HÄller med föregÄende skrivare att allt Àr bra sÄ lÀnge du inte behöver kontakta kundservice, dÀr du inte ska förvÀnta dig nÄgon hjÀlp. Tar ej ansvar för leveranser som inte kommit fram, sÄ du som kund fÄr betala för nÄgonting som du ej fÄtt! Har handlat mycket hos de tidigare, men som sagt, nÀr du vÀl behöver hjÀlp med nÄgonting tar de inget ansvar. Ej vÀrt att chansa!
Lockpriser pÄ varor som inte finns pÄ lager! Gjorde 2 bestÀllningar med produkter till bra pris. Dagen efter fÄr jag mail att bÄda ordrarna har annulerats för att produkterna inte fanns pÄ lager. Oseriöst företag, undvik!
Ljudet Àr acceptabelt. Basen Àr dÄlig, Àven nÀr man har den lÀgsta nivÄn pÄ basen lÄter den vÀldigt mycket, dÄligt pÄ nÀtterna. VÀldigt dÄligt med funktioner, svÄrt att anpassa hur man vill.
SÄdÀr. Fungerar egentligen bra endast med funktionen dÀr man har olika aktiviteter. Men Àven dÄ strular den ibland. Skulle nog satsa pÄ en lite dyrare variant om man vill ha en multikontroll.
Fungerar helt perfekt. Köpte denna nÀr jag var missnöjd(sÄklart) med Bredbandsbolagets egna router. Har fungerat utan problem i snart 2 Är. AnvÀnder mig Àven utav deras AiCloud dÀr jag kopplat i 2 externa hÄrddiskar som jag kan nÄ var som helst, nÀr som helst. Rekommenderar starkt till alla.
Efter 14 mÄnader dog den helt plötsligt, det kommer ingen elektricitet till den överhuvudtaget. Eftersom Electrolux bara har 1 Ärs garanti mÄste man lÀmna in den pÄ service och betala för det, riktigt dÄligt. Aldrig mer nÄgonting frÄn Electrolux.
Vill börja med att sÀga att mitt betyg endast reflekterar deras bemötande och hantering utav retur/reklamationer. Köpte en hel del produkter dÀr flera av de skulle vara med specialpriser. NÀr jag dagen efter sÄg pÄ kvittot att jag betalat ordinarie priset gick jag tillbaka till butiken i Barkarby för att rÀtta till felet. Killen i kassan var helt oförstÄende till vad som hÀnt och vÀgrade rÀtta till priset. FastÀn det Àven i deras system syns att jag bokat för ett pris men betalat för ett annat pris i kassan sÄ ansÄg han att han inte kunde göra nÄtt Ät saken. NÀr jag försökte fÄ en förklaring i varför jag ska betala mer i butiken nÀr jag bokat för specialpris i nÀtet och att de sjÀlva inte justerat det rÀtta priset i kassan sÄ sade han att det inte fanns nÄgonting att diskutera och att han hade andra kunder att ta hand om. NÀr jag sade att jag helt enkelt kommer att komma tillbaka och returnera varorna bara för att bestÀlla och köpa om de med det justerade priset, vilket bara skulle vara onödigt för oss bÄda, sÄ brydde han sig inte alls och sa att jag fÄr göra som jag vill. Deras priser, webbutiken och sjÀlva köpet Àr vÀldigt bra och smidigt. Det Àr om man har problem efter köpet som Webhallens anstÀllda inte vet hur man ska bete sig mot en kund, inte respekterar konsumentköplagen och har noll koll pÄ returhantering.
Har Àgt vÀldigt mÄnga skÀggtrimmers under Ären och den hÀr Àr verkligen den bÀsta jag nÄgonsin haft. KlipplÀngderna, frÄn 0,5 mm, att den Àr helt vattentÀt och bara gÄr att tvÀtta rent under kranen, batteritiden, prestandan samt ergonomin, hur skön som helst att hÄlla i. Om min nuvarande som jag haft i över 2 Är skulle gÄ sönder sÄ skulle jag definitivt köpa en likadan.