Beställde en barncykel 24 april till min dotters födelsedag i slutet på april. Jag visste att det var lång leveranstid på cykeln men priset var bra 2000kr för den turkosa cykeln medans den rosa kostade 4000kr. Idag två månader senare när cykeln i stort sett är leveransklar makulerar bikester köpet med motiveringen att priset var felsatt. Jag undrar bara hur de kom på det nu efter två månader. Min dotter har frågat efter cykeln ganska lång tid nu. Jag kommer att anmäla dem till ARN för rent juridiskt har de ingen rätt att häva köpet. Oseriöst företag som jag aldrig kommer att handla med någonsin igen.