Kategorier
Prisjakt
Elon
  • Fri frakt till 350 butiker
  • Upp till 365 dagars öppet köp
  • Utvalda artiklar 5 års garanti
d
darc_ocelot

1 omdöme

Dålig
10 dagar sedan
Valde hemleverans, närmar sig 2v utan notifikation. Mailar och frågar, får ett kort svar vilken butik jag kan hämta varan. Nu är varan prishöjd.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
15 dagar sedan
Snabbt och bra. Beställde skärmskydd till mobilen
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Bra service med leverans och installation före Jul
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Köpte lampa, undermålig beskrivning, bilden som visar hur den skulle sättas upp var liten och det gick inte att se detaljer, inte ens med förstoringsglas. Kvaliteten på lampan var också dålig, det märkte jag när jag kopplade och monterade. Köpte lampan online, men fick inget riktigt kvitto, bara orderbekräftelse. Kommer inte att handla av Elon igen.
Elon svarar:2021-01-08
Hej, Vad tråkigt att du haft en dålig köpupplevelse hos oss på Elon. För att hjälpa dig på bästa sätt är du varmt välkommen att mejla oss direkt på [email protected] Vi sätter stort värde på din feedback och strävar alltid efter att bli bättre. Med vänlig hälsning, Elon kundtjänst
u
ulf_g

11 omdömen

Utmärkt
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Smidig beställning på en lättnavigeraf sida med fler möjligheter för betalning och leverans
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Lång leveranstid. Inga statusuppdateringar. Det spårningsnummer/id-nr var ett gammalt från januari 2020. Kundtjänst gick inte att få tag på via telefon eller e-post! FÖRSTA OCH SISTA KÖPET PÅ elon.se!
Elon svarar:2021-01-08
Hej, Vi beklagar att du haft en dålig köpupplevelse på Elon men vi uppskattar din feedback. För att hjälpa dig på bästa sätt är du varmt välkommen att mejla oss direkt på [email protected] Vi sätter stort värde på din kommentar och strävar alltid efter att bli bättre. Med vänlig hälsning, Elon kundtjänst
damst
damst

385 omdömen

Usel
en månad sedan
Olika information i mail och på sidan. Reserverade en vara i butik som skulle finnas i lager och vara möjligt att hämta inom 2 timmar. Ok, det är julhandel så att det tar lite längre än vanligt. Ett dygn senare har jag inte fått hämta varan och den är nu mer slut. Värdelöst. Går inte att komma i kontakt med butiken heller.
Elon svarar:2021-01-08
Hej, Vi beklagar att informationen varit bristande på hemsidan men vi uppskattar din feedback och kommer ta den vidare. För att hjälpa dig på bästa sätt är du varmt välkommen att mejla oss direkt på [email protected] Vi sätter stort värde på din kommentar och strävar alltid efter att bli bättre. Med vänlig hälsning, Elon kundtjänst
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Är nöjd med varan men kunde fått lite mer info då ja frågade från en billig till en dyrare och de sa att de var samma så undrar man var är kunskapen
Betyg köpupplevelse
3.5Bra
43 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(24)
(4)
(0)
(5)
(10)

Om butiken

Elon

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.elon.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Elon Elkedjan Logistic AB

Organisationsnr: 556654-6213

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare