3.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-28
    Lättanvänt
    2019-03-27
      h
      hajar(1 omdöme)
      Köp aldrig från de. De säljer produkter de inte har i lager. Smutsig företag. leveranstid på 1 - 2 månader
      iPhoneButiken svarar:2019-03-29
      Vi är väldigt öppna med att vi inte har allt på lager. Produkter som har status "Fjärrlager" köper vi in när order kommer in. Det som kan ske (och skett i ditt fall) är att vår sync emot leverantören släpar efter, vilket gör att vårt system tror att leverantören har den på lager när det inte är fallet. Vi ber självklart om ursäkt, så lång leveranstid som du fått stå ut med är långt ifrån okej! Lite osäker på varför mina kollegor inte kompenserat dig, men vi lägger in en rabatt som lite plåster på såren. Denna rabatt kommer dock inte synas förrän EFTER vi skickat ordern, då CDONs system inte stödjer något annat förfarande.
      2019-03-14
        m
        modsern(9 omdömen)
        Tog flera veckor för min order att komma fram, dålig upplevelse.
        iPhoneButiken svarar:2019-03-14
        Tyvärr kan vi inte hålla allt på lager själva, vilket leder till att vissa leveranser blir sena. Att det ska dröja flera veckor är dock otroligt ovanligt och självklart inte något vi själva är nöjda med! Hade varit intressant att ta del av vad som hänt närmare, så om du har tid får du jättegärna maila ditt ordernummer till support@iphonebutiken.se
        2019-02-16
        Redigerades 2019-03-02
          Det är knöligt att betala med Klarna, om man försöker betala med Handelsbankens Bank ID. Det visar sig att det inte går. I stället krävs mobilt Bank ID och har man inte det, så kan man inte backa och välja annat betalningssätt, utan man åker ut från företaget och måste börja om igen, vilket blev besvärligt för jag var osäker på vilket företag av flera företag jag hade försökt köpa ifrån. När jag sedan lyckades hitta tillbaka till företaget och valde att handla med Nordeas kreditkort i stället, så kom först det glada beskedet att nu uppmanades jag att använda den enklare betalningsmetoden: dosa med sladd dvs jag förespeglades att Nordea skulle ha återgått till samma system som Handelsbanken har behållit.Tyvärr försvann glädjen, när jag märkte att det inte fungerade och jag kände mig blåst på en god förändring. Efter en stund kom jag på att testa att dra ur kabeln ur dosan och kunde sedan fortsätta. Sammanfattningsvis är sådana upplevelser inte roliga, när man har bråttom.
          iPhoneButiken svarar:2019-03-06
          Tråkigt att det var problematiskt med vår betallösning :-/ Med tanke på hur smidigt majoriteten av våra kunder upplever det så har vi i dagsläget inga planer på att byta lösning för privatkunder. Vi brukar alltid rekommendera att faktura används när det är möjligt, då vi anser det vara det smidigaste alternativet.
          2019-01-23
            k
            killer_ante(5 omdömen)
            Snabb leverans (beställde måndag kväll, låg i brevlådan på onsdag), tydlig hemsida och bra pris. Har inget att klaga på.
            2018-12-28
              Enkelt och o.k
              2018-09-13
                Bra prylar, snabb leverans
                Sorterat efter datum
                Gamla omdömen

                Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                2018-06-26
                  Smidigt och snabbt!
                  2018-06-20
                    V
                    Vrickan(17 omdömen)
                    Beställde en måndag vid lunchtid och hade mobilskalet i brevlådan redan på tisdagen, dvs dagen efter. Otroligt snabbt! Hela köpupplevelsen från beställning till leverans var klockren. Hade fått full pott om frakten varit billigare, eller helst fri.
                    2018-05-11
                      Lättöverskådlig hemsida
                      2018-03-06
                        C
                        Camilla hundägare(1 omdöme)
                        Jag beställde ett mobilskal för 450 kr och betalade. Först två veckor senare fick jag ett kort mejl som sa att det skal jag beställt hade utgått. Det hade jag velat veta tidigare eftersom det skal jag hade var trasigt.
                        iPhoneButiken svarar:2018-03-12
                        Tyvärr händer det att produkter utgår. Av förståeliga skäl är det inte beslut vi tar, utan det handlar nästan alltid om att tillverkningen slutar. Vi önskar självklart att vi hade denna information samma sekund som beslutet tagits men så är det tyvärr inte. Med ett sortiment på flera tusen produkter så kommer detta fortsätta ske, dock är det alltid något vi (av förståeliga skäl) försöker undvika. Ledsen att vi inte kunde informera om detta tidigare!
                        2018-03-05
                          h
                          hestJaevel(25 omdömen)
                          Köpte ett iPhoneskal som skulle vara magnetiskt. Det var så svagt så det lika gärna kunde varit utan magnet. Ville reklamera, osmidigaste reklamationshanteringen jag varit med om. Till den som förväntar sig att få en vara som passar beskrivningen, välj inte iPhonebutiken. Alldeles för jävla dåligt i förhållande till de premiumpriser de tar ut för sina produkter.
                          iPhoneButiken svarar:2018-03-06
                          Vid reklamation så skapar kund ett returärende där instruktioner om vart produkten ska skickas finns. Det som behövs är ordernumret (som finns på tacksidan, i både orderbekräftelsen och leveransbeskedet) och din epostadress. Vi har svårt att se ett mycket enklare system men vi är alltid öppna för förslag på förbättringar! Produkter som inte håller måttet ska vi självklart inte sälja, dock misstänker/hoppas jag att det här handlar om ett måndags-ex.
                          2018-01-25
                            Snabbt och enkelt.
                            2018-01-15
                              p
                              pulzar666(1 omdöme)
                              Hej Sökte pris på ett styck Yamaha bluetooth hörlurar. Hittade iphonebutiken som hade ett bra pris. Klicka på länken och blev skickad till deras sida men till en annan produkt men missade det. Beställer tyvärr fel produkt (fel sorts hörlurar) Fick hem leveransen och upptäcker mitt misstag. Försöker få kontakt med butiken via Mail (hittade inget tel-nr). Har gått en vecka nu men har inte fått nåt svar alls. Rekommenderas inte att handlas på denna butik. Har påtalat att länken från prisjakt ledde till fel produkt samt att det pris på den produkt jag ville köpa kostade 799kr på deras sida och inte 299 kr som var det pris som dök upp på prisjakt. Mycket besviken. /Peter
                              iPhoneButiken svarar:2018-01-16
                              Vi nås via support@iphonebutiken.se, info@iphonebutiken.se och formuläret på hemsidan. Vi nås även via chat. Vad jag kan se så har vi inte mottagit något mail från dig till någon av våra adresser eller någon kommunikation via chat. Vanligtvis så svarar vi på mail inom några timmar. Kan du skicka ditt mail igen? Gärna till både info@ och support@, för att öka chansen att det kommer fram.
                              2018-01-04
                                U
                                Unregistered80a2a1ca(1 omdöme)
                                snabb leverans bra kundbemötande inget strul rekommenderas
                                Sida 1