Prisjakt
Vinkylen.se
  • Skandinaviens största lager
  • Experter på vinkylar
  • Personlig service
4.2Utmärkt
34 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
T
Tobias Gren
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Vi köpte ett MQUVÉE ”WineCave 60D2 Stainless Label-view” Ett enligt mig ett supersnyggt skåp med mycket utrymme. Vinkylen har fått en naturlig plats i vårt kök och går aldrig någon obemärkt förbi Tyvärr har vi haft otur med vårt exemplar MEN som tur är har vi haft att göra med Vinkylen.se, ett företag som tar ansvar för ditt varumärke. De har på flera sätt under perioden stöttat och hjälpt oss när kylen börjat ge ifrån sig felkoder. Tillslut landade företaget själva i att skåpet behövde bytas ut. Nu är vi övertygade om att vi får ett lika driftsäkert skåp som våra vänner har 😀

Gästanvändare
Uselen månad sedan

Order och beställning fungerade bra. Sen började problemen. Först en fläkt som började låta illa, tog väldigt länge från felanmälan till åtgärd (2månader) utan återkoppling där man själv får ringa och jaga. Trots detaljerad felbeskrivning så kommer sedan tekniker ut men saknar delen i fråga. Ny runda med samma övning igen, ringa, jag etc. Svarar också på delar av felanmälan och ignorerar andra delar, så då får man maila och ringa igen. Ny runda med åtgärda andra delen av felnamälan, ny runda med delar, sensor som skickas och igen jaga för att få något att hända men felet kvarstår. Hävdar att man gör fel och det inte är produkten, efter att man följt exakt vad de anser att man skall göra men felet kvarstår ändå så blir de otrevliga, vägrar diskutera lösningar utan tycker att då får jag väl packa ihop produkten och skicka tillbaka den men kräver att jag emballerar den och bär ut den, bara en produkt på sådär en 150kg, inget prat om ersättning, åtgärd eller liknande. Totalt oproffsiga och otrevliga i sitt bemötande tyvärr.

Vinkylen.se svarar:2024-02-07
Hej Leif, Vill börja med att tacka för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar verkligen om vår service inte levde upp till dina förväntningar och om svarstiderna har varit längre än du hade hoppats på. Vi förstår att det kan vara frustrerande när återkoppling tar tid och vi ber om ursäkt för eventuella förseningar, speciellt när det gäller ärenden som kräver kontakt med tillverkaren. Eftersom ditt ärende fortfarande är aktivt hos oss, uppmanar vi dig att ta kontakt med din reklamationshandläggare så att vi kan lösa detta på bästa sätt. Vänligen kontakta oss igen på: [email protected] samt hänvisa även till denna tråd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Vänliga hälsningar, Natalie
E
Utmärkt2 månader sedan

Fungerade utmärkt bra.

A
Andreas
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Enkelt!

L
Leno
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Perfekt, snabb hantering och snabb leverans

G
Usel2 månader sedan

Sämsta supporten när något strular! Köp inget härifrån!

Vinkylen.se svarar:2024-01-31
Hejsan, tack för din kommentar. Vi beklagar verkligen att du har haft en negativ upplevelse med vår support. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda med alla steg i köpprocessen och vi tar ditt omdöme på stort allvar. Vi skulle uppskatta mer information om ditt specifika ärende för att undersöka och åtgärda det som blivit fel. Vänligen kontakta vår kundtjänst: [email protected] med detaljer om ditt ärende, samt hänvisa gärna till denna tråd. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Vänliga hälsningar, Natalie
P
PeeWee00
71 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Bra produkt, prisvärt (nedsatt pris just då), rimlig leveranstid och välpackat. Mycket nöjd!

Vinkylen.se svarar:2024-01-31
Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt köp! Tack för det fina omdömet. Vänliga hälsningar, Natalie
l
lill-danne
8 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Snabb leverans, bra support vid frågor innan och bra priser.

Vinkylen.se svarar:2024-01-31
Tack för ditt omdöme, så kul att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss! Vänliga hälsningar, Natalie
A
Andreas
1 omdöme
Dålig3 månader sedan

Relativt dyr I jämförelse Dålig/sen leverans

Vinkylen.se svarar:2024-01-31
Hejsan, tack för din kommentar. Vi beklagar att du är missnöjd. Kontakta oss gärna på [email protected] och berätta mer om din upplevelse så att vi kan förbättra oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Vänliga hälsningar, Natalie
B
Bella
1 omdöme
Bra3 månader sedan

Fungerade bra, fick den hjälp och information jag behövde

Vinkylen.se svarar:2024-01-31
Hej, så härligt att allt fungerat bra och att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss! Stort tack för ditt omdöme, vi hoppas du får god användning av din produkt! Vänliga hälsningar, Natalie

Om butiken

Vinkylen.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.vinkylen.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lindström & Sondén AB

Organisationsnr: 556762-7392

Information hos allabolag.se