rating.rate-n-text-version.md
Sorterat efter datum
2018-12-05
A
AbraAbrahimuser.total-reviews
Har köpte alla mina Bose soundsport från dem, relativt snabb leverans och helt gratis (juste nu), de har Paypal vilket är bra för mig och kvalitén på hörlurarna är väldigt bra (inte bästa). Har dock inte stöt mig på kundservice eller garantier, så vet inte hur de behandlar dessa punkter.
2018-09-13
B
BigBrutususer.total-reviews
Har ett par QC 25 hörlurar sedan snart 4 år. Har haft ett garanti ärende och nu i dagarna kontaktade jag dem igen om samma fel och undrade om det fans en uppdaterad version av delen då det var andra gången den gick sönder. Till svar får jag att de skickar en ny till mig utan extra kostnad. Verkligen ett "above and beyond" bemötande av Bose Sverige!
2018-07-20
hobbisuser.total-reviews
Nu inne på andra månaden gällande ett garantiärende för ett par Bluetoothhörlurar i 2000-kronorsklassen som lämnats in för reparation. Extremt dålig kundservice. Återkopplar inte till butik, återkopplar inte till mig. Verkar inte ha någon som helst vilja att vårda sitt eget varumärke. För mig är ett varumärke mer än bara en bra produkt. Kundvården måste vara minst lika bra.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2016-06-20
M
Marcus4951user.total-reviews
suger helt fullständigt service dålig, tar inte emot min post kod eller gatuadress köp din lurar eller högtalare på något bättre ställe
2012-10-10
Blazteruser.total-reviews
Grym service och bra produkter! Man märker att de värnar om sina kunder.
2010-05-12
T
Tallamuser.total-reviews
Ljudet är bra, och de har en av världens absolut bästa supporter. Jag hade fått tag i ett par falska in-ear lurar. Trots detta skickar Bose mig ett par riktiga. Få företag gör något liknande. I mina tidigare recensioner har jag skrivit om hur missnöjd jag varit med byggkvalitén. Detta gäller inte längre in-ear eftersom de var falska kopior. Jag tycker dock fortfarande att deras Around-Ear lurar är lite klena i byggkvalitén. Men ljudet är fantastiskt. Och som sagt, om du får problem så möts du av fantastiska människor. Celia på Bose är bara en av dessa, jättehärlig!
2009-07-30
sistabossen090user.total-reviews
Riktigt kunnig personal på Bose sthlm
2009-07-20
Advance Acousticuser.total-reviews
Bra service och har allt i lager
2009-01-05
B
BHolstuser.total-reviews
Beställde ett par Quiet Comfort 2 hörlurar den 16.e december. Pengarna blev reserverat på mitt konto, sen släpptes reservationen och ingen mer information från Bose. Ringde kundservice och kollade status den 23.e december, personen jag pratade med sa att han "skulle fixa det". Pengarna reserverades igen och igen släpptes reservationen utan någon ytterligare information. Ringde igen till kundservice och fick veta att hörlurarna borde ha varit framme innan jul (hade varit ganska trevligt med tanke på att det var en julklapp). Kundservice kollade upp vad som hade hänt men kunde inte förklara det! Slutligen avbokade jag ordern helt, orkade inte hålla på mer. Bose har jättebra produkter, men deras hantering av order och vissa delar av kundservice är helt omöjliga.