Prisjakt
  • Tele2 Mobilt Bredband

    (55)

  • se
D
Danilos

3 omdömen

Usel
en månad sedan

Katastrofalt! Blev lovad att få samma rabatt under hela avtalstiden, 2 år. Det lästes upp och jag godkände. Efter ett år kräver de skriftligt kontakt och slopade min utlovade rabatt. De kan inget göra säger de. Ni blir lurade av dessa! Akta er!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Sämsta mobilabonnemang. De ljuger sina kunderna genom att inte vara tydlig med sin erbjudande. Fick 2 fakturor och man har ingen rätt att reklamera. Anmäld till Konsumentverket.

H
Hannnah

34 omdömen

Usel
5 månader sedan

Riktigt kass företag. Har ingen ”bindningstid” och ”bara en månads uppsägningstid” men om man har använt deras ”rabatter” ,fortfarande utan bindningstid, skall man stå ut med eländet tills deras ”rabatter” går ut! Riktigt irriterande och korkat!

Arvid88on
Arvid88on

11 omdömen

Usel
5 månader sedan

Dåligt bemötande, dålig hjälp, uppsägningsavgift på tjänster som aldrig levererats

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Skulle avsluta mitt bredband som jag ALDRIG använt. Det gick inte. Betalar nu 500kr i månaden för någonting som jag aldrig använt eller kommer att använda. Sjukt dåligt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

värning! De skicker fakturor för tjänster som du inte använt och tar ut pengar direklt via autogiro. Om du ringer dem efter 1.5 timme ( skickar dig vidare till dig olika avdelningsr) svarar de att det nåt system fel och man måste betala pegarna. skit.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Huset jag bor i har bytt till fiber. Det har inte fungerat på två veckor. Tele2 har varit dåliga på att återkoppla, inte erbjudit surf istället (tänk på att vi är studenter i coronatider..betyder att vi är väldigt beroende av nätet). Jag får själv be om mobilt surf, min man får inget då han inte har abonnemang hos dem. De kompenserar inte för det han har lagt ut heller. Nu ska tele2 ta betalt för det ickefungerande internet. De har även ändrat abonnemang till ett nästan 100% dyrare, utan att säga till. Påstår att de har skickat mail, det finns ingenstans att finna, inte ens i papperskorgen. Jag avslutar de då de har varit till ingen hjälp, men kräver ändå 500kr för absolut ingenting. Säger att de ska kompensera för den tiden nätet inte har fungerat.. när problemet är fixat. Vilket inte längre ligger i deras händer... de vägrar ta bort den fakturan. Det är tacken efter att ha varit kund hos de i över 13 år med telefonin och 2 år på bredband... aldrig mer.

l
lardalot

1 omdöme

Usel
8 månader sedan

Kass support, kass utredning kring klagomål. Trogen kund sedan minst 5 år. Allt jag fick var ett snabb-svar som var skrivet på förhand. Policys slängda i ansiktet och inte ens möjlighet att prata med support förän jag hade gått med på en väldigt elak uppsägningstid och bindningstid.

Betyg köpupplevelse

1.1Dålig
11 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(1)
(10)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Tele2 Sverige Aktiebolag

Organisationsnr: 556267-5164