Prisjakt
Annons
MFIVE
  • Expressleverans 1-2 arbetsdaga
  • Klarna - Säkra betalningar
  • Gratis frakt för över 1000 kr
4.3Utmärkt
284 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

P
Paul
1 omdöme
Usel12 dagar sedan

Beställde från sidan ett Apple Original clear case till bra pris, fick leverans snabbt. När leveransen kom så var Apple Original förpackningen i post-emblaget redan öppet och skalet var inte bara använt, men även skadat. Ringer bolaget på deras extrem långa öppettid mellan 10:00-12:00, men ändå svarar ingen. Ringde säkert 15-20 gånger, det bara ringer. Har även mailat de, men efter två dagar har jag än inte fått svar. Detta verkar absolut inte vara något seriöst bolag och rekommenderar inte att man handlar här.

MFIVE svarar:2025-10-09
Hej, Beklagar att produkten inte motsvarade förväntningarna. Svara bara på din orderbekräftelse så skickas förbetald retursedel och instruktioner automatiskt. Våra telefontider är vardagar kl. 10–12, men du kan nå oss via chatten (24/7) eller e-post. Vissa varor är returprodukter med anmärkningar på förpackningen, men är därför prisreducerade och ska fungera som de ska. Självklart hjälper vi dig tills allt är löst Med vänlig hälsning, MFIVE
v
vikingsamuraj
1 omdöme
Dålig20 dagar sedan

Jag beställde en produkt som tyvärr var felaktig redan vid leverans. Jag har varit i kontakt med MFIVE via både telefon och e-post under ungefär en månads tid, men har fortfarande inte fått någon ersättningsprodukt. E-postkontakten har fungerat bra, men när jag försökt ringa under deras angivna telefontider kommer jag inte fram – istället möts jag av ett meddelande om att växeln är stängd. Efter så lång tid utan lösning känner jag mig besviken och missnöjd med hur ärendet har hanterats. Jag hade förväntat mig snabbare och tydligare service, särskilt när det gäller att ersätta en felaktig vara.

MFIVE svarar:2025-10-02
Vi beklagar verkligen det besvär du upplevt. Din order har nu makulerats och vi återbetalar dig. Vi tar till oss av din feedback och ska se över våra rutiner för att säkerställa snabbare hantering framöver.
r
ropaolle
1 omdöme
Dåligen månad sedan

Visas i prisjakt även när produkt ej finns i lager.

MFIVE svarar:2025-09-19
Vi skickar endast in produkter till Prisjakt som finns i lager hos oss. Däremot kan det ibland uppstå en viss fördröjning innan Prisjakt uppdaterar informationen, vilket tyvärr kan innebära att en vara hunnit sälja slut innan statusen ändras. Detta sker väldigt sällan och vi beklagar verkligen det besvär det kan orsaka. Tveka inte att kontakta oss direkt för att få besked om kommande leveranser eller möjlighet att boka produkten.
r
refineddesign
20 omdömen
Usel2 månader sedan

Varning! Köpte ett Apple ocean band till min Apple Watch ultra2. Fick ett välanvänt armband (blir inte sådana avlagringar på ett par veckor). Dessutom saknas loopen som håller ihop armbandet så det är värdelöst. Ångrar bittert att jag köpte något från Mfive.

MFIVE svarar:2025-08-12
Hej, Vi beklagar verkligen att du fått en produkt som inte motsvarar dina förväntningar. Den är en returvara, vilket vi anger i beskrivningen, men självklart vill vi rätta till detta. Kontakta oss gärna på [email protected] så ordnar vi ett byte till rätt produkt eller en kostnadsfri retur. Vänliga hälsningar, MFIVE
J
Jack
5 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

En bra butik med mycket bra produkter att välja på och bra och låga priser mycket bra nästa gång skulle jag vilja ha ännu bättre paketering men annars är supernöjd och högsta betyg på butiken

