3.6 / 5
(1096 omdömen)
5
(734)4
(126)3
(44)2
(30)1
(162)
Sorterat efter datum
2020-08-03
Svindyr leveranskostnad. Hoppas dom bär in det också...
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Vi beklagar över att du känner så för frakten, den baseras på vikt och volym. Dessvärre så bär dom inte in den order, detta är ett tillval man för göra men som nu är inaktivt med anledning av Covid-19. Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt och du är välkommen att återkoppla om du har vidare funderingar! Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-08-03
Stort sortiment.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss! Härligt att du känner så! 🙂 Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-08-01
Beställning utan krångel, snabb leverans och reklamationen vi hade åtgärdades med ny sändning av de moduler vi behövde till vår loungesoffa.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss Det låter fantastiskt! Så roligt att det har blivit löst på bästa sätt! 🙂 Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-08-01
Återuppringning funkade inte, men i övrigt väldigt bra bemötande med alla jag pratade med. Mvh LG
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Tråkigt att höra att återuppringning inte har fungerat men det gläder oss att höra att du har fått bra bemötande med alla andra! 🙂 Ha en toppen dag Sandra på Furniturebox
2020-07-30
Så här långt är allt bara bra. Leverans återstår.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Åh vad härligt att höra, vi håller tummarna på att du är lika nöjd med din leverans samt vara 🙂 Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-07-30
Priset var bra men leveranstiden på hemsidan sade 2-6 dagar och orderbekräftelsen sade 23-27 dagar. Det är en alldeles för stor diskrepans och varan har jag ännu inte sett så kan inte bedöma kvaliteten förrän i slutet av Augusti.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Det är verkligen trist att höra att leveranstiden ändrades så drastiskt! Tyvärr kan jag inte säkerställa detta då jag inte kan se din order, återkom gärna till kundtjänst som kikar vidare på detta till er! Furniturebox: 08- 5 000 90 40 Beklagar verkligen över denna situation. Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-07-25
Detär lätt att handla och får man sakerna hemkörda.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Så roligt att det har gått så bra! 🙂 Ha en toppen dag Sandra
2020-07-24
Supernöjd. Soffan kom inom avsatt tid. Lika snygg som på bilden och jättebekväm. Tyvärr var det en reva på tyget men jag skickade in bild på det och blev uppringd dagen efter. Fick en ny del utan bekymmer. Bra service. Kan inte bli bättre.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme Det låter som en fantastisk hantering, så roligt att det gått så bra! Vi blir så glada🙂 Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-07-22
Köpupplevelsen ok, borde varit fraktfritt när man handlar för relativt mycket pengar.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du givit oss, Vi kommer att ta din feedback vidare till berörd avdelning som ser över detta! Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-07-18
Enkelt och lättfattligt.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss, Vad roligt att det har gått bra! 🙂 Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
2020-07-16
Var väldigt nöjd med allt, leveransen funkade felfritt. Produkten var precis vad vi letat efter.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack så mycket för det omdöme du givit oss! Fantastiskt! Vi hoppas att du finner massvis utav glädje med din nya order! 🙂 Ha en toppen dag Sandra på Furniturebox
2020-07-16
Enkelt att beställa, just nu lägst pris vid jämförelse med två andra försäljningsalternativ. Varan i lager så vi utlovas snabb leverans. Varans kvalitet bedömer vi efter att den levererats, men vi tror på bra kvalitet.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du givit oss Härligt att det har gått bra från beställning till leverans! 🙂 Ha en fantastisk dag Sandra på Furniturebox
2020-07-14
Trevlig personal i butik som hjälpte till med beställningen och snabb leverans! Stort utbud och bra priser.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss Vad glada vi blir över att höra denna fina feedback! 🙂 Jag hoppas att du får en toppen dag Sandra på Furniturebox
2020-07-07
enkelt att hitta och att få hemleverans
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme som du har givit oss! Åh så roligt att det har gått så smidigt med en beställning! 🙂 Ha en fin dag Amanda på Trademax
2020-07-03
Att man betalar för frakt men får inte hemleverans på grund av beställning måste väga mer än 20 kilogram. Att beställa en tv bänk som är 13 kilo och sen få veta att jag måste bära den själv, det är klart att jag var inte nöjd. Man väntar 3-4 veckor för varor, och sen saknas det en liten plugg. Försöker ringa furniturebox för att klaga, sen behöver man gå igenom allt reklamation och ta en bild, och efter två dagar svara dem att det kommer ta 1-3 veckor för att få en liten plugg. Dem erbjudande en värdeminskning på 100 kronor alternativt ett presentkort på 200 kronor. Men tycker det är inte värt att handla på furniturebox igen. Tycker inte hellre att tv bänken är värt pengarna.
Furniturebox svarar:2020-08-05
Hej Tack för ditt omdöme Jag förstår att du är upprörd över denna situation som har inträffat och jag vill börja med att verkligen beklaga. Vi har tillval som man kan köpa till men för tillfälligt är uppbärning borttaget av transportören med anledning av Covid-19. Detta är för allas säkerhet. Jag önskar att jag kunde hjälpa till mer men dessvärre så har jag inte denna tillgången. Du är mer en välkommen att återkomma om du har vidare funderingar så ska vi besvara dem på bästa sätt. Ha en fin dag Sandra på Furniturebox
Sida 1