Prisjakt
Furniturebox
  • More style, less price
  • 1000-tals produker i Lager
  • 365d öppet köp
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 dagar sedan
Via butik
Beställde en säng som för det första kom trasig. Ingen bra kundservice efter det. Sängen skulle ta Max en vecka att få. Det har nu gått över ett halvår och jag har fortfarande inte fått reservdelarna till min säng. Så står alltså med en halv säng hemma, efter ett halvår. Nu när jag kontaktat dom ytterligare igen så ska jag få vänta ytterligare 4-6 veckor … under all kritik!
Furniturebox svarar:2021-09-23
Hej, tack för ditt omdöme. Tråkigt att läsa din upplevelse efter ditt köp hos oss. Vi strävar självklart efter att lösa problem som uppstår på ett så smidigt sätt som möjligt. Vi hade velat undersöka ditt ärende men då vi inte har något ordernummer så kan jag dessvärre inte gå in och kolla. Du är varmt välkommen att ringa in till vår kundservice på nummer: 08-5000 90 40 vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag hälsningar Micaela Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Bra
17 dagar sedan
Via butik
Bilderna på nätet var inte rättvisande. Rödare skinn än i verkligheten.
Furniturebox svarar:2021-09-20
Hej, Tack för ditt omdöme. Vi strävar efter att alltid presentera produkternas egenskaper och utseende så verklighetstroget som möjligt, mindre skiljaktigheter kan förekomma av naturliga eller produktionstekniska orsaker. Hoppas ändå är nöjd med din vara. Önskar dig en fin dag hälsningar Charlotte Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
18 dagar sedan
Via butik
Beställde ett skyddsöverdrag till möbler som vägde få kilo, så jag beställde med leverans till utlämningsställe. När de sen skickar, så skickar de till min hemadress och med fast leverans dagtid då jag ej kunde vara hemma. Fanns ej kontaktnr. för att ändra tid så jag lyckades få en släkting att vara hemma hos mig istället. Mycket dåligt.
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar att du inte känner dig nöjd. Dessvärre kan man själv inte välja hur varorna kommer levereras. Detta avgör transportbolaget om de får plats på ett ombud eller måste vara på hemleverans. Ibland kan de dessvärre bli lite fel och de kommer på hemleverans endå. Vad bra att de löste sig. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
22 dagar sedan
Via butik
Mycket bra bemötande, med snabb och proffsig hjälp. Sist jag stötte på detta var när jag skulle köpa fönster på fönster24sju.se. Också proffsig hjälp igenom hela köpet. //Mats
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du känner dig nöjd med våran service. Det glädjer oss verkligen att höra. Vi hoppas allt gick som planerat och att du blev minst lika nöjd med dina nya varor. Ha en trevlig helg. Hanna Furniturebox
Usel
en månad sedan
Via butik
I bought a matbord and realized that it is only the extension piece on delivery. The listing was misleading with wrong title and images. Title only said matbord and there was nothing specified in the description. The shipping charge was 200 sek and the return was 400 sek. There was no option given by the customer care to return it to a delivery point either. Overall disappointed.
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hi, Thank you for the review. I'm sorry that you are not happy with us. I can not look at you order from here but if the description was not right then you should not need to pay for the return. Yes the return needs to be done the same way you have received it. So if you got it on home delivery we need to take it in return that way also because the service point can't take it. That is because they can only have wights under 20 kg and then the measurements also depends. Have a great day. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Via butik
Produkten (vitrinskåp) var skadat. Mailade Furniturebox men de tycks ej vara intresserade att svara eftersom jag redan har betalat. DÅLIG STIL OCH KOMMER INTE ATT HANDLA DÄR FLER GÅNGER / Dan
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar verkligen att du mottagit en skadad vara. Självklart får du hjälp med ditt ärende även om du redan betalat. Vi har dessvärre lite längre svarstid via mejlen men du får gärna ringa in till oss eller starta en reklamation via hemsidan så vi kan kika på ditt ärende. Ha en trevlig helg. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en månad sedan
Via butik
Beställde varan som hade 3-5dagara leveranstid och det tog 21 dagar.
Furniturebox svarar:2021-08-23
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar att din vara blivit försenad. Du får gärna kontakta våran kundtjänst så kan vi kika på förseningskompensation för tiden du fått vänta. Vi hoppas att du är nöjd med din nya vara trots förseningen. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Via butik
Mycket bra! Prisvärda produkter!
Furniturebox svarar:2021-08-18
Hej. Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att ni är nöjd med er beställning från oss. Det glädjer oss att höra att ni även är nöjd med våra priser. Önskar dig en väldigt fin dag. Mattias, Furniturebox
Betyg köpupplevelse
3.5Bra
116 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(54)
(16)
(5)
(14)
(27)

Om butiken

Furniturebox

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SwishSveaWebPay faktura
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.furniturebox.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Home Furnishing Nordic AB

Organisationsnr: 556780-9685

Information hos allabolag.se