3.3 / 5
(45 omdömen)
5
(39)4
(3)3
(1)2
(0)1
(2)
Sorterat efter datum
2020-07-06
Märklig kundtjänst som inte svarar på mail om leveranstid på en vara. Då står det ändå på hemsidan angående AKG K92 hörlurar, "kontakta oss om leveranstid"
2019-09-06
Mycket bra service och fick bra hjälp och bemötande i butiken. Kan stark rekommendera denna butik.
2019-09-03
Handlat här flera gånger. Personalen känns seriösa samt kunniga och alla köp har alltid fungerat väldigt bra.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-06-28
Jag beställde en Zoom R8 som hade avsevärt lägre pris än de övriga som säljer den. Mailade först kundtjänst då det var oklar leveranstid på hemsidan. Fick svar samma dag, beställde den på torsdagen och fick den redan på fredagen. Svårt att vara missnöjd med det. Högsta betyg!
2019-04-29
Supertrevliga och kunniga.
2019-04-15
Beställde en gitarr där jag önskade få den justerad i Eb.Butiken hörde av sig till mig och frågade vilken strängtjocklek samt setup jag önskade . Fantastisk kundservice.
2019-03-06
Finns inget att klaga på i denna butik! Har handlat från många olika butiker innan ljudfront dök upp, och jag måste säga att inget slår ljudfront när det kommer till allt som är avgörande för en bra butik. Bemötande, service, urval, specialbeställningar, snabba leveranser är bara några få exempel där de briljerar! De gör alltid allt i sin makt för att försöka matcha priser så varför välja en annan butik? Senast köpte jag och min fru nya serien från Yamaha CSP-150 digitalpiano, fanns ej hemma på lager men vad spelade det för roll då ljudfront hade den hemma på endast 2 dagar! Vi blev även erbjudna att få den hemkörd av butikens egna leveransbil, det kallar jag service! Tveka inte att kontakta butiken om det skulle va så att de inte har varan du söker på hemsidan, de löser det!
2018-12-06
Svarar inte på e-post till kundtjänst....
Ljudfront svarar:2018-12-06
Hej SirKatta! Hemskt ledsen att vi inte svarat på ditt mejl. Vi försöker alltid svara på alla mejl så snabbt som möjligt. Har dock hittat ett mejl som fastnat i spamfiltret av nån konstig anledning. Jättebra om du hör av dig till oss igen, så kanske vi kan rätta till detta. Bästa hälsningar!
2018-02-23
Bra service!
2018-02-15
Beställde ett externt ljudkort av dem på en onsdag och sa till dom att jag helst skulle behöva den till helgen. Ägaren Marcus bodde i närheten av mig och erbjöd sig komma förbi och lämna den redan dagen efter. De kallar jag service! Ja... sen har de fint utbud också. ^^
2018-01-07
Beställde en förstärkare av Ljudfront som de av misstag satt fel pris på (över 2000:- för lågt) de insåg sitt misstag i samband med att jag beställde den men lät mig ändå få den till det priset. Förstärkaren var slut i deras lager och den kom direkt från generalagenten då upptäckte jag en spricka på chassit, men det löste de snabbt, effektivt och jag hade bra dialog med dem hela tiden. Kanonnöjd, kan inte bli så mycket bättre än så här. Här kommer jag handla i fortsättningen, grym kundsupport, lättillgängligt och otroligt trevlig personal. /Magnus
2017-12-22
Riktigt bra och kunnig personal som är ovanligt ärliga om sina produkter, de har även ett bra utbud.
2017-10-06
Vet inget om hur det är att köpa från butiken, men utgår från att hanteringen är god på många sätt, eftersom de flesta tycks tycka det. Jag var däremot på väg att köpa en felaktig produkt, p.g.a. att de döpt den fel - och dessutom medvetet. Men sedan skrivit till i beskrivningen att det var den gamla versionen av samma produkt. Vet inte om detta görs systematiskt eller om det var ett undantagsfall, men se till att läsa produktbeskrivningarna noga om ni ska handla. Produkten det gällde i det här fallet vara AKG K181 UE, där de tagit K181 och döpt artikeln till UE, för att sedan skriva till att det inte alls var dessa. Det kan tyckas vara en petitess, men rätt ska vara rätt. Och det förpackades även på ett sånt sätt som att det var en bra deal; med något lägre pris än andra butiker. Däremot betydligt dyrare än exempelvis Thomann, om man ser till original-modell; alltså inte UE. Jag såg felet bara av en slump då utcheckningen krånglade lite, annars hade jag inte sett det förrän jag fått hem produkten, vilket troligtvis hade gjort mig rätt besviken, men inte tillräckligt för att skicka tillbaka. Handlade i slutändan från konkurrerande butik av enkom denna anledning, tycker det är rätt fult gjort, oberoende av hur bra en butik är i övrigt!
Ljudfront svarar:2017-10-06
Hej Smörgåsmannen, Jag lovar på heder och samvete att vi inte klantat oss systematiskt. ;) Det var helt klart rörigt och otydligt upplagt med bild på fel produkt och dessutom nya produktens namn. Vår kille som lagt upp denna gjorde ett misstag och blandade ihop namn och bild, vilket vi ber om ursäkt för. Det är så att vi har en av den gamla looken kvar (K181DJ) som inte sålts än och den ligger därför i fyndhörnan. Det verkar även tyvärr vara så att K181DJ via prisjakt visar bild på just K181DJ, men länkar till K181DJ UE hos andra webshoppar. Thomann har K181DJ om man söker, men den är utgången och slutsåld, vad jag kan läsa mig till. Vi har nu lagt rätt bild på K181DJ, ändrat produktnamnet och förtydligat i beskrivningen att det inte gäller K181DJ UE. Beklagar otydligheten och tack för att du uppmärksammade felet! Mvh Daniel Ljudfront
2017-08-12
Redigerades 2017-08-14
Efter lite knagglig mailkontakt blev jag uppringd och fick både tips och vänliga ord. De ska också ha ett antal rosor för att melllan jul och nyår skicka en sprillans Gibson LP Studio utan dröjsmål :) Ligger aningen högre i priser men det kanske går att pressa ;)
Sida 1