Prisjakt

micko3

Medlem sen 2005-04-04
3
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Logitech
m
micko3
3 omdömen
UselRedigerades 8 år sedan

Verkligen uselt bemötande när det kommer till att lösa problem. Har en UE Megaboom som fick fel när mjukvaran skulle uppdateras. Nu startar bara högtalaren om, och detta är tydligen ett vanligt problem om man söker på nätet. Logitech vägrar svara på dessa inlägg, frågor och mail. Men svarar gärna på andra frågor... Vad är lösningen? Behöver högtalaren reklameras? Stå för det i så fall, men bemöt kritiken istället för att vara helt tysta!

Komplett.se
Utmärkt
(500+)
m
micko3
3 omdömen
OKRedigerades 12 år sedan

Beställde en kamera till ert hämtlager i malmö, men ångrade mig innan jag hämtat ut varan. Så jag gick till ert hämtlager, när varan anlänt, för att tala om detta. Personen bakom disken sa att det inte var några problem utan att jag skulle bara skulle fylla i mina kontouppgifter för att sedan få mina pengar insatta på kontot igen.. När jag några dagar senare får ett sms om att varan har funnits på ert hämtlager i fem dagar, och att den kommer returneras till ert lager om nio dagar, skickar jag ett mail och undrar hur det går med returen och utbetalningen. Efter en dag får jag ett otydligt mail från er kundtjänst, där ni vill att jag ska göra ett "ångrat köp" på komplett.se ( detta trodde jag var gjort då det verkade så på personalen på hämtlagret?). Men jag gör detta och efter några dagar är den godkänd. Fem dagar senare får jag ett nytt sms om att ni nu haft varan i tio dagar och att den skickas tillbaka fyra dagar senare om den inte hämtas ut. Jag skickar ett nytt mail till er kundtjänst och berättar hela historien, som ni nu tre dagar senare inte ens svarat på? Uppdatering: Fått svar och en ursäkt. Så jag höjer betyget lite och hoppas att det blir ett toppbetyg efter nästa köp!