Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2016-10-17
    e
    ehs0n(1 omdöme)
    Älskar <3
    2016-05-25
      m
      micko3(3 omdömen)
      Verkligen uselt bemötande när det kommer till att lösa problem. Har en UE Megaboom som fick fel när mjukvaran skulle uppdateras. Nu startar bara högtalaren om, och detta är tydligen ett vanligt problem om man söker på nätet. Logitech vägrar svara på dessa inlägg, frågor och mail. Men svarar gärna på andra frågor... Vad är lösningen? Behöver högtalaren reklameras? Stå för det i så fall, men bemöt kritiken istället för att vara helt tysta!
      2013-02-15
        E
        Eilerdt(22 omdömen)
        .
        2013-01-18
          C0LD(157 omdömen)
          Väldigt bra att ha och göra med.
          2012-05-17
            ashystyle(110 omdömen)
            - Tvingar konsumenter att ska köpa nya webb-kameror mm eftersom Logitech inte vill stödja deras gamla enheter med de senaste drivrutiner!
            2012-05-16
              h
              hovnarr1(40 omdömen)
              Mycket bra service! Kvalite kostar....
              2012-03-06
                n
                nipronz(164 omdömen)
                Dyrt, men supporten är verkligen helt otrolig.
                2012-02-10
                  g
                  gurksamling(5 omdömen)
                  Har blandade känslor för Logitech, beställde två artiklar varav den ena (en mus) fanns i lager, skulle kontakta dem (endast telefon, email finns inte listat) för att be dem samfrakta och om möjligt ta bort musen från beställningen och jovisst det skulle de fixa. Några dagar fick jag ett paket, med musen, men inte den andra saken jag skulle ha. Därefter har det varit flera vändor och till slut ordnade de så jag kunde skicka tillbaka musen med UPS på deras bekostnad (kostar dem >500 kr, musens kostade < 100 kr. Hur tänker man då?) och fick krediterat till slut. Så, minus för ingen epost till kundtjänst och strul med beställningen. Plus för att det ordnade sig till slut, om man hade lite tålamod. Summa summarum, jag skulle inte rekommendera att handla direkt från dem.
                  2011-10-19
                  Redigerades 2011-10-27
                    Blazter(295 omdömen)
                    Hörde av mig till support för att få lite svar om en produkt, personen jag talade med visste inte svaret och bad om att få återkomma då han skulle fråga en kollega. Logitech återkom aldrig och rabattkupongen hann löpa ut. Edit: Tydligen blev det ett problem med att få ut mejl till Hotmail fick jag svar på. De får "ganska bra" eftersom de måste fixa så det inte händer igen.
                    2011-10-23
                      MaxXximilian(155 omdömen)
                      Det finns 2 företag som jag kommit i kontakt med via kundservice som jag för alltid kommer att komma ihåg för den världsklass som dom håller. Den ena är gymgrossisten och den andra är LOGITECH. Kunnig personal, trevliga som få och dom styr upp ersättning precis som ett seriöst företag ska. Underbart att det finns klass kvar bland storföretag, andra borde lära sig.
                      2010-04-10
                        AndreWerdenskrieg(810 omdömen)
                        Bra service
                        2009-10-16
                          m
                          mytech(12 omdömen)
                          Fick bra pris genom en kontakt på Logi.
                          2009-09-19
                            yabbah(31 omdömen)
                            Fick min 895a utbytt av logitech-support. Kanonsnabb support. Mycket nöjd.
                            2009-06-04
                              w
                              woffie(3 omdömen)
                              Suverän support, smidig hantering.
                              2009-02-04
                                m0rt(9 omdömen)
                                Enkelt, snabbt och smidigt. Bra pris också.
                                Sida 1