Prisjakt
Annons
RoyalDesign
  • Fri frakt över 599 kr
  • Snabba leveranser
  • Köp nu, betala sen
4.0Bra
34 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
A
AlRo
14 omdömen
Dålig4 månader sedan

Otydliga i gällande priser. Står det 2-pack på en produkt ska priset som står gälla det 2-packet, inte varorna styckvis x2. Exempel, 2 glas som ENDAST säljs i 2-pack och inte går att köpa styckvis, ska inte visas i pris per glas, utan för dessa 2 glas man MÅSTE köpa. Vilseledande och oärligt.

RoyalDesign svarar:2024-04-04
Hej, Tack för att du delade dina synpunkter med oss. Vi värdesätter din feedback och är verkligen ledsna för om det uppstått förvirring gällande våra priser. Vi strävar alltid efter att vara så tydliga som möjligt när det gäller prissättning och vi kommer såklart se över våra processer för prissättning för att säkerställa att det återspeglar våra produkter på ett mer korrekt sätt. Tack för att du tog dig tid att låta oss veta hur du upplevde din köpupplevelse. Vi hoppas att du ger oss en ny chans i framtiden! Med vänliga hälsningar, Royal Design
V
Vindsurfarn
32 omdömen
Dålig4 månader sedan

Verified Jag beställde en reservdel till en PH-lampa. Era konkurrenter var ärliga och visade noll i lagerstatus. På grundval av det, beställde jag hos RoyalDesign. Betalade och när orderbekräftelsen kom, först då berättar ni att produkten inte fanns i lager. Okänd leveranstid. Men pengarna drog ni från kortet direkt och ni fick en försäljning! Jag kontaktade er kundtjänst och bad om mer information. Ni svarade att jag skulle klicka på produkten i orderbekräftelsen för att se leveransdatum. Hur mycket jag än klickade på produkten, fick jag inte fram leveransdatum utan okänt leveransdatum. En struntsak, men leveransbeskedet är skrivet i pluralis. Jag beställde en produkt. Jag kommer nog att välja någon annan leverantör nästa gång. RoyalDesign kommer i sista hand.

RoyalDesign svarar:2024-03-14
Hej! Tack snälla för att du delar med dig av din feedback kring din köpupplevelse hos oss. Självklart är ett av våra mål att vara transparenta och tydliga gällande leveransinformation och lagerstatus på vår hemsida. I det här fallet har leveranstiden stått på hemsidan i samband med beställningstillfället och vi är ledsna om detta har upplevts förvirrande eller missvisande. Om du önskar att betala först i efterhand när du mottagit produkten skulle vi rekommendera dig betalningssättet faktura istället. Vi hoppas att du trots detta vågar ge oss en ny chans i framtiden så vi kan visa dig att vi kan göra allt rätt. Med vänlig hälsning, Royal Design
M
Marcus
1 omdöme
Dålig4 månader sedan

Beställde ett bord som levererades snabbt och bra, men tyvärr var det sprucket. Det kan hända, men nu står det i en jättelåda i min hall och Royal Design tar tyligen inte tillbaka det innan de har ”eskalerat ärendet”, rimligen frågan om det är fabrikationsfel eller transportskada. Jag tycker nog inte att det är jag som ska härbärgera den trasiga varan under den processen, men begäran om att få ordnat returtransport har hittills ignorerats.

RoyalDesign svarar:2024-03-11
Hej, Tack för att du tar dig tiden att skriva en recension! Vi är ledsna om du har mottagit ditt bord trasigt vid leveransen och vi förstår om du är besviken. Eftersom jag inte kan hitta din order baserat på den informationen som jag har här så kan jag heller inte se statusen på din reklamation. Självklart kommer ditt ärende att hanteras men vi ber om ursäkt över den längre hanteringstiden av ditt reklamationsärende. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst för en uppdatering. Telefonnummer: +46 10 750 27 88 (öppettider 8-17 vardagar) Jag önskar dig en fin start på veckan! Med vänlig hälsning, Royal Design
B
Usel6 månader sedan

I bought something which I paid 200SEK to deliver. It didn’t fit my expectation and I needed to return it where I needed to pay more 200SEK to return it. I have store next to me but they don’t accept returns in store… this is the worst shopping experience ever. I spent 400 SEK in something and I wasn’t able to deliver it at the store because they claim they don’t have space. If they want to save space in the store, the minimum is to provide free shipping costs… or at least, converting them into a voucher. Worst online experience ever.

