Skönaste duschen i ett vanligt hem som jag testat. Men det suger att det inte följer med ett fÀste till stÄngen till den handhÄllna duschmunstycket (gÀller matt svart). Vem vill borra extra i vÀggen bara för ett duschmunstycke? Men det gÄr att bestÀlla för ca 900kr
AssĂ„ ni Ă€r katastrofalt urkassa. I sammanlagt 3 veckor har jag inte haft nĂ„got fiber. Det Ă€r nĂ„got som hĂ€nde efter grannen tecknade upp sig sĂ„ att vi stör ut varandra. Jag har ringt och chattat varje dag. Efter nĂ€stan tvĂ„ veckor sĂ„ fĂ„r jag svaret âojdĂ„, ditt Ă€rende har hamnat fel, - men nu ligger det rĂ€tt.â Dagen efter sĂ„ sĂ€ger en i kundtjĂ€nst; âmen va? Det finns inget pĂ„gĂ„ende Ă€rende.â Sen igĂ„r pratade jag med en trevlig tjej som det lĂ€t lovande med. Hon skulle ringa upp under kvĂ€llen eller morgondagen. Tror ni jag fick ett samtal?⊠Jag ringer upp och försöker bli hĂ€nvisad till samma person - och han i samtalet sĂ€ger att han skickat ett mail till henne att hon ska ringa upp mig⊠Tiden gĂ„r⊠Jag ringer itux som ni skyllt pĂ„ dĂ„ och dĂ„. Ni har inte ens varit i kontakt med dom fĂ„r jag som svar!? Och dessutom att pĂ„ min adress ska inte ens itux komma upp - dĂ„ ni bĂ€r hela ansvaret pĂ„ adressen. För en datanörd sĂ„ suger detta. Jag ringer dĂ„ förvaltaren. Han har inte heller blivit kontaktad av er, men har ringt er och försökt hjĂ€lpa mig. Han fick som svar att typ hyresvĂ€rden inte kan göra sĂ„ mycket Ă„t saken. Jag ska ger er en stund till, sen kommer jag försöka att nĂ„ en chef. Funkar det fortfarande inte sĂ„ kommer jag dra till mer drastiska Ă„tgĂ€rder som blir jobbiga för oss bĂ„da. Ta ert jĂ€vla ansvar! Förra hyresgĂ€sten gav upp och skaffade ett eget 4g modem. Det kommer inte jag att göra... Det vore en sak att fĂ„r svaret: Vi fĂ„r ursĂ€kta problemet. Vi skickar dig ett 4g modem som kompensation till felet Ă€r Ă„tgĂ€rdad, och reglerar dina rĂ€kningar. Vi har pratat med en ansvarig som har lovat att kolla pĂ„ felet i slutet av veckan... SĂ löser en seriös ISP problemet. Inte med att ge svaret "oj vad trĂ„kigt, du fĂ„r avvakta tills vi ringer". Men ni sĂ€ger inte vilken mĂ„nad ni har tĂ€nkt ringa. En gĂ„ng i tiden hade jag adsl med telia. De tog dom 3 dagar frĂ„n första kontakt till de pĂ„började arbetet pĂ„ adressen dĂ€r felet lĂ„g. FrĂ„gan Ă€r vad ni sysslar med.
TÀnker aldrig köpa Goodyear igen. De höll tvÄ sommrar. Har 1mm kvar. De borde hÄlla dubbla strÀckan som jag körde.