(326)
Beställde från sidan ett Apple Original clear case till bra pris, fick leverans snabbt. När leveransen kom så var Apple Original förpackningen i post-emblaget redan öppet och skalet var inte bara använt, men även skadat. Ringer bolaget på deras extrem långa öppettid mellan 10:00-12:00, men ändå svarar ingen. Ringde säkert 15-20 gånger, det bara ringer. Har även mailat de, men efter två dagar har jag än inte fått svar. Detta verkar absolut inte vara något seriöst bolag och rekommenderar inte att man handlar här.
Jag beställde en produkt som tyvärr var felaktig redan vid leverans. Jag har varit i kontakt med MFIVE via både telefon och e-post under ungefär en månads tid, men har fortfarande inte fått någon ersättningsprodukt. E-postkontakten har fungerat bra, men när jag försökt ringa under deras angivna telefontider kommer jag inte fram – istället möts jag av ett meddelande om att växeln är stängd. Efter så lång tid utan lösning känner jag mig besviken och missnöjd med hur ärendet har hanterats. Jag hade förväntat mig snabbare och tydligare service, särskilt när det gäller att ersätta en felaktig vara.
Visas i prisjakt även när produkt ej finns i lager.
Varning! Köpte ett Apple ocean band till min Apple Watch ultra2. Fick ett välanvänt armband (blir inte sådana avlagringar på ett par veckor). Dessutom saknas loopen som håller ihop armbandet så det är värdelöst. Ångrar bittert att jag köpte något från Mfive.
En bra butik med mycket bra produkter att välja på och bra och låga priser mycket bra nästa gång skulle jag vilja ha ännu bättre paketering men annars är supernöjd och högsta betyg på butiken
OBS! Riktigt dålig service! Jag beställde en Dometic ACX30 Kylbox (returvara) till ett bra pris. De skickade mig ett spårningsnummer direkt från DHL, vilket inte fungerade på flera dagar. Jag frågade dem efter ett tag och de sa att de skulle titta på det och svara. Det hände aldrig, men plötsligt fungerade spårningsnumret och jag fick mitt paket efter 2 dagar. Till min förvåning fick jag en annan produkt i dåligt skick och jag skickade ett mejl till dem om det. De skickade en retur och lovade att skicka rätt produkt omedelbart när de såg att jag hade returnerat den. Det hände aldrig heller. Jag var tvungen att skicka några fler mejl till dem efter att de mottagit min retur för att äntligen få ett svar! De skyllde på DHL för att ha tappat bort mitt paket och att det skulle ta tid för dem att hitta det, så de skickade tillbaka pengarna! Efter att ha väntat i nästan två veckor och förstört mina midsommarplaner fick jag tillbaka pengarna och jag hoppas aldrig köpa från dem igen. Ta hand om er!
Fick en vara som inte fungerade. Vid retur så skulle jag även betala frakt, för nåt som alltså inte fungerar. Detta tog de bort då jag påtalade det. Har fortfarande inte sett röken av någon fungerande vara. Litet plus för snabba svar.
Köpte ett par AirPods 4 som var returvara. Skicket beskrevs som att en kund returnerat inom ångerrätten. Baserat på det förväntade jag mig nyskick, men när hörlurarna kom var de helt geggiga av öronvax. Till och med fodralet var smutsigt. Sjukt ofräscht; mina egna hörlurar som jag haft i flera år är i bättre skick. Butiken svarade snabbt, vilket jag uppskattade. Men de kan knappast ha testat hörlurarna innan de sålde dem vidare. Kommer aldrig någonsin handla härifrån igen.
Tack för vänligheten och återbetalningen. Det gick smidigt och bra. MVH Javad
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
mfive.seFullständigt firmanamn: MFIVE AB
Organisationsnr: 5592965593
Information hos allabolag.se