(500+)
Otroligt dålig kundservice som tar flera dagar på sig för att svara på ett mejl. En reklamation tar uppenbarligen över 1 månad att hantera. Skjuter fram leveransdatum hela tiden. Skulle aldrig handla från detta skojarföretag igen!
Aldrig mer! Sämsta kundservice någonsin aldrig varit med om kundservice inte kan svara på frågor, skickar fel antal efter reklamation. Reklamation som har tagit 6 veckor nu. Får olika svar varje gång jag ringer. Beställ inte från Royaldesign
Jag beställde en brödrost från detta extremt oseriösa företag 14 november 2021! De har ännu inte lyckats leverera den. Trots otaliga kontakter med deras kundtjänst har de bara flyttat fram leveransen utan att det har hänt något. De har vägrat byta ut den mot liknande vara av samma färg eller stå för mellanskillnaden om jag köpte från annan leverantör. Efter 3,5 månad beställde jag den av ett seriöst företag och fick det på 2 dagar! Handla aldrig här!
Beställde ett Mino soffbord i Mars som skulle ha mellan 8-10 veckors leveranstid. Den skulle ha levererats i Maj men blev informerade att den hade försenats till Juni när vi kontaktade RoyalDesign. I mitten på Juni kontaktade vi dem igen då vi inte hört något efter det nya utlovade datumet. Då fick vi veta att ordern hade blivit försenad hos leverantören men att de inte hade någon information om när den skulle vara tillgänglig. Samma visa i July och nu i September har vi tröttnat på att kontakta företaget. Om de hade informerat status emellanåt utan att vi behövde kontakta dem hade jag haft större förståelse för detta, men nu känns det mer som att de inte alls bryr sig.
Beställde en stor kruka som dem. Först så har de inte koll på sina distributörers kapacitet och skickade ut den med en firma som inte kunde leverera för deras leveranslådor var för små. Sedan returnerar de den och jag får vänta ytterligare 3 veckor för att de skall skicka den igen men en annan distributör. När väl får den är den så dåligt packad i en allt för liten kartong där krukan in är skyddad alls från sidorna, och är helt sprucken.
Lade beställningen igår morse, fick paketet idag. Utmärkt. Bra service och bra produkt.
Beställde en möbel som fanns, och fortfarande finns, i lager ("leverans inom 1-4 dagar") för en månad sedan. Efter två veckor hör jag av mig, svar dröjer ett par dagar, och de skriver att de ska kontakta fraktleverantören och återkomma så fort de vet mer. En vecka senare frågar jag hur det går, får samma svar igen, men med andra ordval. En vecka senare och samma sak...
VARNING för detta skit-företag! Har en gång fått helt fel stolar levererade vilket har tagit snart två månader att hantera i retur för deras del fast jag returnerade stolarna i obruten förpackning (såg genast att det var fel stolar). Och sedan legat ute med pengar i snart två månader. ringt deras kundtjänst x antal ggr som endast beklagar att jag råkat ut för detta. andra gånger jag beställde försvann varan med posten - så den fick jag inte heller. Varning för att deras kundtjänst är usel. Du får stå för allt jobb själv.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
royaldesign.seFullständigt firmanamn: Royal Design Group AB
Organisationsnr: 556573-2426
Information hos allabolag.se