(120)
Bra produkter (linser). Negativt är att det är långa leveranstider trots att det står annat när man beställer. Priserna stiger dessutom hela tiden, de höjs flera gånger om året.
Kommer aldrig att handla hos dem igen, returnerade 2 par glasögon men dem registrerade endast ett av dem, och nu vill dem att jag ska betala för både eftersom dem ”ej kan gotta det andra paret” vad gör man då som kund i detta fall? Fy vad besviken Ringde kundtjänst flera gånger, dem lovade att återkomma men fick aldrig ett samtal tillbaka från dem, mailade flera hgr och tillslut fick jag bara ett mail om att jag måste betala för dem hittade ej dem.
Det var smidigt. Dessvärre så fungerade inte solglasögonen för mig. Det blev ett märkligt brytningsfel. Kanske beror på mina linser. Så blev tvungen att returnera även det gick smidigt. Mycket nöjd med Synsam.
Fick ett par skitiga glasögon där ena bågen var sladdrig, inte nya! Skrev till kundtjänst men fick aldrig något svar så skickade tillbaka dem, returen godkändes men inte ok att strunta i att svara.
Besökte flera deras butiker- överallt har de mycket otrevlig personal, hemsk bemötande. Dessutom kvalitet av varor de säljer är inte den bästa alls utan tvärtom
Bra pris. Bra kvalitet. Blixsnabb leverans! Beställde torsdag fm och fick leverans i brevlådan ca 24h senare.
Beställningen gjordes av personal i butik. Personalen var osäker på om köpet blev rätt, skulle återkoppla men detta har inte skett. Jag har ringt och mailat flera gånger utan svar. Jag har ringt kundservice som skulle be butiken svara. Jag fick svaret ”bra att du fått dina varor” men inget svar på mina frågor och om linserna är rätt eller ang frakten som enl personen i butiken skulle vara gratis. Sällan har jag varit så missnöjd och upplevt så dålig service.
Fick fel vara (begagnade glasögon!), videobevis på uppackningen fanns men Synsam vägrade ta ansvar. Slutade svara. Fick pengarna tillbaka via banken. Handla inte här!
Deras abonnemang är den bästa satsningen jag har gjort för mina ögon. Dessutom bästa kvalité på glas jag nånsin haft. Urvalet av bågar är toppen och stylisterna suveräna på att hjälpa till. Mer än nöjd! Vi är tre i familjen som har abonnemanget.
Köp inte abonnemang! Framför allt: byt inte butik inom sfären. Senaste tre åren har det varit alla fel man kan göra: felbeställda bågar, fel skärpa, tintade när det inte ska vara, skickat till fel Synsam, glas beställda på recept som de såg ut för två år sedan. Framför allt ett riktigt uselt bemötande och noll ägandeskap över misstag. Som grädde på moset är det två års uppsägningstid. Sade upp både mitt och sonens abonnemang igår. Nu får det vara nog!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.synsam.seFullständigt firmanamn: Synsam Group Sweden AB
Organisationsnr: 556768-7248
Information hos allabolag.se