Prisjakt

Roelka1

Medlem sen 2011-06-15
3
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Skårebo
R
Roelka1
3 omdömen
Usel2 år sedan

Kostnader som var 35% högre Kostnaden blev 35% högre än utlovat. Trotts att installationen var lättare att genomföra, detta för att elektriker-bolaget som anlitades saltat fakturan med poster som inte stämmer. Märk väl att skårebro inte har egna elektriker utan anlitar en firma nära där du bor. Detta kan resultera i en rad felaktigheter. Mitt missnöje berör hanteringen av kundtjänst, jag bad om att få framflyttad tid för att betala fakturan för att skårebro skulle undersöka vad som hänt. Trotts detta har jag fått en påminnelse och dröjsmålsränta. Jag har bett om att få veta hur det går i hanteringen av mitt ärende. Detta var 20/9. Ånnu flera veckor senare har jag inte hört något trotts att jag skickat in kompletterande bilder samt blev lovad att bli kontaktad "inom ett par dagar". Jag förstår att fel begås. Det är inte det jag beklagar mig över, det är inte därför jag är besviken utan den dåliga kundkontakten när det väl blivit fel, och ovissheten. Jag rekommenderar att ni anlitar ett företag ni själva litar på. Datum för upplevelse: 13 september 2022

Stadium webbshop
Dålig
(433)
R
Roelka1
3 omdömen
Usel2 år sedan

beställde en hjälm med bra rabatt. Fick order-bekräftelse, dagen efter får jag ett mail att produkten är slut och att jag inte kan få någon annan vara som ersättning, jag får inte ens chansen att få varan i annan färg. dåligt.

NetOnNet
Utmärkt
(500+)
R
Roelka1
3 omdömen
Usel3 år sedan

säljer defekta produkter som skulle varit återkallade till leverantör för åtgärd. otroligt besviken. långsam kundservice.