Prisjakt
TheMobileStore
  • Fri Frakt
  • 365 dagars öppet köp
  • Brett sortiment
3.1Bra
40 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
G
UselRedigerades 2 månader sedan

Mitt råd : handla hos seriöst företagi stället. Jag köpte två skal och ett härdat glas till skärm. Ena skalet fel passform resulterade i spräckt skydd efter mindre än en vecka. Trots foto, tydlig reklamation så erbjuds jag endast nytt glas OBS! efter 3 veckors kommunikation. OSERIÖST FÖRETAG UTAN TRYGGHET MED NÖJD KUND GARANTI.

D
David
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Jag skulle ha läst omdömen här innan jag köpte. Samma hände mig, de skickade en annan vara som jag inte hade användning för och vägrar skicka vad jag har betalat för.

P
Peder80
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Super service. Blev just med i deras mail utskick och då får man 10% som välkomstgåva. Dock gäller detta endast skal, fodral och skärmskydd om man läser texten ordentligt. Skickar ett litet mail att min kod inte fungerar på den varan jag hade beställt. 2 timmar senare får jag ett svar på min mail fråga om detta och justa Nikki ger mig rabatt på min vara då fast jag inte köpt nåt skal, fodral eller skärmskydd. Super service kan vi snacka om här.

m
mysbyxan
21 omdömen
UselRedigerades 4 månader sedan

Extremt oseriöst företag! Dom gör som många andra oseriösa småföretag som säljer mobiltillbehör….lurar kunderna till vilket pris som helst. Supporten är obefintlig och fruktansvärt dålig med sena svar som oftast är av ”klipp och klistra” sorten med färdiga standard svar. Avbeställer man direkt efter man gjort en beställning så svarar dom inte förens efter att dom skickat ut en mejl bekräftelse på att paketet är skickat! Och detta kan ske 01:30 så man fattar ju att det är en ren lögn då paketet fortfarande ligger kvar hos dom och postnord inte tagit emot något heller. Sen när paketet väl kommer så märker man att det är wish kvalitet på skiten och vill skicka tillbaka grejerna då kostar det typ lika mycket som sakerna plus att dom säger att paketet aldrig kom fram till dom. Sen så ser man ju klart och tydligt att det är MÅNGA fejkomdömen här på prisjakt som ger dom fullpoängare ofta ”gästanvändare” EN STOR VARNING FÖR DESSA SKOJARE! DOM BORDE POLISANMÄLAS!

S
Usel4 månader sedan

Min senaste köpupplevelse var en total katastrof. Produkten jag köpte visade sig vara av bedrövlig kvalitet, och när jag försökte kontakta kundtjänst för en retur, möttes jag av en ovilja att hjälpa till. Istället för att lösa problemet, antydde de att felet låg hos mig. När jag äntligen fick chansen att förklara att produkten faktiskt var under all kritik, möttes jag av fler ursäkter snarare än lösningar. Det verkar som om de säljer dåliga, falska produkter som inte går att använda, och kundtjänsten gör allt för att undvika att återbetala pengar. Detta är utan tvekan den sämsta köpupplevelsen jag någonsin har haft. Jag känner mig lurad och besviken över den låga kvaliteten på produkten samt den undermåliga servicen.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Handla INTE av detta företag, man blir verkligen blåst av dem vid retur, verkar som sagt vara en viss del av affärsiden, deras egna retursystem är uppbyggt så att de bara påstår att de inte fått fram returpaket, man får inte ens chans att få ett bevis på paketkontoret där man lämnar in returen, totalt OPÅLITLIGT och oseriösa mot kunder

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Käpte ett mobilskal där beskrivningen av produkten säger: Skalet är utrustat med ett antal starka magneter som möjliggör trådlös laddning och användning av MagSafe magnetiska tillbehör såsom plånbok eller powerbank. Men det visade sig att skalet saknar magneter och magsafeplånbok fastnar nästan inte alls och om man får den att fästa så lossnar den med en lätt handrörelse.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Handlade ett skärmskydd till en Xiaomi 12 med välvt glas. Glasen har usel kvalitet. De sitter inte platt på glaset utan lyfter i kanterna så att luft kommer in. Jag hade varit förutseende och köpt ett två pack. Mailade dem och meddelade dem om problemet. De vägrar ersätta varan om inte båda glasen är kass. Jättedålig kundvård. De förtjänar inte fler kunder. Stor varning för att handla av dem.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Blåste mig på returen. Påstår att de inte fått min retur, trots att Postnord bekräftat att den levererats. Verkar vara något de satt i system.

Gästanvändare
BraRedigerades 5 månader sedan

Produkten jag beställde uppfyllde inte vad de utlovade men kundtjänst var mycket tillmötesgående och hjälpsamma och svarade snabbt vid varje kontakt, samt löste problemet med produkten på ett tillfredsställande sätt.

Om butiken

TheMobileStore

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.themobilestore.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Danira Telecom AB

Organisationsnr: 556887-7384

Information hos allabolag.se