Prisjakt
  • Ginza

    (500+)

  • se
3.0OK
26 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
S
Sebastian
2 omdömen
Utmärkt2 månader sedan

Beställde ett gäng filmboxar tidigt på en måndag. Paketet kom fram tidigt på tisdag samma vecka. Väldigt förvånad att det gick så snabbt, men glatt överraskad. Boxarna ser fina ut, inget jag kan klaga på just nu. Har planer på att köpa några andra favoriter där senare.

J
Joanna
2 omdömen
Usel3 månader sedan

Jätte besviken än så länge, ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårlänk utan: "det kommer när det kommer", senare samma dag ett mejl till, där skriver dem att order är redan skickat - fast enl Postnord appen är det endast registrerad en försändelse, men inget paket lämnat än. Nonchalans.

s
sailor boy
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Mycket dåligt ! Att skicka en DVD från deras lager till Skövde (3mil) tar 1 vecka 🥱😖🤖

m
melek
2 omdömen
Utmärkt4 månader sedan

Bra priser, snabba leveranser och en trevlig hjälpsam kundservice. Handlar nästan all musik och film därifrån.

P
PrisJägaren
6 omdömen
Usel4 månader sedan

*ävla skitbolag, skickar begagnade varor när man köper nya produkter, spelar dumma när man konfronterar dom och har som ursäkt att dom är bara öppnade och använts som utställning exemplar, både fodral och skiva genom repigt och uppenbart en begagnad produkt nä aldrig mer skit ginza!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 4 månader sedan

Perfekt. Alltid låga priser på vinyl

v
v0dka
3 omdömen
Usel5 månader sedan

Scambutik? Fejk-rabatterar saker på prisjakt hela tiden.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Värsta jag varit med om. Beställde en skiva i födelsedagspresent till min syster, men de skickade varken skivan eller meddelade när den kommer. Försökte kontakta kundtjänst flera gånger via mejl och telefon också, men fick inget svar. HANDLA INTE HÄRIFRÅN!

c
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Snabb leverans. Utmärkt paketerat varje gång 👌 bra priser när det är rea!

Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Mycket hemsk butik. Ljuger att saker ska gå att beställa och sedan 3 dagar efter får jag ett mail som säger att det inte går att leverera då den har blivit slutsåld från leverantören. När jag väl ringer och frågar var det är som försiggår säger någon i telefonen att de uppdaterar om en produkt går att beställa var 30:e minut vilket är den största lögnen jag har hört då jag kollade dagen efter och dagen efter det som jag hade beställt på om den fortfarande var möjligt att beställa den vilket det fortfarande gjorde så det kundtjänst sa till mig stämmer inte. Måste däremot också vänta på att hela beställningen är skickad för att jag ska få pengar tillbaka vilket jag tycker är sanslöst då det kan ta flera dagar för dem att skicka det som är kvar. Låt mig även nämna att jag fortfarande måste betala 49 kr frakt för hela paketet även om jag bara har köpt en film för 10 kr då den dyra saken jag beställt för någon anledning inte kunde levereras. Undvik så gott det går. Funderar även seriöst på att anmäla det här företaget till Konsumentverket.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Ginza AB

Organisationsnr: 556243-5379