(500+)
jag super nöjd och jätte bra service ....
Jag vet inte om de positiva omdömena lämnats av The Mobile store, men kan inte tänka mig ngt annat. Detta företag är en bluffirma som aldrig håller vad dem lovar. Köpa nog av dem är som att kasta sina pengar i sjön. Se nedanstående mailkonversation, så förstår ni vad jag menar: Hej, Jag har exat följt era anvisningar för hur returen ska skickas till er. Har också skickat er en film med batteriet som visar på att det inte fungerar. Med tanke på ovanstående är svaret jag fått flera veckor och ett otal påminnelser om att ni inte svarar på mina frågor, häpnadsväckande Givetvis känner jag mig lurad på de hundratals kronor ni fått mig att bet för ett batteri som kan köpas flera ggr billigare på Amazon. Det får blil ARN och att skriva omdömmen om hur The mobile store hanterar sina kunder. Med vänlig hälsning Tomasz Striner Hej, Vi har hanterat alla returer som har kommit in till oss men tyvärr har vi inte hittat din retur. Vi kommer att hantera den så snart vi har mottagit den. Vi kan tyvärr inte göra något åt saken tills den har kommit tillbaka till oss. Med vänliga hälsningar, Rickard Support / Kundtjänst Danira Telecom AB Kumla Gårdsväg 13, 145 63 Norsborg Hej återigen, Eftersom jag aldrig får svar om mitt garantiärende funderar jag på att anmäla det som hänt med detta ärende till allmänna reklamationsnämnden. Jag emotser att senast fredagen den 11 april få besked om mitt garantiärende. Med vänlig hälsning Tomasz Striner Hej, Hur går det med mitt returärende? Snart två veckor sen jag skickade in batteriet. Med vänlig hälsning Tomasz Striner Hej, Jag skickade in batteriet som garantiärende den 19 mars. Med vänlig hälsning Tomasz Striner Hej, Vi har antingen inte mottagit retur än eller inte hunnit hantera den. Vi hanterar alla returer i turordning. Så snart vi har mottagit och hanterat din retur kommer vi att informera dig. Tack för ditt tålamod och förståelse. Med vänliga hälsningar, Bild som tagits bort av avsändaren. Mustafa Support / Kundtjänst Hej, Jag skickade in batteriet som garantiärende den 19 mars och undrar hur det går med min reklamation? Med vänlig hälsning Tomasz Striner Hej, Tack för att du kontaktar oss. För att vi ska kunna göra en reklamationsbedömning ber vi dig att skicka tillbaka produkten till oss utan att behöva betala portokostnader. Returadress: Danira Telecom AB Svarspost 20621779 145 20 Norsborg Vänligen notera att detta är en svarspostadress, vilket innebär att PostNord fakturerar oss för fraktkostnaden i efterhand. För att returen ska hanteras korrekt behöver du göra följande: Skriv ditt ordernummer på en lapp och lägg den i paketet. Skriv ovan adress på paketet. Lämna paketet antingen i en brevlåda eller på ett av PostNords utlämningsställen. Viktigt: Om du inte använder denna adress eller skickar returen på ett annat sätt, kommer vi tyvärr inte att kunna stå för fraktkostnaden. OBS: Vid felaktiga reklamationer debiteras ni 150 kr för att täcka frakt och admin kostnader. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp Med vänliga hälsningar, Fel! Inget filnamn angivet. Mustafa Support / Kundtjänst Danira Telecom AB Kumla Gårdsväg 13, 145 63 Norsborg Hej, Powerbanken jag köpt den 8 augusti 2024 har slutat att fungera, var god se bif videofil. Jag hänvisar till den ettåriga garantin som finns för powerbanken och undrar om jag kan få en ny sådan som ersättning för den som inte fungerar? Vänligen Tomasz Striner Upplevelsen ägde rum: 09 april 2025
Fick en defekt mobilskärm och reklamerar den, sen är det ingen återkoppling, inget svar och ingen ny del har kommit. Blir snart polisärende
Köpte hörlurar som inte gick att använda. Får inte igen några pengar, de tar inte ens en reklamation. Svarade först efter hot om dåliga recensioner. Inte serviceminded utan erbjöd liten procent rabatt vid nästa köp men det blir inget nästa, när de inte kan lyssna och lita på mig som kund. Bedrövlig erfarenhet. Kommer ej handla där mer.
Köpte mobilskal och den sprack bara man sätter på eller av den skitdålig kvalitet och fick inte ens reklamera.. Rekommenderar inte att köpa för det känns som det är skam
Jag fick en defekt var, vilket jag reklamerade. Vi mailade fram och tillbaka , det tog cirka 4 dagar mellan varje svar. Och när dem väl kommer på en lösning med att skicka ett nytt skal varpå jag tackar ja till den lösningen , så tar det ytterligare massor av dagar utan svar. Det sluta med att jag sket i allt och betalade för ett nytt mobilskal.
Bra priser o snabb leverans. Dessutom bra kvalitet på beställda varor. Fullt nöjd med mina köp!
Helt ok med köp och leverans, tyvärr tyckte jag att produkten va katastrof. Skärmskydd Wozinsky till Galaxy flip 5.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.themobilestore.seFullständigt firmanamn: Danira Telecom AB
Organisationsnr: 556887-7384
Information hos allabolag.se