4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-03
b
Helt oseriöst företag! Beställde och betalade för produkter som fanns i lager. Det visade sig att de inte alls fanns och efter 2 månaders väntan så kontaktade jag "kundtjänst" för att lösa detta. Det visade sig att "kundtjänst" inte alls kunde lösa leveransproblem och utbyte av en vara. Något som borde vara en absolut standard procedur. Istället så skulle deras någon som hanterade reklamationer kontakta mig vilket de fortfarande inte gjort. Har aldrig varit med om ett lika dåligt bemötande från ett större ehandelsföretag.
2019-03-25
M
Urusel Kundservice. Jag reklamerade en vara den 8e Januari, ett par dagar efter att jag fått produkten. Utan svar i en månad ringde jag till kudtjänst, satt i kö i 20 min utan att komma fram. Skickade då ett mail som jag fick till svar att de vidarebefodrat till reklamation. Provade ringa kundtjänst igen en månad senare utan att komma fram. Idag (25e Mars) kom jag tillslut fram och de säger att de skall skicka en fraktsedel så jag kan returnera.
2019-03-24
P
Uselt! Reklamerade en papperskorg 5 december 2018, nu är det 24 mars 2019 och fortfarande har ingen lösningen skett. Tar flera veckor på sig att svara på mail, katastrof. Kommer aldrig mer handla av Royaldesign.
2019-03-02
H
Möjlig konkurs närstående? Fördröjer reklamationer för att slippa utgifter och saknar intresse att behålla kunder och ge kundservice.
2019-02-27
f
Inte nöjd! Beställde en vara, ville avbryta ordern då deras andra bolag sålde varan till ett bättre pris. Dom sa att det inte gick, då vara höll på att plockas i lagret. 5 dagar senare skickade dom varan. Det borde ju gått att avbryta!
2019-02-24
Reklamerade varan men har ännu inte fått ett besked om hur de vill lösa det. De svarar att de återkommer men nu har det gått nästan två månader utan att de gett besked.
2019-02-22
N
Beställde varor som skulle finnas i lager den 4:e februari och skickas inom 1-4 arbetsdagar. Kontaktade dem den 15:e när varorna fortfarande inte hade skickats och de ”skulle skicka iväg ett meddelande till lagret.” I dag den 22:a avbeställde vi då man fortfarande inte fått tummen ur. Kundtjänsten får man väl säga svarar bra och allert på mail, men det hjälper ju föga när resten av kedjan inte fungerar. Återstår dock att se om pengarna kommer tillbaka på kortet också...
2019-02-22
S
Beställde ett bord när det var rea, med två andra artiklar som fanns i lager, inget hände på en vecka så jag ringer och de säger att grejerna är på väg, kollar lager saldo och bordet finns då fortfarande i lager att köpa direkt men till ett högre pris. Får sen två mail som bekräftar att ordern är på väg med en följesedel, efter att inte kunnat följa leveransen i ytterligare 5 dagar anländer paketet utan bordet och jag hör av mig för tredje gången och de säger bara att de sålt det till någon annan, som förmodligen betalade mer, och att inga fler kommer komma in! Lagom nöjd!
2019-01-17
Redigerades 2019-02-21
O
Svarar inte i telefon, Svarar inte på mail. UNDVIK FÖRETAGET. Köpte en lampa som inte var komplett det saknas en skruv för montering. maila om det första gången redan i december och fick svaret att den nya skruven ska skickas under mellan dagarna. Dessutom var förpackningen bruten sedan innan. Nytt år kommer och ingen skruv har kommit. Ringer mejlar samma mail tillbaka och frågar hur det går får inget svar. Ringer och dom ber mig Skicka bilder vilket jag gör. sedan väntar jag på att det ska återkoppla igen det har nu gått 2 veckor utan svar. Skulle aldrig rekommendera detta företag till någon någonsin. Edit: Vände mig till klarna som utan resultat i att försöka komma i kontakt med företaget hävde köpet och gav mig alla pengar tillbaka. Detta efter mer en två månader efter att jag var i kontakt med dom först gången. Kan inte vara mer övertydlig UNDVIK FÖRETAGET.
2019-01-04
Redigerades 2019-02-09
s
Beställde bord som tog 7v att levereras. När det kom var det transportskadat och nu går det inte att komma fram på telefon. Har nu suttit i över en timme och försökt komma fram utan att lyckas. Förtaget har ingen uppenbar telefonkö (samtalen bryts ner var 10e min) och ingen möjlighet till återuppringning från företagets sida. Komplettering: Nu har bord nr 2 levererats med samma skada. Företaget klarar inte leverera tunga saker i helt skick. Välj annan leverantör om du köper dyra tunga saker.
2019-01-06
Redigerades 2019-01-25
S
Uppdatering på inlägget. Vi är nu inne i slutet på januari och jag har inte hört ett knyst från reklamationsavdelningen. Ca 3 månader senare och lär förmodligen inte göra det heller. Mycket snack och liten verkstad på detta företaget. Så till er som funderar på köp. KÖP INTE EN ENDA PRYL FRÅN DETTA FÖRETAGET. GRYMT OSERIÖSA Skickade om en reklamation på en skärbräda i mitten på november. Fick svar 2 dagar senare att ärendet är skickat till reklamationsavdelningen. Nästan 2 månader senare och flertalet påminnelser har jag ej fått något svar från reklamationsavdelningen. Usch och tvi.
2019-01-23
Redigerades 2019-01-24
Kommer inga varor. Går inte att få tag i kundtjänst
2019-01-23
m
Japp, det stämmer som många skriver här: RoyalDesign är komplett värdelösa. Kundtjänst svarar inte och kan inte hantera en reklamation. Undvik!
2019-01-23
t
Måste vara världens sämsta butik. Beställde varor i början på december som aldrig kom. Fakturan ligger kvar och kundtjänst svarar varken på mail eller i telefon. Undvik till varje pris!
2019-01-18
Varan kom aldrig - inget svar på mail - inget svar på telefon! Köp INTE Av detta företag. Det enda som kom var fakturan. Oförskämt uruselt.
Sida 1