
(125)
Snabb leverans av linser, bra pris.
Kommer ej fram till butiken trots att ringt flera gånger o på mail svarar de inte heller..
För dyrt och kvaliteten är för låg för att motivera köp hos Synsam
Beställde 3 solbrillor på nätet, returnerade 2. Funkade som det ska trots att andra verkar ha upplevt motsatsen.
Bra produkter (linser). Negativt är att det är långa leveranstider trots att det står annat när man beställer. Priserna stiger dessutom hela tiden, de höjs flera gånger om året.
Kommer aldrig att handla hos dem igen, returnerade 2 par glasögon men dem registrerade endast ett av dem, och nu vill dem att jag ska betala för både eftersom dem ”ej kan gotta det andra paret” vad gör man då som kund i detta fall? Fy vad besviken Ringde kundtjänst flera gånger, dem lovade att återkomma men fick aldrig ett samtal tillbaka från dem, mailade flera hgr och tillslut fick jag bara ett mail om att jag måste betala för dem hittade ej dem.
Det var smidigt. Dessvärre så fungerade inte solglasögonen för mig. Det blev ett märkligt brytningsfel. Kanske beror på mina linser. Så blev tvungen att returnera även det gick smidigt. Mycket nöjd med Synsam.
Fick ett par skitiga glasögon där ena bågen var sladdrig, inte nya! Skrev till kundtjänst men fick aldrig något svar så skickade tillbaka dem, returen godkändes men inte ok att strunta i att svara.
Besökte flera deras butiker- överallt har de mycket otrevlig personal, hemsk bemötande. Dessutom kvalitet av varor de säljer är inte den bästa alls utan tvärtom

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.synsam.seFullständigt firmanamn: Synsam Group Sweden AB
Organisationsnr: 556768-7248
Information hos allabolag.se