• Halebop

    (110)

  • se
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
13 dagar sedan

Bedrägeri? Skickar inte fakturaunderlag för belopp som betalas via Autogiro trots många påminnelser. Detta har pågott under minst 7 månader. Supporten är snabb med svar och tillönskan om en trevlig dag men inget händer.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Om ni vill slippa frustration,välj ett annat bolag! Fyllde på mitt kontantkort hos dessa sorgliga klåpare! Eftersom jag behövde ett kvitto så valde jag det efter att jag fyllt på,väntade inget kom,nästa dag skrev jag till dem. Den första som kallade sig kundtjänst,vilket är starkt missvisande,sa att det troligen va fel på min mail,o han fick en annan. Ingen av mina mailadresser mottog ngt kvitto. I sammanhanget ska nämnas att övrig korrespondens från dem kom fram till mig. Påtalade därför för dem gång på gång att det INTE kunde va fel på min mail.Blev tvungen att skriva med dem 5 dagar,o dem skulle undersöka,efter dessa 5 dagar berättade den enda där med förstånd att tänka själv,att man kan inte få kvitto på oregistrerade kort,vilket i sig va konstigt,har inte varit så tidigare. Efter 5 dagar o otaliga meddelanden! HADE DEM HAFT EN RIKTIG KUNDTJÄNST,SOM SÄTTER KUNDERNA FÖRST,SÅ HADE JAG KUNNAT RINGA TILL DEM O LÖST DETTA PÅ MAX 5 MINUTER!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
9 månader sedan

Tråkigt när säljaren som ringer slänger på luren i örat för man inte vill ha det abonnemang som han tyckte jag skulle förlänga med mycket tråkigt blir nog att byta operatör nu istället :/

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Rena lurenderi företag! Jag har fyllt på med surf för 0,5 GB och det tog slut efter 5 minuter! Jag har varken tittat på någon film eller lyssnat på musik! Skojare som är ute efter pengar! Använd gärna andra företag för att surfa!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

VARNING ! Tyvärr har jag haft riktigt dålig upplevelse av Halebop på sistone, en säljare som ljuger om bra deals, och inte informerar om att man behöver betala en viss summa i förskott. Dessutom förlänger avtal utan att informera kunden. Kompromisslös och OTREVLIGA. Good riddance to them.

Usel
ett år sedan

Tråkigt där Halebops nya affärsplan består av 36 månaders avbetalnings planer och där man binder köpet via månads betalning. Dom har tagit bort möjligheten att betala mobilen direkt men ändå kunna få telefonen billigare för att man band sig i 24 månader. Alla ska omedelbart sluta köpa telefonerna här för ni blir grundlurade. Läser man här på prisjakt så ser man att respekten till kunden helt har blåst ut genom fönstret. Dom verka ha girig och rent äcklig affärsplan nu för tiden Dessutom upp i Norrland är det sjuka problem med deras nät och det skiter dom fullständigt i Skäms

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
ett år sedan

Har haft Halebop sedan dom startade. Aldrig något strul, snabb support via chat och mail dom extremt få gånger man behövt kontakta dom.

Usel
ett år sedan

Har Autogiro och det fattades pengar då det skulle dras. Om jag inte själv märker detta så kommer ett inkassobrev inom 16 dagar. Det går inte få sms/mail eller andra påminnelser att det inte gick att dra. Min räkning gick från 208 till 389 kr. En perfekt affärsidé från Telia som både äger Halebop och Inkassobolaget!

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
5 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(1)
(4)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Telia Sverige AB

Organisationsnr: 556430-0142

Auktoriserad återförsäljare