0.9 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-11
    S
    Shopaholic(2 omdömen)
    Dom ligger inte online med sitt lagersaldo. Noll koll på om du får varan eller ej. När du beställt ligger du i en fantasikö som inte existerar och du får till slut hem ett besked om att varan tagit slut och inte återkommer i lager. Rena stenåldern och undergräver hela tanken med näthandeln. Är det ens lagligt att hantera potentiella kunder så illa? Normalt förfarande är ju självklart att när du klickat på köp reserveras din vara till dig i realtid. Stäng ner skiten!
    2019-06-10
      popsgh(18 omdömen)
      Värdelöst....din order är markulerad. Efter 1 vecka kommer mail med att varan finns inte. Riktigt oseriöst. Har betalt oxå.
      2019-06-10
        r
        rogges(3 omdömen)
        Beställde ett par solglasögon det drogs pengar. Ringde och pratade med dem då var glasögonen försenade från leverantör men skickas förmodligen nästa vecka sa man. Får efter det mail att de är restade men skickas så fort de kommit Och nu får man nytt mail. Produkten som du har beställt har dessvärre hunnit ta slut och kommer inte åter. Därför har vi makulerat din order. Säljer man utan att vet om man har produkten i lager tydligen.
        2019-06-07
          u
          ubeda(10 omdömen)
          De bekräftar en order. Sedan meddelar de att en av artiklarna tagit slut och följer upp det med ett hot om inkasso trots att de redan tagit betalt för allt, inklusive artikeln som ströks, via Klarna. De svarar inte på mail. Undvik!
          2019-06-05
            c
            cromo(5 omdömen)
            Dålig koll på lagret och dålig kommunikation. Varför ska man betala mer hos Synsam när deras service är så dålig?
            2019-06-04
              h
              henrikd86(22 omdömen)
              Kommer inte beställa från Synsam igen. Beställde ett par solglasögon på rea och en vecka(!) senare fick jag mail om att ordern blivit makulerad.
              2019-06-04
                j
                jasmin67(1 omdöme)
                Beställde en vara på rea och fick ingeting!
                2019-06-03
                  P
                  Peterxjonsson66(33 omdömen)
                  Inget seriöst företag!
                  2019-06-03
                    D
                    Danieru(1 omdöme)
                    Synsam verkar inte ha någon ordning på deras lagersaldo. Gjorde flertalet beställningar på rabatterade produkter, fick ingen av dessa levererade trots att de skulle skickas inom 1-2 dagar enligt deras webbsida. Servicen känns lite sådär, ingen good will eller erbjudande som ger mervärde för kunden efter misstag.
                    2019-06-03
                      d
                      dasve(9 omdömen)
                      Varor som beställts när de funnits i lager har tydligen redan varit slut redan, trots att den visats som i lager flera dagar efteråt. dålig återkoppling från kundtjänst, ingen goodwill heller.
                      Sorterat efter datum
                      Gamla omdömen

                      Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

                      2018-05-17
                        H
                        Haddirajan(53 omdömen)
                        Tyvärr bedrövlig och sävlig service, både på web och i butik. Mailade först webbutiken för ett speciellt önskemål vad det gällde båge och glas, och ett autosvar kom att "de svarar inom en vecka". Travade då bort till butiken istället med samma fråga. Först fick jag påkalla uppmärksamhet bland en personal som stod och plockade upp varor, och sen var hon väldigt trött och inte visst något så hon kallade in en personal till, så vi stod där tre stycken och konfererade om detta. Då kommer en fjärde personal också. Det roliga var att alla tyckte olika också. Men de kunde inte lösa mitt problem genom att ta glasen och bågarna och sälja dem ihop, utan man var tvungen att specialbeställa detta, trots att det låg på disken framför näsan på oss. Då gick jag ut.
                        2018-05-03
                          W
                          Weeqling(2 omdömen)
                          Kan inte skicka in synintyg till transportstyrelsen via e-tjänst. "Får" inte maila resultat vid syntest. Vi lever i 2018, Synsam 1990.
                          2018-03-23
                            oranjemelly(5 omdömen)
                            Fick upp billigaste linser på Synsam, konstigt och otippat men jag beställde ändå. Det gick ca 2v innan jag fick hem linserna. Hade faktiskt glömt bort att jag beställt dem när de väl dök upp. Lustigt...
                            2017-09-28
                              M
                              Mrjohnjohb(1 omdöme)
                              Gick på synundersökning för terminalglasögon i Gallerian, Stockholm. Optikern sa att jag behöver glasögon dagligen, hela tiden, så kom ut med ett recept för glas på -1.0. Gick till en annan optikaffär, då jag inte tycker att utbudet hos Synsam faller mig i smaken. Den andra optikern ville dubbelkolla min syn innan beställning. Visade sig att jag inte alls var i behov av daglig användning av glasögon och att dom tyckte det var ytterst märkligt att jag hade fått recept på -1.0. Gick tillbaka till Synsam och berättade, fick svaret -Jaha, vi kan göra en till undersökning om du vill, eller vill du ha en putsduk?.
                              2017-09-19
                              Redigerades 2017-09-20
                                Front242(65 omdömen)
                                Dubbelt så dyrt och dolda avgifter i butik.
                                Sida 1