Beställde ett gosedjur och deras påskägg med tilläggstjänsten att gosedjuret ska vara inslaget. Paketet med gosedjuret var fint inslaget, men påskägget saknades eftersom självaste paketet inte var tejpat ordentligt, har skickat tre Mail men inget svar. Vilket får mig att tro att de inte ens har packat det. Ett oseriöst företag.
Det var enkelt att hitta det man sökte, men att dela upp betalningen var inte enkelt utan nästan omöjligt. Köpte vara online och valde hämta i butik. Men när jag kom till butiken i Eskilstuna hade de inte varan, den var borta. De sprang runt i 30min och letade, det slutade med att de fick beställa om mina varor. Det löste sig iallafall. Betyget byggs på de otydliga betalningsalternativen som andra aktörer har.
Köpte dvd filmer, fick hälften av dem. Det roliga är att jag har haft kontakt med fyra stycken på deras kundtjänst och jag har fått fyra olika besked, varvid en påstår att jag ljuger, har efter det fått Mail där produkterna är restnoterade. Har fått betala för produkter hos Qliro. De vägrar lämna ut sändningsnummer på paketet, och påstår att de har skickat det som ospårbart. Nu har Ginza plockat bort mitt konto.