Kategorier
Prisjakt
Verktygsproffsen
  • Fri frakt på order över 625 kr
  • E-handel sedan 2008
  • Ring oss på 018-444 45 25
J
JonasKop

21 omdömen

Usel
10 dagar sedan
Jag har beställt från verktygsproffsen två gånger. Den första gången så gick allting bra då jag inte hade någon kommunikation med butiken. Jag har just nu en beställning från dem som pågår som jag vill avbryta men det går inte alls så bra då de inte svarar på varken telefon eller mail. Jag gillar hemsidan och priserna men butiken känns väldigt oseriös och jag rekommenderar er att handla hos någon annan återförsäljare i framtiden. Undvik.
Verktygsproffsen svarar:2021-07-15
Hej, Tack för att du tar dig tiden att lämna ett omdöme. Vi har dessvärre en mycket belastad kundservice just nu, och jobbar stenhårt på att komma ikapp. Vi kommer att hantera ditt ärende så snart vi bara kan. Tack för din feedback. Sanna, Verktygsproffsen
Anonym användare
Anonym användare
Usel
24 dagar sedan
Katastrofalt 2-3 dagar på två artiklar samt omgående på de andra. Fått mail om två olika leveransdatum som inte uppfylldes efter en månad makulerade vi ordern. Kommer ALDRIG beställa här igen!
Verktygsproffsen svarar:2021-07-05
Hej, Tack för ditt omdöme. Så tråkigt att höra att din leverans blev försenad. Dessvärre så har flera av våra leverantörer större leveransproblem än normalt p.g.a. pandemin samt hög efterfrågan. Vi beklagar verkligen detta. Tack för din feedback. Sanna, Verktygsproffsen
Usel
en månad sedan
USELT att anvisa på sin hemsida att varor finns i lager för att ange långt senare att detta inte finns i lager, handlar aldrig mer här eller inom dess koncern.
Verktygsproffsen svarar:2021-06-16
Hej Tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme. Vi ber om ursäkt för att det har blivit en miss med information på hemsidan när det kommer till lagersaldot för den produkt som du har beställt. Jag ska se till att information går vidare till berörd avdelning. Birk Kundservice Verktygsproffsen 018 444 45 25 [email protected]
M
Mattias

1 omdöme

Usel
en månad sedan
Avbeställde min vara som jag skulle få till ett lägre pris hos en annan leverantör, för att Verktygsproffsen skulle ha den hemma enligt sin hemsida. Lägger beställning och efter en vecka ringer jag för att försäkra mig om att jag kommer få min leverans. Jag får då beskedet att den skall levereras om ytterligare en vecka (enligt deras hemsida stod det ursprungligen 2-3 dagar). Nu får jag ett mail där det står att dom inte kan leverera varan alls! Nu står jag utan vara, pga deras inkompetens.
Verktygsproffsen svarar:2021-06-16
Hej Tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme. Vi ber verkligen om ursäkt att din leverans har försenats. när vi skriver 2-3 dagar på våran hemsida är det ett estimat från oss vad vi tror att det kommer att ta för leverantör att skicka varan hos oss. Under rådande situation så drabbas även leverantörer och det kan då bli restnoteringar som gör vårat estimat felaktigt. Vi ber om ursäkt att det gått så långt att vi nu måste informera att vi inte har en bekräftad leveranstid. Så fort vi tar emot varan ska vi se till att den går iväg till dig. Birk Kundservice Verktygsproffsen 018 444 45 25 [email protected]
81801500

1 omdöme

Dålig
en månad sedan
Gjorde en chansning trots de övriga omdömena, vilket jag inte skulle ha gjort. 7 dagar efter beställning frågade jag vart min beställning var, och fick som många andra till svar att båda artiklarna var restnoterade, trots att dom påstår att dom finns i lager. Ta inte samma chans som jag gjorde, välj en annan butik.
Verktygsproffsen svarar:2021-06-16
Hej Tack för att du tar dig tid och skriver ett omdöme Vi ber verkligen om ursäkt att information angående leveransen dröjde. Under rådande situation så är det flera som har blivit drabbade och leveranser till och från våra leverantörer har påverkats. Vi verkligen ber om ursäkt för detta. Birk Kundservice Verktygsproffsen 018 444 45 25 [email protected]
v
vargman

3 omdömen

Usel
2 månader sedan
Beställde en kantsax och den skulle skickas om 2dagar. Efter flera veckor fick jag meddelande om att den var restnoterad hos leverantör men jag ser att de fortsätter ta emot order på varan på deras hemsida och datumet som den skall levereras flyttas i samband med att leveransdatumet som står närmar sig. Det blir nog ingen kantsax! Jag kommer INTE handla av dem igen 😡
Verktygsproffsen svarar:2021-06-16
Hej, Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme. Vi ber om ursäkt att det dröjde innan du fick information om restnotering. På grund av rådande situation så är det många leverantörer som är drabbade. Det kan vara att det inte får in leveranser på komponenter till sina maskiner eller att det blir stop när det ska skicka ut leveranser till återförsäljare som oss. Vi ber verkligen om ursäkt för detta och ska se till att leverera kantsaxen så fort som möjligt. Birk Kundservice Verktygsproffsen 018 444 45 25 [email protected]
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Beställde varor med leveranstid 5-6 dagar och har nu väntat i över en månad. Ingen återkoppling från bolaget utan har själv fått jaga för att få uppdatering. Då svarades att varorna skulle skickas nästa dag, det var nu två veckor sedan…
Verktygsproffsen svarar:2021-06-16
Hej, Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme. Vi ber om ursäkt för den långa leveranstiden. När det är utskrivet 5-6 dagar är det ett estimat från vårat sida till hur länge vi tror det tar för leverantör att skicka varan till oss. Tyvärr så har Covid-19 ställt till det med produktion för flertal leverantörer och på grund av det så får vi restnoteringar och uteblivna leveranser. Vi tar också till oss att det har varit brist i kommunikation från våran sida och ber om ursäkt för det. Birk Kundservice Verktygsproffsen 018 444 45 25 [email protected]
J
Jontelito

24 omdömen

OK
3 månader sedan
Beställde en bosch maskin, skickas inom 2-3dagar, beställde på lördag, torsdag har ännu ingen maskin skickats, när jag ringde så hade de den inte i lager och ingen beställning på den heller. Knepigt. De hjälpte mig dock smärtfritt att annullera ordern vilket var bra i säg. Återvänder nog inte.
Betyg köpupplevelse
1.7Dålig
20 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(3)
(1)
(1)
(14)

Om butiken

Verktygsproffsen

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwish
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.verktygsproffsen.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Maskinkontakten i Uppland AB

Organisationsnr: 556828-3930

Information hos allabolag.se