Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-08-15
G
Gizmer(3 omdömen)
Köpte två stycken Arctic Air från dem. Enl. beskrivningen skall den klara av att kyla ett rum på 4 kvadratmeter i upp till 8 timmar. Den kylde max en meter från produkten och jag fick ut max 5,5 timmar drifttid. Enl. TVINS så är inte produkten defekt utan jag får stå för returavgiften 129 kr. Bedrägeriföretag på hög nivå. ALDRIG mera TVINS!
2018-07-02
D
DeadTim(1 omdöme)
Jag hade problem med en order jag gjorde på deras hemsida. Det slutade med att jag måste att jag aldrig pratat med sämre kundservice. Jag kommer aldrig att handla direkt från Tvins igen.
2018-03-12
B
Båtflykting(19 omdömen)
Var snorkig i telefon och kunde ej svara på frågor och sa det var väl bra,, deras butiker har ej produkten heller så att man kan se den live.
2017-09-19
b
bubica11(2 omdömen)
Beställde varan som fanns på lager vid själva beställningen. Beställningar före kl 12 skickas samma dag som det står på webbsidan. 5 dagar efter beställningen ringer jag in till tvins.se och får reda på att varan finns inte på lager och att den inte fanns då heller vid beställningen. Otrevligt kundbemötande både vid chatten och påringningen. Det bara refererades till köpvillkor. Fick svar att det aldrig står på webbsidan att en vara inte finns på lager även om den är slut. Så man vet aldrig om de har det hemma eller inte. Och det kan ta flera veckor innan man får varan levererad. Leveranstiden är oklart. Jag fick svar att det kommer att levereras inom några veckor. För min del är det jätteoseriöst om man vid beställning inte får veta om varan finns på lager och då bestämma sig om man är villig att vänta i några veckor eller inte. Aldrig nånsin kommer jag att lägga en beställning på tvins.se
2016-08-23
Redigerades 2016-10-05
d
dv6000(56 omdömen)
Måste erkänna att Tvins är seriösa och tager fullt ansvar för sina produkter, inget knorr, utan produkten byts antingen ut eller ersätts. De anstränger sig verkligen för att få kunden nöjd i alla lägen.
2010-01-05
B.Thomas(28 omdömen)
Totalt oseriöst företag. Köpte ett AbtronicX2 bälte. Fick hem det efter 2 veckor. Då fattades det bälte som man skulle få i bonus och det fattades även kontaktkrämen. När jag sedan testade bältet så funkade ingenting. Då började helvetet! Satt i telefon hela förmidagen och skulle ha tag i rma nummret. Vart hela tiden runtkopplad och fick tala med flera totalt ointresserade kundmottagare.Tillslut skrek jag rakt ut. Har nu reklamerat varan och vi får väll se!! LITA INTE PÅ DETTA FÖRETAG
2009-03-06
tapaza80(10 omdömen)
Väldigt oseriösa! Långa handläggningstider. Varor på hemsida finns inte i lager - information om detta kommer efter beställning. Påtalade detta för kundtjänst och föreslog att de skulle bistå med lagerinfo på sidan. Tvins menade att inga företag har denna funktion (eg. Komplett, Netonnet m.m m.m). Skrev brev till kundtjänst och bad ansvarig chef att höra av sig - ingen hörde av sig. Har nu lämnat tillbaka det jag köpte - fick bekräftelse på att pengarna skulle sättas in på mitt konto - det var 10 dagar sedan, fortf inga pengar.