Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-06-11
    a
    afloom(2 omdömen)
    Beställde för nästan en månad sedan (19/5) och har fortfarande inte fått varorna. "Snabba leveranser" som det står på hemsidan är ett skämt. Jag är tämligen säker på att det stod att varorna fanns i lager när jag beställde. När jag efter knappt två veckor (30/5) mailade och frågade så sa de att de var slut i lager men skulle skickas nästa dag. Jag har dock fortfarande inte fått någon leverans och numera svarar de inte på mina mail. Fördelen med att betalningen går via Klarna är att det ändå är relativt enkelt att pausa betalningen och lämna över problemet på Klarna.
    2015-07-04
      jay-jay(56 omdömen)
      Av 7 beställda varor som de listade på sin hemsida (och fortfarande gör) så hade 5 utgått ur sortimentet. Det var över ett år sedan. Skriver in det här då jag letade efter samma produkter igen och de fanns fortfarande kvar på sidan. Klart bottenbetyg till butiker som listar varor som de inte kan leverera.
      2014-08-23
        v
        vanDamm(2 omdömen)
        Beställde varor en tisdag kväll. Leverans med Posten MyPack (sms-avisering) kostade 150 kr. När jag kollade status så stod det fortfarande bara "mottagen" 8 dagar senare, trots att jag fått en e-postfaktura efter 7 dagar. På min e-postfråga fick jag ett spårningsnummer till Schenker (!). På tionde dagen ringde Schenker och meddelade att paketet kunde avhämtas - de sade att de försökt ringa dagen innan men att ingen svarat. På min mobil finns dock inget spår av detta samtal. När jag i samband med detta kollade status så hade dinvvsbutik.se ändrat till "skickat". Förslag till förbättringar: - Leverans bör ske med det transportsätt som beställts (i mitt fall Posten) och sms-avisering. Schenker tar längre tid och är allmänt krångligare att ha att göra med. - Beställningsstatus bör uppdateras liite snabbare. - Spårningsnummer bör skickas ut opåkallat.
        2014-08-07
          s
          stean(1 omdöme)
          Vid beställning fick jag en orderbekräftelse och några dagar senare en faktura med epost. Då inga varor kom och förfallodatum på fakturan närmade sig ringde jag och frågade när varorna skulle komma. Svaret blev att varorna var slut och att jag inte skulle få dem! Hur kan man skicka ut en faktura utan att kunna leverera beställda varor? Akta er för tt beställa från detta företag.
          2011-08-11
            a
            andersbj(1 omdöme)
            Om sig, till sig, hjälpsam, ringde upp, kollade att allt stämde och löste precis allt. Service utöver det vanliga.
            2011-05-23
            Redigerades 2011-05-24
              P
              P-Puk(5 omdömen)
              Hade först ett litet problem med en leverans och framförallt kundtjänstens bemötande av mitt klagomål. Nästa dag ringde dock någon annan från företaget som bemötte mig och problemet på ett helt annat sätt. Jag uppskattade verkligen detta!