MFIVE svarar:2025-08-12
Tack för ditt fina omdöme och för din feedback om paketeringen – vi tar det till oss. Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att hjälpa dig igen! Vänliga hälsningar, MFIVE
S
S.X.
1 omdöme
Usel4 månader sedan

OBS! Riktigt dålig service! Jag beställde en Dometic ACX30 Kylbox (returvara) till ett bra pris. De skickade mig ett spårningsnummer direkt från DHL, vilket inte fungerade på flera dagar. Jag frågade dem efter ett tag och de sa att de skulle titta på det och svara. Det hände aldrig, men plötsligt fungerade spårningsnumret och jag fick mitt paket efter 2 dagar. Till min förvåning fick jag en annan produkt i dåligt skick och jag skickade ett mejl till dem om det. De skickade en retur och lovade att skicka rätt produkt omedelbart när de såg att jag hade returnerat den. Det hände aldrig heller. Jag var tvungen att skicka några fler mejl till dem efter att de mottagit min retur för att äntligen få ett svar! De skyllde på DHL för att ha tappat bort mitt paket och att det skulle ta tid för dem att hitta det, så de skickade tillbaka pengarna! Efter att ha väntat i nästan två veckor och förstört mina midsommarplaner fick jag tillbaka pengarna och jag hoppas aldrig köpa från dem igen. Ta hand om er!

MFIVE svarar:2025-08-12
Vi beklagar verkligen att din upplevelse inte blev som förväntat. Vi höll dig uppdaterad kring DHL-ärendet och delade all information vi fick från dem. DHL lyckades senare hitta försändelsen och informerade dig om detta, men paketet hämtades inte ut i tid och returnerades därför till oss. Självklart återbetalades hela beloppet och fakturan makulerades. Vänliga hälsningar, MFIVE
P
Peter
1 omdöme
UselRedigerades 5 månader sedan

Fick en vara som inte fungerade. Vid retur så skulle jag även betala frakt, för nåt som alltså inte fungerar. Detta tog de bort då jag påtalade det. Har fortfarande inte sett röken av någon fungerande vara. Litet plus för snabba svar.

MFIVE svarar:2025-08-12
Vi beklagar att produkten inte fungerade som den skulle. Vi erbjöd ett byte, men då du istället önskade retur tillämpades först returfrakt enligt köpvillkoren. Detta makulerades dock efter ditt påpekande, och hela beloppet återbetalades. Vänliga hälsningar, MFIVE
H
Hihaj
6 omdömen
Dålig6 månader sedan

Köpte ett par AirPods 4 som var returvara. Skicket beskrevs som att en kund returnerat inom ångerrätten. Baserat på det förväntade jag mig nyskick, men när hörlurarna kom var de helt geggiga av öronvax. Till och med fodralet var smutsigt. Sjukt ofräscht; mina egna hörlurar som jag haft i flera år är i bättre skick. Butiken svarade snabbt, vilket jag uppskattade. Men de kan knappast ha testat hörlurarna innan de sålde dem vidare. Kommer aldrig någonsin handla härifrån igen.

J
Javad Jafari
1 omdöme
Bra6 månader sedan

Tack för vänligheten och återbetalningen. Det gick smidigt och bra. MVH Javad

MFIVE svarar:2025-08-12
Tack själv för ditt fina omdöme! Vi är glada att allt gick smidigt och ser fram emot att hjälpa dig igen. Vänliga hälsningar, MFIVE
K
Kajsa
1 omdöme
Utmärktett år sedan

Snabbt och enkelt, lätt att hitta det man söker.

MFIVE svarar:2025-04-08
Stort tack för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du är nöjd med både produkt och service. Välkommen åter till mfive.se – vi finns här när du behöver oss!

Om butiken

MFIVE

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisa
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

mfive.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: MFIVE AB

Organisationsnr: 5592965593

Information hos allabolag.se