RoyalDesign svarar:2024-01-29
Hi! Thank you for your review and feedback. Online orders shipped from our warehouse will have to be returned back to our warehouse. Online orders can not be returned in our store due to lack of space. Our store administers orders placed in the store. Please see our terms and conditions via below link (section 5 regarding Returns): https://royaldesign.se/information/kopvillkor Have a nice day! Kind Regards, Royal Design
k
kerstin
1 omdöme
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Bra! ser fram emot att bruka den

E
Eiwor
1 omdöme
Utmärkt7 månader sedan

Hyggliga priser och snabb leverans.

s
superfinn2003
28 omdömen
UtmärktRedigerades 7 månader sedan

Beställde ett bestickset för flera tusen kronor som kom i en stor låda helt utspridda och såklart skadade. Eftersom det är en julklapp så är den såklart helt värdelös för mig. RoyalDesign svarar inte alls på mina e-post, har väntat i 4 dagar och ingenting. RoyalDesign återkom till mig telefoniskt och lovade att hjälpa mig med detta ärende. Eftersom jag hade filmat öppnandet av paketet (och skickat filmen till de) var det väldigt tydligt för de vad som hade gått fel och att det definitivt var deras fel. En välidgt trevlig ung man skulle titta på detta och återkomma med en lösning. Uppgraderar till en 3a då jag anser att alla skall ha rätt till att göra fel, bara man åtgärdar asap. Kommer uppdatera betyget och texten igen inom några dagar när det finns en lösning. Uppdatering 2: Företaget kontaktade mig igen, på e-post, och hade 3 olika lösningar som jag fick välja mellan. Jag anser att alla 3 var bra alternativ. Tycker att företaget löst ett pinsamt misstag på ett utmärkt sätt, jag är mindre missnöjd, på gränsen till nöjd. Med hanteringen av klagomålet av Royal Design är jag väldigt nöjd, de har gjort en väldigt missnöjd kund nöjd igen och jag kan definitivt tänka mig att köpa från de igen. Dock inte produkter från just den här tillverkaren som besticken är gjorda av, det verkar ha varit de som gjort misstaget med att packa uselt.

RoyalDesign svarar:2023-12-13
Hej! Tack för att du engagerar dig och synliggör problematiken. Vi har kontinuerligt dialog med våra leverantörer kring hur produkterna förpackas i sina originalförpackningar. Utöver detta ser vi såklart ständigt över våra packningsprocesser på vårt lager för att kunna erbjuda väl emballerade leveranser. Då vi saknar information kring vad som skett i ditt fall får du gärna uppdatera din recension med ordernummer. Vi är oavsett väldigt tacksamma för din feedback! Vi har för närvarande högt tryck på vår kundservice och vi gör vårt yttersta för att besvara ditt ärende så snabbt som möjligt. Med vänlig hälsning, Royal Design
M
Dålig8 månader sedan

Väldigt långsamma leveranser på produkter som skall vara i lager. 6 vardagar nu och har fortande inte fått något.

RoyalDesign svarar:2023-11-30
Hej! Tack för att du tar dig tiden att skriva ett omdöme om oss. Vår hanteringstid på vårt lager förväntas att ta 1-4 arbetsdagar och 2-5 arbetsdagar för leverans. Då vårt lager jobbar för högtryck just nu kan leveransen ta lite längre tid men ska fortfarande skickas inom 4 arbetsdagar från oss. Vi vill gärna komma i kontakt med dig och ber dig att ta kontakt med vår kundtjänst för vidare hjälp med ditt ärende. Med vänlig hälsning, Royal Design
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 8 månader sedan

Snabbt, enkelt och bra!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 8 månader sedan

Har handlat hos er flera ggr och har slltid varit nöjd.

Om butiken

RoyalDesign

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

royaldesign.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Royal Design Group AB

Organisationsnr: 556573-2426

Information hos allabolag.se