Jag har inte haft något behov av kundtjänst mer än att lägga en beställning, vilket gick mycket snabbt och smärtfritt.
Tio minuter efter att jag beställt bredband så fick jag en avisering via SMS, och då hade jag en fungerande tjänst i mitt stadsnätsuttag. Jag kan inte minnas att jag någonsin fått internet aktiverat så snabbt.
Jag har varit kund tidigare, men jag är inte någon avancerad kund utan nöjer mig med 10/10 Mbps utan tillval. Stabiliteten återstår att se, men förväntar mig inga överraskningar över fibernätet.
Det jag gillar:
+ Leveranstiden på 10 minuter (!)
+ En avskalad och smakfullt utformad webbsida med bra färgval, ordentligt mobilanpassad, och med (om jag minns rätt) ok möjligheter till självadministration.
Tråkigt att höra att många fått otillräcklig hjälp vid problem, men det är som sagt mer än jag erfarit än så länge.