3.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-04
p
pingflood(4 omdömen)
Superbt jobb av kundtjänst och logistik som hjälpte mig med ett brådskande ärende. Skönt att det fortfarande finns så bra service hos vissa bolag!
2019-06-28
Z
Zilverlion(4 omdömen)
Extremt dålig service. Får du problem med garanti/reklamation så vill du inte ha med det här bolaget att göra.
Scandinavian Photo svarar:2019-07-01
Hej Vi skulle vilja komma i kontakt med dig för att kunna reda ut vad som hänt. Vill du vänligen kontakta mig. eric.jensen@scandinavianphoto.se / Eric Jensen E-handelschef
2019-06-20
p
pipankan(2 omdömen)
Köpte en begagnad kamera GH4 med graderingen "Fint skick (A-)" kameran jag fick var extremt sliten och saknade bland annat ögonmussla och serienummer. Sålde min GX7 och har nu ingen kamera då jag åker på semester 3 veckor, tack SP!. Avråder er starkt från att köpa något av denna butiken det finns många billigare och bättre val därute.
Scandinavian Photo svarar:2019-06-20
Hej Här låter det som att någonting blivit väldigt fel. Vi vill komma i kontakt med dig för att kunna reda ut detta. Vänligen kontakta min kollega Sarah genom att maila info@scandinavianphoto.se och skriv Att: Sarah i rubriken så hjälper hon dig. MVH / Eric Jensen E-handelschef
2019-06-11
s
schmidt89(6 omdömen)
5 arbetsdagar efter min beställning har jag inte hört något från dom eller fått något paket. Ringer dom och då är dom korta och otrevliga. Får hur som helst reda på att det fattas ett minneskort men dom ska skicka det andra. 3 dagar senare får jag mitt paket men det fattas ett filter. Ringer dom igen och då är dom återigen otrevliga. Det sista filtret kommer 4 dagar senare. Lite mer än 2 veckors leverans...
2019-05-31
w
wtpile(1 omdöme)
Var bättre förr när dom låg på platser man kunde komma med bil. Nu ligger dom mitt på Sthlms mest trafikerade gata... Ska man köpa stora grejer blir det till att parkera flera kvarter bort sen hämta bil för lossning på baksidan... evigt strul, garanterad p-bot. Märkligt dyra på vissa produkter, framförallt tillbehör. Butiken för stor, alltid lång väntetid och "proffsen" får företräde trots att dom är färre och totalt troligen omsätter mindre än vanligt folk. Enda plus är telefon-order mottagningen som sköter sig fint.
2019-05-15
D
Dan(2 omdömen)
Stor och välsorterad butik centralt i Stockholm med trevlig personal. Priserna ligger bra också, även om några internetbutiker håller något lägre pris, men då brukar fraktkostnad tillkomma. Lagersaldot på nätet för småprylar stämmer tyvärr inte alltid med vad som hänger (eller inte hänger) på väggen i butiken. Även om personalen är trevlig och säkert kunnig så finns där inte tillräckligt många av dem, så räkna med lång kötid. Det har hänt att jag gett upp och lämnat butiken utan köp trots att det bara var typ fyra nummer före i kösystemet efter att ha väntat ett tag.
2019-04-05
Redigerades 2019-05-06
M
MartinHans41(7 omdömen)
De står inte för de priser de har på nätet! Djupt besviken! Martin
Scandinavian Photo svarar:2019-04-05
Hej Martin Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för att ytterligare reda i vad som gått fel här. Skulle du vilja maila mig eric.jensen@scandinavianphoto.se
2019-01-30
Redigerades 2019-05-05
f
fffortune(16 omdömen)
EDIT: Sänker betyget ytterligare eftersom butiken konstant länkar begagnade produkter i fotosektionen. Bra för butiken som hamnar överst på prislistorna antar jag, men varken rättvisa eller användbara prisjämförelser för oss användare. Nypriser när man väl kommer till sidan är istället tredubbla. Mig hade de redan förlorat som kund, men det till trots fortsätter de vara ett riktigt bottennapp! Ursprunglig recension: Det här var väl sådär. Köpte en stor Wacom ritplatta. Efter 4 månader sprack plasten på den tillhörande pennan runt mynningen i vad som rätt uppenbarligen är en klen konstruktion trots varsamt användande. Affären vill inte ersätta med hänvisning till vad Wacom ska ha sagt över telefon. Tittar alltså inte ens på produkten. Personalen tittar konstant ner i backen när jag får lägga ut för en ny penna ur egen plånbok trots att jag är trevlig. Hade tänkt köpa en Wacom Mobile Studio hos denna affären, men om de inte står bakom sina produkter är det bäst att leta annanstans, särskilt när prisnivån börjar bli högre!
Scandinavian Photo svarar:2019-05-07
Hej Jag skulle gärna komma i kontakt med dig för att reda ut vad du menar med att vi lägger in begagnade varor i fotosektionen som skulle göra att vi inte får en korrekt prisjämförelse? Här låter det väldigt mycket som att det är något slags eller missförstånd. Maila gärna mig eric.jensen@scandinavianphoto.se
2019-04-10
Redigerades 2019-04-11
S
Scrappy(34 omdömen)
Trevliga butiker och bra bemötande on-line efter tidigare strul. BUTIKEN HAR SVARAT: Hej Jag kontaktar dig direkt via epost. MVH / Eric Jensen E-handelschef
Scandinavian Photo svarar:2019-04-10
Hej Jag kontaktar dig direkt via epost. MVH / Eric Jensen E-handelschef
2019-04-06
f
fiska(1 omdöme)
Riktigt bra hjälp i affären. Ärliga säljare som var kunniga inom området.
2019-03-18
S
Sunrazor(66 omdömen)
Fått bra hjälp. Tillmötesgående och gav mig också riktigt bra pris. Fick mitt paket 9000kr billigare än CyberPhoto... Det är en rejäl slant. Drar av en stjärna på grund av packningen som kunde varit bättre men ändå acceptabel. Allt var ju helt så ingen fara. Gammal firma jag handlat av sedan jag var liten. Fortfarande nöjd med dem.
2019-02-24
m
mgegerfelt(1 omdöme)
En mycket bra butik (handlar både online och i deras butik på Vasagatan). Bra sortiment, man känner sig som ett barn på julafton att titta runt. Mycket bra service och trevlig personal. Enda nackdelen är att de ibland kan vara lite pricy på vissa produkter jämfört mot konkurrenter.
2018-11-25
e
eddann(5 omdömen)
Bara god erfarenhet av mitt köp; välordnad hemsida & trevligt bemötande. Priset på varan var bland de billigaste på nätet & levererades som överenskommet!
2018-09-30
Redigerades 2018-10-01
Bästa servicen
2018-09-20
v
veggo85(2 omdömen)
Handlar alla mina fotoprylar här. Antingen i de fysiska butikerna eller på nätet. Gigantiskt utbud, kunnig personal och snabb leverans. Hade det funnits någon typ av kundklubb eller liknande hade det blivit 10 stjärnor.
Sida 1