3.6 / 5
(79 omdömen)
5
(67)4
(2)3
(2)2
(3)1
(5)
Sorterat efter datum
2020-07-26
Det är 10 dagar sedan jag beställde min klocka. Har inte hört ett knyst sedan dess.
2020-04-17
Väldigt hjälpsamma när det handlar om reklamation. Svarar snabbt och tydligt angående hur det går med ärendet.
2020-01-09
Skickat in min smartwatch då batteriet efter fyra månader slutade ladda. Klockan åkte iväg till Klockia för reklamation och jag fick ett ärendenummer. Nu fyra veckor senare har jag inte hört ett ord från dem och kan inte heller uppdatera mitt ärende då det är stängt. Jag hoppas dock att jag får tillbaka klockan, men deras service är katastrof skickat mail till dem 23/12 samt 7/1, ingen reaktion från deras sida..
2019-12-19
Bra pris och bra service. Mailade en fråga halv nio på kvällen och fick svar inom en halvtimme. Kanske någon dags längre leveranstid pga läget?
2019-12-19
Grym service med ärliga och tydliga svar. Ingångna muntliga överenskommelser hålls och hanteras proffsigt. Snabb respons i tfn och snabb leverans. Stort urval med acceptabla priser. Riktigt bra butik/medarbetare!
2019-12-13
Ringde för att fråga när min klocka skulle sändas, som jag visste inte fanns i lager när jag köpte den.... Underbart nog fick jag inget förskönat svar utan fick besked om mitten av januari. Vilket också stämde med vad Sverige agenten sa när jag även ringde till de. Personen jag pratade med hos Klockia kändes ärlig och trevlig. Jag la också märke till att många som gett Klockia dåliga betyg har gett betyg på den faktiska klockan och inte butiken och själva köpet. Är ju fint om man kolla isär det. Man är ju intresserad av bägge grejerna. Men allt har ju sin plats. Anledningen till att jag orkar skriva denna recention är för att jag är nöjd med bemötande o h handel. Till min förvåning så kom klockan tidigare än förväntat, fick den faktiskt i måndags 👍🏻👍🏻💪🏻. Keep up the good work, så blir det fler köp här. / David
2019-11-27
Svarade snabbt på frågan om leveranstid. Klockan levererades på 3 arbetsdagar trots att de inte hade den i lager. Grymt!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-03-06
Förstklassig service! Trevlig och informativ kundtjänst som vänligt redde ut alla frågor inför köpet. Enkel och tydlig webbutik med bra betalningsalternativ och mycket snabb leverans av beställd vara. Rekommenderas på det bestämdaste!
2019-01-07
Uselt. Köpet i fråga gick bra, men armbandet har gått sönder två gånger inom mycket kort tid. Jag fick det utbytt första gången, men nu slutar företaget svara. Jag har mejlat upprepade gånger men får inget svar. Armbandet verkar vara nån typ av plast, och slits väldigt snabbt under vanlig användning.
2018-11-24
Väldigt nöjd. Var hjälpsamma och snabba på att svara på frågor innan köp. Vid leverans var det bra paketering som också innehöll returlapp. Retur hanteras smidigt med så snabb återbetalning som är möjlig. Jag rekommenderar gärna den här butiken.
2018-07-20
Slog i slutet av maj till på en klocka från Klockia som enligt lagerstatus var en beställningsvara, två dagar efter får jag återkoppling om att klockan tyvärr är slut hos leverantören och att den beräknade leveranstiden är ganska lång. Fick i samband med detta goda möjligheter för hur jag ville hantera mon order, men valde att vänta. Längs med hela väntetiden var servicen från Klockia av högsta klass och när klockan väl levererades till dem så hade jag den hos mig dagen efter. Toppklass, rekommenderar dem varmt!
2018-02-08
Köpte en Tissot eftersom den var billigast på Klockia. Mycket nöjd med hanteringen. De var snabba med att svara på en fråga efter köpet också.
2017-12-05
Tyvärr blir det lägsta betyg efter senaste kontakten då servicen var bedrövlig. Klockan kommer att returneras och köpas på annan butik.
2017-09-26
Klockren service, varan fanns i lager och skickades omgående. Bra kundservice, svarar snabbt. Levererades med posten nästa dag.
Sida 1