Granngården
  • Fri frakt till butik
  • Fri retur i butik
  • 30 dagar öppet köp
2.2OK
54 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärkten månad sedan

Snabb leverans och alltid bra varor!

Gästanvändare
Uselen månad sedan

Höjde helt plötsligt priset på (Hundfoder Robur Mother & Puppy XL, 14 kg) från 659 kr till 849 kr och är dyrast i Sverige samt prisjakt, på detta foder. Skyller på att inköpspriset för varan har ökat.

r
rkz
6 omdömen
OKRedigerades en månad sedan

Hemeleverans, 299, för lite kattsand? Andra alternativ erbjuder t.ex. postnord för 40-90 kr.

Gästanvändare
Utmärkt2 månader sedan

Trevlig personal, stort sortiment

Gästanvändare
Usel2 månader sedan

Beställde en vara 14/1 för leverans till butik. 30/1 inte hört någonting. Frågade kundtjänst och får till svar att ni tidigare annullerat ordern. Ingen info om varför. Förstår ingenting! Mycket dåligt skött !

Gästanvändare
Utmärkt3 månader sedan

Kanonbra produkter och smidig beställning och leverans

Granngården svarar:2023-01-03
Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en god fortsättning.
Gästanvändare
Utmärkt4 månader sedan

Grymt användarvänlig hemsida, vettiga priser och bra leveranstid!

Granngården svarar:2023-01-03
Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med Granngården. Önskar dig en god fortsättning.
B
Utmärkt4 månader sedan

Superbra och enkelt. Bra sortiment och bra möjligheter att hämta i butik.

Granngården svarar:2023-01-03
Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med ditt köp hos Granngården.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 4 månader sedan

Allt gick smidigt och bra, fick min beställning på några dagar. 👍

Granngården svarar:2023-01-03
Tack för ditt fina omdöme! Kul att du är nöjd med din beställning.
m
UselRedigerades 4 månader sedan

En vara som finns i lager vid köptillfället, visar sig sedan att den tagit slut. Det har hänt säkert 10 gånger. Ni kanske ska uppdatera ert saldosystem, som verkar vara 20 år gammalt, där det satt en person och plockade varan för hand från lagret och sedan meddelande om den fanns i lager eller inte. Eller hur bär ni er annars åt? Har någon köpt sista varan, så är den slut, inte mer med det. Vilken internethandel som helst har ett saldosystem som direkt registrerar köp. Sedan om man har köpt flera varor, som alla fanns i lager, och det sedan visar sig att någon trots allt inte finns i lager. Tror ni att man får ett mail/sms som förklarar det? Nej, då får man bara ett sms som säger: "En eller flera varor kunde inte skickas". Tack, för att ni är så tydliga. Så man får ringa till kundtjänst för att veta vad det är som egentligen fattas. Deras hemsida är ett skämt med. Vid kampanjer eller vilken sida som helst som har många varor, så går det inte att se alla varor. Det går inte att gå från sida 1 till 2 osv. Utan sida 2 läggs till sida 1 osv, tills du har 500 varor på skärmen och hemsidan inte fungerar längre, utan sidan bara står och laggar. Vilket skämt. På vilken internethandel som helst kan du hoppa mellan sidorna som visar varorna eller ställa in manuellt hur många varor som ska visas per sida. Men inte att man ser ALLA PÅ EN GÅNG! Nej, gå ni tillbaka och bara sälj över disk till de som orkar ta bilen till butiken och handla, för någon internethandel klarar ni inte av. Ps. ALLT ovan har jag vänt mig till kundtjänst om och kommenterat både via mail och telefon, men ingen vill ta i det eller ens svara på det.

Om butiken

Granngården

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSveaWebPaySwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.granngarden.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Granngården AB

Organisationsnr: 556547-6172

Information hos allabolag.se