Använder den helt enligt manualen. När jag har 39,1 i feber (kontrollmätning), så visar denna 37,1. När jag har min normala temperatur, ca 36,3, så visar den här termometern 36,6. Om den konsekvent hade visat två grader fel så hade jag åtminstone kunnat använda den. Nu får jag ingen fingervisning överhuvudtaget. Absolut den sämsta febertermometer som jag har någonsin använt.
Stod vid beställningstillfället att artiklar fanns i lager och skulle skickas dagen efter. Kontaktade kundtjänst efter en vecka utan information, och som lovade svar inom 24 timmar. Det tog mer än den dubbla tiden.
Bra och effektiv pump. Dock två saker som drar ner betyget. 1. Ingen display på inomhusdelen så att du verkligen vet vilken temperatur som enheten är inställd på (när du ändrar temperatur i appen, så visar fjärrkontrollen inte den uppdaterade temperaturen). 2. Att man inte kan schemalägga tider då pumpen ska köras på ”Quiet”-läge är tyvärr uruselt.
Väldigt bra priser. Bra service vid kontakt. Ett tips är att läsa väldigt noggrant om vad som ingår i installationen. Om du t ex köper till ett tak till pumpen så ingår den monteringen inte i installationen. Inget problem i sig, utan mer ett tips till kommande kunder.
Väldigt bekväm, väldigt intuitivt gränssnitt vilket jag blev förvånad över. Än så länge så är utbudet av tredjepartsappar, watchfaces, widgets etc väldigt skralt. jag funderar också lite på hur länge knapparna kommer hålla då man trycker på dessa upprepade gånger hela tiden när man använder klockan. Dyr klocka men den enda som jag kan tänka mig att ha på mig på jobbet (sapphire-versionen).